Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25
Collapse
X
-
Så tre tilgange .. alle til start11?Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
Og en midtbane og angriber.
p.t.
Myhra.
Owusu. X. Askou. Sørensen
Ismahila
Falk. Ejdum
Arp.
Ganaus. Niemiec
Theo
McCoy. Yaya. Gomez. Magnus.
Grubbe.
Martin. X
Groth. X
Talenter: Vitus (midt), Abrahamsen (angreb).
Øvrige: Hansen, Bjørn, Burgy, Bonde, Trybull, Hansborg (kontraktudløb)."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
altså man kan jo bare kigge på dit reservehold. 4-4-2 så har vi reelt ikke noget at skifte ind på midtbanen. Forsvaret mangler kvalitet, Bjørn slutter til sommer så han skal næppe være en fast bestanddel af start 11 i foråret.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Så tre tilgange .. alle til start11?
p.t.
Myhra.
Owusu. X. Askou. Sørensen
Ismahila
Falk. Ejdum
Arp.
Ganaus. Niemiec
Theo
McCoy. Yaya. Gomez. Magnus.
Grubbe.
Martin. X
Groth. X
Talenter: Vitus (midt), Abrahamsen (angreb).
Øvrige: Hansen, Bjørn, Burgy, Bonde, Trybull, Hansborg (kontraktudløb).
Og angrebet - hvis vi skal kunne presse mere intensivt, som vel er målet - så skal der bare være friske kræfter at bringe i spil. Og som du siger Hansborg med udløb, Trybull - mon ikke man finder en løsning - og ellers er han jo videre til sommer - så der mangler mere bredde, og kvalitet på bænken, bør også gøre træningerne bedre.
Handler naturligvis først og fremmest om denne sæson, sikre overlevelse, måske opnå noget hvis vi når top 6 eller videre i pokalen. Men handler jo også om den berømte indflyvningshøjde til næste sæson. Henter man et par forstærkninger nu til januar vil de også være mere klar til efter sommerpausen og der vil være mindre af de nok så berømte "lektier" som Troels og Jimmy skal tage sig af.
Comment
-
Der slipper en gang mere alt for billigt:
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-11...J0-jomEw_ognfw
Hvorfor straffes Brøndby ikke hårdere? I blev straffet med en tom stemningstribune for den ballade i Viborg fremtid Brøndby bliver skånet i mange år allerede selvom de er helt ude af pædagogisk rækkevidde og gør ballade i årevis.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 3
Comment
-
Synes du to kampe med lukkede tribuner er billigt sluppet for en aktion, der - i modsætning til vores fans’ i Viborg - ikke involverer personfare? Det synes jeg egentlig ikke. Derudover synes jeg grundlæggende det var en aktion med et sympatisk budskab, omend man selvfølgelig kan diskutere om de trak den for langt.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægDer slipper en gang mere alt for billigt:
https://sport.tv2.dk/fodbold/2025-11...J0-jomEw_ognfw
Hvorfor straffes Brøndby ikke hårdere? I blev straffet med en tom stemningstribune for den ballade i Viborg fremtid Brøndby bliver skånet i mange år allerede selvom de er helt ude af pædagogisk rækkevidde og gør ballade i årevis.
- Likes 1
Comment
-
En gang lukket og en gang kun delvis lukket.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Synes du to kampe med lukkede tribuner er billigt sluppet for en aktion, der - i modsætning til vores fans’ i Viborg - ikke involverer personfare? Det synes jeg egentlig ikke. Derudover synes jeg grundlæggende det var en aktion med et sympatisk budskab, omend man selvfølgelig kan diskutere om de trak den for langt.
Ser det i betragtning af hvor ofte der er ballade med Brøndbyfans og synes derfor de slipper for billigt. De vil ikke ændre en dyt af deres opførsel hvis de ikke straffes rigtig hård. Og sympatisk? Fordi de vil ikke have en udebanekamp mandagaften? Skal det kun ramme os andre? De får ja ofte de "gode" kamptidspunkter og så gør de ballade hvis de også bliver ramt en gang?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 4
Comment
-
De er ikke bare blevet “ramt én gang”. De har virkelig haft dårlige kamptidspunkter nærmest hele efteråret. Det har divisionsforeningen jo også erkendt og indrømmet efter protesterne.Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
En gang lukket og en gang kun delvis lukket.
Ser det i betragtning af hvor ofte der er ballade med Brøndbyfans og synes derfor de slipper for billigt. De vil ikke ændre en dyt af deres opførsel hvis de ikke straffes rigtig hård. Og sympatisk? Fordi de vil ikke have en udebanekamp mandagaften? Skal det kun ramme os andre? De får ja ofte de "gode" kamptidspunkter og så gør de ballade hvis de også bliver ramt en gang?
Og nej, det skal ikke ramme “os andre”, men det kommer det jo til, hvis andre fans peger fingre, hver gang der er en fangruppering, der prøver at sige fra, i stedet for at støtte op. Det handler ikke om, at BIFs fans gerne vil have at andre får mandagskampene og de sene søndagskampe i stedet for dem; det handler om, at der ikke bør spilles kampe på de tidspunkter. Det burde være en fælles sag for danske fangrupperinger, at TV-seere ikke skal prioriteres over fans på stadion i det omfang, det sker i dag. I stedet går alle nærmest per automatik på deres os-mod-dem-indstilling og så fortsætter TV-stationerne og divisionsforeningen med at gøre som de vil.
Brøndbys fans er faktisk nogle af de eneste, der har støttet op, når f. eks AGFs fans tidligere har følt sig hårdt ramt af kamptidspunkterne. Vi har derimod været ret passive.
- Likes 1
Comment
-
det er da ingen undskyldning for den opførsel. Det er klubberne selv der gerne vil have de store tv penge...det kommer med en pris. Klubberne kunne gøre noget ved det hvis de ville...længere er den ikke.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
De er ikke bare blevet “ramt én gang”. De har virkelig haft dårlige kamptidspunkter nærmest hele efteråret. Det har divisionsforeningen jo også erkendt og indrømmet efter protesterne.
Og nej, det skal ikke ramme “os andre”, men det kommer det jo til, hvis andre fans peger fingre, hver gang der er en fangruppering, der prøver at sige fra, i stedet for at støtte op. Det handler ikke om, at BIFs fans gerne vil have at andre får mandagskampene og de sene søndagskampe i stedet for dem; det handler om, at der ikke bør spilles kampe på de tidspunkter. Det burde være en fælles sag for danske fangrupperinger, at TV-seere ikke skal prioriteres over fans på stadion i det omfang, det sker i dag. I stedet går alle nærmest per automatik på deres os-mod-dem-indstilling og så fortsætter TV-stationerne og divisionsforeningen med at gøre som de vil.
Brøndbys fans er faktisk nogle af de eneste, der har støttet op, når f. eks AGFs fans tidligere har følt sig hårdt ramt af kamptidspunkterne. Vi har derimod været ret passive.
Og altså hvor mandagskampe har vi ikke været ramt af mens BIf fik de "gode" tidspunkter om søndagen...nu har de så været ramt lidt i efteråret og så er det så synd for dem? Hold da op
- Likes 2
Comment
-
ja det er en latterlig "straf" men det vidste vi jo. Det er ren symbolske straffe...Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
En gang lukket og en gang kun delvis lukket.
Ser det i betragtning af hvor ofte der er ballade med Brøndbyfans og synes derfor de slipper for billigt. De vil ikke ændre en dyt af deres opførsel hvis de ikke straffes rigtig hård. Og sympatisk? Fordi de vil ikke have en udebanekamp mandagaften? Skal det kun ramme os andre? De får ja ofte de "gode" kamptidspunkter og så gør de ballade hvis de også bliver ramt en gang?
- Likes 1
Comment
-
Så skulle vi måske øge billetpriser for udebaneafsbit når de kommer næste gang til Odense.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 2
Comment
-
Du kan jo starte med at læse, hvad jeg skriver, før du beder mig holde op. Jeg skriver på intet tidspunkt det er synd for dem, jeg skriver at de rent faktisk har haft mange kampe på dårlige tidspunkter, ikke “bare en gang”, som andlox skrev. Og så skriver jeg også, at de rent faktisk tidligere har haft bannere med budskaber om kamptidspunkter tidligere, hvor det ikke var dem, der gik ud over. Det vælger du åbenbart at ignorere.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er da ingen undskyldning for den opførsel. Det er klubberne selv der gerne vil have de store tv penge...det kommer med en pris. Klubberne kunne gøre noget ved det hvis de ville...længere er den ikke.
Og altså hvor mandagskampe har vi ikke været ramt af mens BIf fik de "gode" tidspunkter om søndagen...nu har de så været ramt lidt i efteråret og så er det så synd for dem? Hold da op
At det er klubberne, der gerne vil have TV-pengene og derfor har indgået aftalerne gennem divisionsforeningen er jeg åbenlyst helt med på. Men skal fansene så bare pr automatik acceptere det? I min verden kan fans godt være uenige med deres klub, når den går med til tiltag, der åbenlyst ikke er i de stadiongående fans’ interesser. Der gælder for øvrigt også ift. VAR, som det også er klubberne, der har været drivkrafter, og som jeg stadig synes gør stadionoplevelsen betydeligt ringere.
Og så lige en gang til for Prins Knud: Budskabet er jo ikke, at det er synd for Brøndbys fans, at de har mange sene søndagskampe og mandagskampe, men at det er skidt for danske fodboldfans generelt, og ikke mindst for dem der vil med på away og for yngre fans, når en for stor andel af kampene er sent søndag eller mandag aften. Det synes jeg som sagt er et sympatisk budskab uagtet at der kommer fra en fangruppe, jeg ellers ikke har meget til overs for. Og jeg synes det er ærgerligt at der går stammetænkning og pegen fingre i den fra andre fans, når vi i stedet burde stå sammen om at få klubberne, divisionsforeningen og tv-selskaberne til at ændre det.Last edited by Orskov; 03-11-2025, 23:34.
- Likes 1
Comment
-
Jeg vil også sige det er bemærkelsesværdigt at BØF har haft 5 superligakampe søndag kl. 20, som sædvanligvis slet ikke er et tidspunkt for en kamp i superligaen. Derudover har de så haft et par mandagskampe og en pokalkamp kl. 20.45. Hvorfor?Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Du kan jo starte med at læse, hvad jeg skriver, før du beder mig holde op. Jeg skriver på intet tidspunkt det er synd for dem, jeg skriver at de rent faktisk har haft mange kampe på dårlige tidspunkter, ikke “bare en gang”, som andlox skrev. Og så skriver jeg også, at de rent faktisk tidligere har haft bannere med budskaber om kamptidspunkter tidligere, hvor det ikke var dem, der gik ud over. Det vælger du åbenbart at ignorere.
At det er klubberne, der gerne vil have TV-pengene og derfor har indgået aftalerne gennem divisionsforeningen er jeg åbenlyst helt med på. Men skal fansene så bare pr automatik acceptere det? I min verden kan fans godt være uenige med deres klub, når den går med til tiltag, der åbenlyst ikke er i de stadiongående fans’ interesser. Der gælder for øvrigt også ift. VAR, som det også er klubberne, der har været drivkrafter, og som jeg stadig synes gør stadionoplevelsen betydeligt ringere.
Og så lige en gang til for Prins Knud: Budskabet er jo ikke, at det er synd for Brøndbys fans, at de har mange sene søndagskampe og mandagskampe, men at det er skidt for danske fodboldfans generelt, og ikke mindst for dem der vil med på away og for yngre fans, når en for stor andel af kampene er sent søndag eller mandag aften. Det synes jeg som sagt er et sympatisk budskab uagtet at der kommer fra en fangruppe, jeg ellers ikke har meget til overs for. Og jeg synes det er ærgerligt at der går stammetænkning og pegen fingre i den fra andre fans, når vi i stedet burde stå sammen om at få klubberne, divisionsforeningen og tv-selskaberne til at ændre det.
Hef kan jeg også godt forstå man som fans råber vagt i gevær, men det er bare en trættende måde at gøre det på, når de så også almindeligvis alt for ofte går over grænsen for god fanadfærd. Der må være andre måder at gøre det på, så programplanlæggerne indser at de skal lave en lidt mere ligeværdig fordeling af kampene.
ingen bliver nogensinde fuldstændig tilfredse, men det har ikke været fair overfor Brøndby, uanset at jeg bestemt ikke kan lide dem og deres fans alt for ofte voldsomme adfærd.Last edited by hankatten; 04-11-2025, 09:51.
- Likes 1
Comment
Comment