Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg har ganske svært ved at forstå hvordan BIF fans gang på gang i Odense kan have store arsenaler af pyro og i dette tilfælde tennisbolde med ind ? Hvad foregår der i visitations området ?
    Det er jo ikke enkeltstående romerlys vi taler om her.
    Jeg forstår heller ikke at OB konstant sælger billetter til Barfoed og andre tribuner til BIF fans i stort antal ? det forekommer provokerende og er vel også på et tidspunkt med til at give anledning til slagsmål ? Det kunne stoppes med en simpel frasortering af billetter til postnr. i storkøbenhavn i ugerne op til disse kampe - og ja jeg ved godt der så er et vist antal OB fans bosiddende derovre som bliver ramt - de må så købe sæsonkort eller få fynboer til at hjælpe.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Hvem er det der planlægger så skævt? DBU, divisionsforeningen og tv-stationen og er BIF så ikke med i det projekt?
      Det er tv-stationer som sætter kamptidspunkterne, men de skal godkendes af både divisionsforeningen og klubberne. Derfor har Brøndby også selv et medansvar. Derfor klinger det lidt hult, når Cooper går ud og bakker op om frustrationerne. Men han har måske ikke sat sig ind i, hvordan de her tidspunkter fastsættes.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Hvem er det der planlægger så skævt? DBU, divisionsforeningen og tv-stationen og er BIF så ikke med i det projekt?
        Det er altid lidt pløret det billede af hvem der gør hvad.

Det er Divisionsforeningen der planlægger spilletidspunkter, godkendt af klubberne, og tv stationerne der fordeler hvem der så spiller på de givne tidspunkter.
        Nu har Divisionsforeningen så været ude og slå fast, at BIF ikke bliver valgt til flere at disse håbløse tidspunkter når forårssæsonen fordeles, men hvordan de kan afgøre det, når det er tv stationerne der fordeler, aner jeg ikke.

Omvendt siger tv stationerne, at fans skal skyde mod klubberne, det er dem der sælger produktet, hvilket jo er rigtigt, men klubberne har jo ingen indflydelse på, at BIF så efterfølgende bliver valgt til 5 sene søndagskampe og 3 mandagskampe, ud af bare 13 runder, det er tv stationerne. Og BIFs ledelse skyder så mod Divisionsforeningen, hvis arbejde de selv har godkendt.

Det er meget øst og vest.

Det eneste vi nok kan konkludere er, at kampene temmelig sikkert placeres efter hvad der giver flest penge fra kunderne....

.... og.... ja... så er det jo egentlig mig, som den der blev hjemme og så lortet på tv, som alle skal skyde på
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

Det er tv-stationer som sætter kamptidspunkterne, men de skal godkendes af både divisionsforeningen og klubberne. Derfor har Brøndby også selv et medansvar. Derfor klinger det lidt hult, når Cooper går ud og bakker op om frustrationerne. Men han har måske ikke sat sig ind i, hvordan de her tidspunkter fastsættes.
          I så fald bør Bif fansne jo rette skytset mod egne rækker og undlade at involvere uskyldige klubber og deres fans

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Der slipper en gang mere alt for billigt:
            https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-11...J0-jomEw_ognfw

Hvorfor straffes Brøndby ikke hårdere? I blev straffet med en tom stemningstribune for den ballade i Viborg fremtid Brøndby bliver skånet i mange år allerede selvom de er helt ude af pædagogisk rækkevidde og gør ballade i årevis.
            Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke bare bliver sagt i højttaleren inden kampen begynder, at “kampen vil blive afbrudt og evt. ikke færdigspillet, hvis der affyres fyrværkeri eller der kastes noget på banen” Nu kan det lade sig gøre at skyde fyrværkeri af to gange og smide ting på banen to gange, inden der sker - ingenting. Det er simpelthen for sløjt.
            Hvis man vil det til livs skal der jo være konsekvenser med det samme. Lur mig om der var kastet ind første gang, hvis det var meldingen inden kampen.

Comment

Working...
            X