Oprindeligt indsendt af Galamush
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - Brøndby 27.10.25
Collapse
X
-
HørtOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægTroels Bech raus.
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
- Likes 1
Comment
-
Han er desværre også faldet lidt i niveau, Bojang. Potentialet er der, men jeg tror han har godt af en pause. Problemet er vel, at alternativerne ikke er meget bedre...tak for det, Troels.Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlægBojang har kostet tre TRE mål Pinligt for ham selv, for Z men sgu også Troels B.
- Likes 3
Comment
-
det er jeg så ikke enig i - han har trods alt vist noget fint niveau. Modsat bla. BureyOprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg siger, at han hører til i kategorien med folk som Selvén, Omar Jebali, og Burey, spillere der aldrig burde have fået en Superligakamp i deres liv.
Men i dag har han bare helt tabt sutten, og det var nok rart om han kunne få en pause. Men med Bjørn ude og Askou karantæne i næste kamp - så spiller han nok igen.
Men hold op hvor har det været dyrt at man ikke forstærkede holdet yderligere i sommers
- Likes 1
Comment
-
alle pile peger jo den vej.Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
Han er desværre også faldet lidt i niveau, Bojang. Potentialet er der, men jeg tror han har godt af en pause. Problemet er vel, at alternativerne ikke er meget bedre...tak for det, Troels.
Han vidste holdet skulle styrkes fra 1 div. til superliga, så smider han selv en bombe med Zorniger ind, det vidste han også krævede noget ekstra - og så gør man ikke det der skal til
- Likes 5
Comment
-
mener Amrami fra U19 har været inde omkring holdet nogle gange - mon ikke han kommer med på bænken. Men forsvaret næste gang bliver Bürgy Gomez og Yaya, medmindre man skifter system - ikke andre at tage afOprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHar egentligt være pro Bojang længe. Men det holder ikke. Han skal ud en tur. Gomez må steppe up. Har Askou karantæne i næste runde? Så kommer Bojang jo ind igen? Hvem ellers?
Comment
-
Bojang har nasser af potentiale. Det har han vist i adskillige kampe nu. Han har udviklet sig med raketfart siden han kom til OB. Han skal nok lære af sine fejl i dag.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Jeg siger, at han hører til i kategorien med folk som Selvén, Omar Jebali, og Burey, spillere der aldrig burde have fået en Superligakamp i deres liv.
- Likes 6
Comment

Comment