vi er en mand i overtal - det kan bare slet ikke ses...nøj en jammerlig indsats
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25
Collapse
X
-
Man kan ikke lade være med at tænke, hvad Søren Krogh kunne få ud af holdet. Men omvendt så havde vi vel ikke signet de tre tyskere. Eller sagde Fiete i SFÅ rent faktisk, at hans skifte ikke var pga Zorniger.Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægKlubben var på ingen måde klar til Zorninger bold Troels.
Vi burde havde fået en træner der kunne bygge et solid fundament op først.
Comment
-
stod lige med lidt samme tanke, den gik mere på Søren Krogh, jeg mener ikke han var god nok - men tror vi defenssivt havde stået mere solidt med ham på bænken. Havde vi så fået det samme antal point som nu?Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlægKlubben var på ingen måde klar til Zorninger bold Troels.
Vi burde havde fået en træner der kunne bygge et solid fundament op først.
Men OB er ikke klar til Zorniger bold - det er jo også selvforskyldt. De signings de lavede i sommers var fine, de lavede bare ikke nok da ca halvdelen af truppen ikke er gode nok af den ene eller anden grund.
- Likes 1
Comment
-
Søren Krogh er afprøvet. Han var elendig.Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
Man kan ikke lade være med at tænke, hvad Søren Krogh kunne få ud af holdet. Men omvendt så havde vi vel ikke signet de tre tyskere. Eller sagde Fiete i SFÅ rent faktisk, at hans skifte ikke var pga Zorniger.
"Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
- Likes 5
Comment
-
Udover den FCK-kamp, som for det meste bare handlede om at stå nede i hulen og stange ting væk i størstedelen kampen, så har jeg svært ved at huske decideret gode forsvarskampe fra hans side, det må jeg bare sige. Og det er jo åbenlyst ikke for hans spil med bolden eller spilintelligens, at han tilvælges.Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Man kan jo godt mene, at Bojang har potentiale, og det også var helt skørt, at vi hældte ovenstående spillere ud med badevandet.
Det gør jeg fx.
Bojang er en god duelspiller, der kan dominere fysisk. Det så vi mod FCK. Han er også en spiller, der har tendens til fejl. Det har vi set i dag…. Om den samlede pakke er god nok ved jeg ikke, men jeg vil ikke forkaste ham grundet kampen i dag.
Fuck noget lort i dag i øvrigt. Det sejler på så mange fronter.
Comment
-
Jo det kan man bestemt. Så havde vi ligget under vejle.Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
Man kan ikke lade være med at tænke, hvad Søren Krogh kunne få ud af holdet. Men omvendt så havde vi vel ikke signet de tre tyskere. Eller sagde Fiete i SFÅ rent faktisk, at hans skifte ikke var pga Zorniger.
- Likes 1
Comment
-
Mon ikke han havde fået noget mindst ligeså blodfattigt og middelmådigt ud af det? Hvis der var noget hans godt 1½ år som cheftræner i OB beviste, så var det at han i hvert fald ikke evnede at få et hold til at fremstå med et stærkt og klart udtryk, uanset hvad han forsøgte.Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
- Likes 1
Comment
-
Hvorfor er folk så liderlige efter at spille en formation der stort set ikke har eksisteret siden Viggo Jensen gik på pension? Hvad er det lige for nogle hold der spiller på den måde i moderne fodbold? Og hvorfor skulle vi blive defensivt stærkere ved at have endnu færre gode defensive spillere på banen og færre spillere bag bolden når vi taber den?Oprindeligt indsendt af Schrøder Se indlægDen MÅ hedde 4-4-2 i næste kamp.
Myhra
Adam - Burgy - Gomez - Leeroy
Ouedraogo
Falk Ejdum
Arp
Ganuas - Jona
Comment
Comment