Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning onsdag 30/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    helt crazy nyhed
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      the one  TB siger han ikke er aktuel, han træner bare med fordi hans søn spiller på det islandske u-landshold i dk pt. 
      Den tror jeg simpelthen ikke på. Vi mangler en angriber og så dukker der en angriber op, der - lige umiddelbart - vil være en klar forstærkning af vores hold, samtidigt med han burde være tilgængelig rent økonomisk (har læst, at hans kontrakt i Club Brugge var på +2mio for 1½ års arbejde).

      Mon ikke Ari kan overtale TB og Eidur til at indgå samarbejde ;-)

      Comment


        #33
        På Wikipedia står der at han fik 300.000 euro for aftalen med Brügge. Han er nok mindre værd nu...

        Det lyder dog mærkeligt at han bare træner med på grund af sin søn. Det kunne godt lugte af en aftale med ham. Danmark er et populært sted for islændinge og Ari og ham kender hinanden fra landsholdet.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
          Den tror jeg simpelthen ikke på. Vi mangler en angriber og så dukker der en angriber op, der - lige umiddelbart - vil være en klar forstærkning af vores hold, samtidigt med han burde være tilgængelig rent økonomisk (har læst, at hans kontrakt i Club Brugge var på +2mio for 1½ års arbejde).

          Mon ikke Ari kan overtale TB og Eidur til at indgå samarbejde ;-)
          Helt enig. Det lugter af at TB holder kortene tæt ind til kroppen. De skal sikkert lige vurdere, om Eidur er nogenlunde fit, inden en evt. aftale laves.

          Comment


            #35
            35 år (!) og 15 mål i 6 forskellige klubber siden han forlod Barca i 2009... NO GO her fra!

            Comment


              #36
              Hvordan kan du sige no go? Han er da klart bedre end Bodul, alene pga. Rutinen. Og desuden skal jeg da i hvert fald have en ny OB trøje med Gudjohnsen på ryggen, hvis de signer ham! Fysik og rutine, det er en mangel vare, og det har Eidur uden tvivl.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                Helt enig. Det lugter af at TB holder kortene tæt ind til kroppen. De skal sikkert lige vurdere, om Eidur er nogenlunde fit, inden en evt. aftale laves.
                præcis - og med TB's udmelding er det ikke en fiasko, hvis ikke der kan laves en aftale med ham. En fin lille bagdør, hvor ingen bliver ramt på stoltheden.

                iøvrigt - selvom jeg forsøger at tager min OB briller af - så var Eidur på hans velmagtsdage over både Elmander/Mellberg/Antonsson/Kahlenberg.

                Comment


                  #38
                  Det er Eidur Fucking Gudjonson. Om så han manglede det ene ben kan man kun have ja-hatten på!!!

                  Comment


                    #39
                    Han skal signes/afskrives udelukkende på baggrund af hans nuværende evner og tilstand.. Længere er den ikke...

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
                      Hvordan kan du sige no go? Han er da klart bedre end Bodul, alene pga. Rutinen. Og desuden skal jeg da i hvert fald have en ny OB trøje med Gudjohnsen på ryggen, hvis de signer ham! Fysik og rutine, det er en mangel vare, og det har Eidur uden tvivl.
                      Samme her!,,, fedt fedt

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Han skal signes/afskrives udelukkende på baggrund af hans nuværende evner og tilstand.. Længere er den ikke...
                        Helt uenig. Han skal signes fordi han i 2001/2002 scorede 23 mål for Chelsea.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Style P Se indlæg
                          35 år (!) og 15 mål i 6 forskellige klubber siden han forlod Barca i 2009... NO GO her fra!
                          Nu har de fleste af de klubber jo været klart over OB's niveau. Det er heller ikke blevet til viiildt mange kampe i de klubber - og mange af de kampe han har fået har nok været en masse små indhop. Så det kan man ikke rigtig bruge til så meget.

                          Man kan kigge på hvad han har gjort i Belgien. Der startede han i Cercle Brugge, hvor han scorede 6 mål i 13 kampe og åbenbart gjorde det godt nok til at storebror Club Brugge (der også er betydeligt større end OB) hentede ham. Der er hans scoringssnit så ikke vildt imponerende, men det er heller ikke sikkert han har spillet fast og måske har han haft en anden rolle.

                          Synes ikke der er noget der, der udelukker ham. Udover en målscorer kunne vi i den grad også bruge hans fysik og (går jeg ud fra) professionalisme. Men det er svært at sige noget om uden at kunne se ham træne. Hvis han er fit kan jeg ikke forestille mig, at han ikke vil kunne forstærke os.

                          Lad os nu se. Det er sikkert rigtigt når de siger, at han bare er her pga. hans søn.

                          Comment


                            #43
                            Hans efternavn scorer ikke målene - det skal hans støvler gøre. Og jeg tror, han er over the hill. Men bevares, jeg kan da tage fejl. Synes bare ikke hans stats de seneste 5 sæsoner skriger på en løncheck (formodentlig af de lidt større).
                            Last edited by Style P; 30-07-2014, 09:50.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              the one  TB siger han ikke er aktuel, han træner bare med fordi hans søn spiller på det islandske u-landshold i dk pt. 
                              Tb har god humor :)

                              Comment


                                #45
                                Hvad med denne lørdag når vi også signer PM inden også

                                MT
                                KL LN DH
                                AS AB
                                RF MS EL
                                EG
                                PM

                                Comment

                                Working...
                                X