Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Fair nok.

Jeg forstår nok bare ikke logikken i, at folk som Breum, Østrøm og Jenner bliver hældt ud som 19-årige, fordi de helt sikkert ikke er gode nok, på trods af at de har bevist de i hvert fald kan være med, imens spillere som Bojang kan klovne rundt i en alder af 21, men her er det bare et spørgsmål om tid.
    Man kan jo godt mene, at Bojang har potentiale, og det også var helt skørt, at vi hældte ovenstående spillere ud med badevandet.

Det gør jeg fx.

Bojang er en god duelspiller, der kan dominere fysisk. Det så vi mod FCK. Han er også en spiller, der har tendens til fejl. Det har vi set i dag…. Om den samlede pakke er god nok ved jeg ikke, men jeg vil ikke forkaste ham grundet kampen i dag.

Fuck noget lort i dag i øvrigt. Det sejler på så mange fronter.

Comment

Når både Askou og Bjørn er ude næste runde, så er det sgu der, vi skal prøve den fire-backkæde med en diamant på midten. It is time!

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
        Når både Askou og Bjørn er ude næste runde, så er det sgu der, vi skal prøve den fire-backkæde med en diamant på midten. It is time!
        Det var tid for lang tid siden. Den 5-3-2 - som nu ligner en 5-4-1-hybrid - har aldrig bare været i nærheden af at fungere.

Comment

Gomez er sikker på at starte uanset hvad.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Man kan jo godt mene, at Bojang har potentiale, og det også var helt skørt, at vi hældte ovenstående spillere ud med badevandet.

Det gør jeg fx.

Bojang er en god duelspiller, der kan dominere fysisk. Det så vi mod FCK. Han er også en spiller, der har tendens til fejl. Det har vi set i dag…. Om den samlede pakke er god nok ved jeg ikke, men jeg vil ikke forkaste ham grundet kampen i dag.

Fuck noget lort i dag i øvrigt. Det sejler på så mange fronter.
            det er jo ikke kun OB der har "hældt" dem ud. De skal jo også selv ville blive og tage kampen op. Breum passede ikke ind under Alms system - og fik derfor ikke meget spilletid, han ville hellere videre end at tage kampen op. Jensen jo lidt det samme - han har fået en masse muligheder - men bare ikke slået til, og det var nok meget godt med lidt luftforandring (hvordan gør han det forøvrigt i Holland?)

Men tænker man skal blive bedre til at planlægge med de akademister man rykker op - først et år i første holdstruppen hvor de kan vende sig til tempo, liv som prof osv. og andet år så få dem sendt på leje hvis ikke de er tæt nok på spilletid

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det var tid for lang tid siden. Den 5-3-2 - som nu ligner en 5-4-1-hybrid - har aldrig bare været i nærheden af at fungere.
              Så sandt Men Zoniger er jo Kent Nielsen-stædig x 10 med den opstilling.

Comment

Klodset gult til Ejdum

Comment

syntes vi har set bedre ud efter pausen - men vi bliver ikke rigtigt farlige og BIF venter bare på kontra chancerne

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                    Gomez er sikker på at starte uanset hvad.
                    En skade til en stopper mere, så er vi pænt fucked. Så må Trybull tages til nåde.

Comment

rødt til Wass?

Comment

vanvittigt af Wass - det skal give rødt

Comment

Tak til var

Comment

Rødt til Wass - kan vi vende det?

Comment

Så skal deres fans bare provokeres og så er den hjemme.

Comment

Ud med Wass, helt håbløst
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X