Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCN - OB 02/11/2025
Collapse
X
-
Det ville være konge at ligge nr 5 eller 6 op til transfervinduet. Som TB siger i præmatch interview er potentielle spillere interesserede i hvordan en oprykker klarer sig inden de vil signe. Det kunne åbne døre til de rigtige med en 5. Plads og 10-12 point ned til nedrykning.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Skal han ikke slappe lidt af han fik 6 nye spiller i sommers ‘4 af dem starter inde hver gang.
Troels sagde i optakten at vi havde været tæt på 3 midterforsvarer men de glippede alle sammen til sidst vi er lige rykket op så han må sku lige give dem lidt tid:)
mon ikke der kommer noget nyt til forsvaret til vinter det bekræftede Troels vel næsten i aptakten:)
- Likes 1
Comment
-
Jeg tolkede også lidt derhen af at han ikke er super tilfreds. Jeg hørte det mere som om at der er for meget arbejde i det, end han regnede med (og måske har af energi at lægge i).Oprindeligt indsendt af Båtnak Se indlæg
Bygger ovenpå andre interviews. Lyder som en mand, der er på vej ud af døren igen. Virker ikke som en mand, der er tilfreds med setup'et. Han kan ikke spille det spil, han er hyret ind til. Virker som en mand i afmagt, der stopper efter Silkeborgkampen.
Jeg satser på at jeg tager fejl :D.
Comment
-
Måske fordi setup’et i Ådalen bare ikke var på SL-niveau på rigtig mange parametre. Så er meget han skal ind og påtale/påvirke.Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
Jeg tolkede også lidt derhen af at han ikke er super tilfreds. Jeg hørte det mere som om at der er for meget arbejde i det, end han regnede med (og måske har af energi at lægge i).
Jeg satser på at jeg tager fejl :D.
- Likes 2
Comment
-
Jeg synes oså, at han virkede underlig. Det har sgu nok været hårdt at komme til dysfunktionelle OBOprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHan lignede jo en, der var ved at kollapse i det klip, som de finder frem og spørger ind til i postmatch. Han virker altså underligt usammenhængende. Håber han er ok.
- Likes 1
Comment
-
Han er jo også hyret ind til at gøre hele klubben mere professionel.Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Måske fordi setup’et i Ådalen bare ikke var på SL-niveau på rigtig mange parametre. Så er meget han skal ind og påtale/påvirke.
Kan sagtens købe præmissen om setup et er forældet. Håber virkelig han bliver, og vi får hyret det nødvendige personale hvis det ellers er problemet.
- Likes 1
Comment
-
Tror også at mentaliteten hos en del spillere irriterer AZ. Det har simpelthen været for “hyggeligt” i Ådalen de sidste 14 år:Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Han er jo også hyret ind til at gøre hele klubben mere professionel.
Kan sagtens købe præmissen om setup et er forældet. Håber virkelig han bliver, og vi får hyret det nødvendige personale hvis det ellers er problemet.
- Der var meget brok på banen. Der var meget: ’Det er virkelig svært. Jeg vil gerne gøre det sådan og sådan’.
- De vil gerne have lette sejre, og det er nogle gange svært i sport, siger Zorniger.
- Likes 1
Comment
-
Det er altid alle andres skyld end AZ :).
Måske har han ret. Hvem ved. Tvivler ikke på at der har været brug for noget radikalt andet i Ådalen.
Jeg synes, vi så bedst ud i den korte periode, hvor vi spillede med 4 på midten. Det klædte os.
Men det virker til, at 5-3-2 bare er måden, AZ vil spille på. I så fald må der gøres plads til Ejdum (og altså ikke i midterforsvaret…). Arp ligner også én, der trænger til en pause.
Comment
-
Husk at han er nyskilt og har sønner han savner. Og måske også ekskonen. Det er en meget vanskelig situation. Kender den.Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHan lignede jo en, der var ved at kollapse i det klip, som de finder frem og spørger ind til i postmatch. Han virker altså underligt usammenhængende. Håber han er ok.
- Likes 4
Comment
-
Klart!Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægHusk at han er nyskilt og har sønner han savner. Og måske også ekskonen. Det er en meget vanskelig situation. Kender den.
Husker vi det samme, når det gælder vores spillere? Nogle af dem er fx bare store børn, men skal stadig høre på de mest vilde tilråb fra lægterne.
Vi skal i den grad se mennesket bag. Men AZ virker nærmest hævet over kritik.
Comment
-
Jeg så interviewet, læste her, undrede mig, og nu har jeg lige genset interviewet. Kan slet ikke forstå stemningen her, synes det er et super engageret, ærligt og fair interview. Ja, der er noget med ham og Troels, klart, men altså han smiler da han siger det med difficult task, og det kommer så langt nede at jeg ikke ser det som hans forberedte budskab. Hans analyse af kampen er da fed! Og så tror jeg han er forhåndsprovokeret af de slet ikke spurgt til den bemærkelsesværdige 11’er inden kampen
- Likes 3
Comment
-
Jeg er ikke enig i din analyse af at Zorniger ikke tager ansvar for fejl. Det har han gjort gentagende gange, me. Det er klart, han skal jo ikke tage personlige fejl på banen på sin kappe.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Klart!
Husker vi det samme, når det gælder vores spillere? Nogle af dem er fx bare store børn, men skal stadig høre på de mest vilde tilråb fra lægterne.
og så tror jeg da også, at han bare er en “straight shooter” han siger, hvad han tænker, og så er der da nogle, der får ørene i maskinen. Zornigers stil er sjovest, når
man vinder, men det er måske universelt
- Likes 2
Comment
-
Du har ret. Og jeg er også enig i at vi må, bør og kan kritisere Zorninger.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Klart!
Comment
Comment