Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det ville være her det ville klæde disciplinærudvalget at taberdømme aberne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Forklar mig lige, hvad han er god til, andet end at han "har en god fysisk pakke". Er der noget han kan finde ud af, sådan rent fodboldmæssigt?
      Det magter jeg sgu ikke lige nu. Du har besluttet dig - og fair nok for det

Comment

hvor ynkeligt at Wass skal forsøge at tale sine egne fans til ro.

Kæft en flok tabere

Comment

Det jo absurd og de skulle være voksne mennesker!? Det skjuler de sku godt!

Comment

Findes der meget usympatiske mennesker i den her verden? Jeg tror det næppe

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
              Findes der meget usympatiske mennesker i den her verden? Jeg tror det næppe
              Der er ikke nogen klub, som jeg bryder mig mindre om. En af årsagerne er ting som dette. Det har jo stået på i årtier. Deres ledelsen gør ikke en skid ved det.

Comment

hvor ville det være fryd hvis de blev taberdømt pga deres fans opførsel - efter så elendig en indsats af OB...det tog jeg sgu gerne.

Og så skal der ellers bare lukkes for BIF tilhængere på udebane fremover - det hører ingen steder hjemme

Comment

Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Det magter jeg sgu ikke lige nu. Du har besluttet dig - og fair nok for det
                  Fair nok.

Jeg forstår nok bare ikke logikken i, at folk som Breum, Østrøm og Jenner bliver hældt ud som 19-årige, fordi de helt sikkert ikke er gode nok, på trods af at de har bevist de i hvert fald kan være med, imens spillere som Bojang kan klovne rundt i en alder af 21, men her er det bare et spørgsmål om tid.

Comment

1 gang mere sagde kommentatorerne. Så bliver kampen afbrudt definitivt

Comment

Ja få dog afbrudt kampen og lad Brøndby tage hjem med 3 sikre point og vi slipper for yderligere ydmygelse med det ringeste forsvar i OBs historie

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Der er ikke nogen klub, som jeg bryder mig mindre om. En af årsagerne er ting som dette. Det har jo stået på i årtier. Deres ledelsen gør ikke en skid ved det.
                        INGEN gør noget ved det. Jeg blev selv kropsvisiteret i hoved og røv, men der gælder bare desværre andre regler for dem

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          hvor ville det være fryd hvis de blev taberdømt pga deres fans opførsel - efter så elendig en indsats af OB...det tog jeg sgu gerne.

Og så skal der ellers bare lukkes for BIF tilhængere på udebane fremover - det hører ingen steder hjemme
                          Enig, men de får nok en bøde på 45000 kr eller noget i den stil og så det bare det. En af årsagerne til at intet har ændret sig desangående siden 80erne.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

INGEN gør noget ved det. Jeg blev selv kropsvisiteret i hoved og røv, men der gælder bare desværre andre regler for dem
                            Er ikke overrasket desværre, ufatteligt at det fortsat er tilfældet!

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                              1 gang mere sagde kommentatorerne. Så bliver kampen afbrudt definitivt
                              ja men hvad betyder det? Får BIF sejren så er det jo uden konsekvens for dem.

Comment

I det mindste ser vi ikke trætte ud efter 60 min i aften

Comment

Working...
                                X