Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Det er jo ikke engang fordi vi spiller dårligt men det er vanvittigt vilde personlige fejl.
    vi spiller ihvertfald ikke godt. Men det gør BIF så heller ikke, men takket være vores lave individuelle kvaliteter så gør vi det ALT for let for dem

Comment

Der er SÅ store mangler, at det er helt vildt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, alt er stadigvæk BWs skyld
        Jeg siger, at han hører til i kategorien med folk som Selvén, Omar Jebali, og Burey, spillere der aldrig burde have fået en Superligakamp i deres liv.

Comment

Deprimerende. Yaya bliver nødt til at få en pause. Det der holder ikke.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
            Troels Bech raus.
            Hørt
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
            2025 stadig med armene over kors

Comment

Zorniger samler spillerne inde på banen

Comment

Bojang har kostet tre TRE mål Pinligt for ham selv, for Z men sgu også Troels B.

Comment

Hvor har jeg ondt af Falk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                    Bojang har kostet tre TRE mål Pinligt for ham selv, for Z men sgu også Troels B.
                    Han er desværre også faldet lidt i niveau, Bojang. Potentialet er der, men jeg tror han har godt af en pause. Problemet er vel, at alternativerne ikke er meget bedre...tak for det, Troels.

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Jeg siger, at han hører til i kategorien med folk som Selvén, Omar Jebali, og Burey, spillere der aldrig burde have fået en Superligakamp i deres liv.
                      det er jeg så ikke enig i - han har trods alt vist noget fint niveau. Modsat bla. Burey

Men i dag har han bare helt tabt sutten, og det var nok rart om han kunne få en pause. Men med Bjørn ude og Askou karantæne i næste kamp - så spiller han nok igen.

Men hold op hvor har det været dyrt at man ikke forstærkede holdet yderligere i sommers

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Han er desværre også faldet lidt i niveau, Bojang. Potentialet er der, men jeg tror han har godt af en pause. Problemet er vel, at alternativerne ikke er meget bedre...tak for det, Troels.
                        alle pile peger jo den vej.

Han vidste holdet skulle styrkes fra 1 div. til superliga, så smider han selv en bombe med Zorniger ind, det vidste han også krævede noget ekstra - og så gør man ikke det der skal til

Comment

Har egentligt være pro Bojang længe. Men det holder ikke. Han skal ud en tur. Gomez må steppe up. Har Askou karantæne i næste runde? Så kommer Bojang jo ind igen? Hvem ellers?

Comment

Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
                            Shit hvor er Yaya rystet. Virkelig dårlige beslutninger af ham i dag :/.
                            Den ringeste præstation jeg kan mindes af en ligaspiller .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                              Har egentligt være pro Bojang længe. Men det holder ikke. Han skal ud en tur. Gomez må steppe up. Har Askou karantæne i næste runde? Så kommer Bojang jo ind igen? Hvem ellers?
                              mener Amrami fra U19 har været inde omkring holdet nogle gange - mon ikke han kommer med på bænken. Men forsvaret næste gang bliver Bürgy Gomez og Yaya, medmindre man skifter system - ikke andre at tage af

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

Bojang har nasser af potentiale. Det har han vist i adskillige kampe nu. Han har udviklet sig med raketfart siden han kom til OB. Han skal nok lære af sine fejl i dag.

Comment

Working...
                                X