Det ville være her det ville klæde disciplinærudvalget at taberdømme aberne.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25
Collapse
X
-
Der er ikke nogen klub, som jeg bryder mig mindre om. En af årsagerne er ting som dette. Det har jo stået på i årtier. Deres ledelsen gør ikke en skid ved det.Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægFindes der meget usympatiske mennesker i den her verden? Jeg tror det næppe
- Likes 1
Comment
-
Fair nok.Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Det magter jeg sgu ikke lige nu. Du har besluttet dig - og fair nok for det
Jeg forstår nok bare ikke logikken i, at folk som Breum, Østrøm og Jenner bliver hældt ud som 19-årige, fordi de helt sikkert ikke er gode nok, på trods af at de har bevist de i hvert fald kan være med, imens spillere som Bojang kan klovne rundt i en alder af 21, men her er det bare et spørgsmål om tid.
- Likes 1
Comment
-
INGEN gør noget ved det. Jeg blev selv kropsvisiteret i hoved og røv, men der gælder bare desværre andre regler for demOprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Der er ikke nogen klub, som jeg bryder mig mindre om. En af årsagerne er ting som dette. Det har jo stået på i årtier. Deres ledelsen gør ikke en skid ved det.
Comment
-
Enig, men de får nok en bøde på 45000 kr eller noget i den stil og så det bare det. En af årsagerne til at intet har ændret sig desangående siden 80erne.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghvor ville det være fryd hvis de blev taberdømt pga deres fans opførsel - efter så elendig en indsats af OB...det tog jeg sgu gerne.
Og så skal der ellers bare lukkes for BIF tilhængere på udebane fremover - det hører ingen steder hjemme
- Likes 1
Comment
Comment