Oprindeligt indsendt af JrEwing
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025
Collapse
X
-
- Likes 1
-
pause - vi er kommet bedre med, men skaber alt for lidt - og Viborg har alt for let ved at overspille vores midtbane og komme til chancer.
Håbløs start på kampen - kom virkeligt dårligt ud.
Er Grot og Ejdum klar til 45+ min så skal de ind nu. Niemich har intet vist - men det er han ikke ene om, og så bør man tage en stopper ud og få ekstra hjælp inde centralt.
Og så mangler jeg bare noget intensitet, noget vilje - syntes det er en halvsøvning omgang at overvære
- Likes 1
Leave a comment:
-
Endnu en skuffende halveg, syntes efterhånden det ser ret bekymrende ud, lige nu er der jo ikke noget der tyder på 3 point med herfra.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Håbløst at spille 5 bagved, når der ikke er folk med fart så kæden kan stå højt.
Burgy skal på bænken og så skal vi over i 4-4-2.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg
Mon ikke at det kommer.
Det kan godt være han var en revolution i Brøndby, nu føles det mere som om vi har en dinosaur stående derude.
Er vi heldige at kunne hente SK tilbage :)?
Leave a comment:
-
Ja vi kan jo ikke skifte os stærkere i 2.halvleg. Det har TB forpuret.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJo, vi mangler bedre spillere. Det kan enhver se.
Men hold nu op hvor er holdet sat forfærdeligt op taktisk - det system fungerer ikke - og hvor er indsatsen dog blodfattig; det vi ser er jo antitesen til fysisk fodbold.
Hvordan AZ unddrager sig massiv kritik er mig en gåde. Folk synes magisk og ukritisk forblændede af ham på samme måde som BW (i starten).
Burgy skal på bænken og så skal vi over i 4-4-2.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJo, vi mangler bedre spillere. Det kan enhver se.
Men hold nu op hvor er holdet sat forfærdeligt op taktisk - det system fungerer ikke - og hvor er indsatsen dog blodfattig; det vi ser er jo antitesen til fysisk fodbold.
Hvordan AZ unddrager sig massiv kritik er mig en gåde. Folk synes magisk og ukritisk forblændede af ham på samme måde som BW (i starten).
Det kan godt være han var en revolution i Brøndby, nu føles det mere som om vi har en dinosaur stående derude.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlægNøj hvor er det bare ingenting der fungere for os
Det spændende spil vi så i starten af sæsonen ihvertfald glimtvis - det er helt væk.
Leave a comment:
-
Ser ud som om OBs midtbane spiller i undertal, 3 imod 4, overraskende.........
Leave a comment:
-
Tag nu Bürgy ud!! Hvad laver han der? Han dækker slet ikke noget, eller sætter en krop på Vester
Leave a comment:
-
Jo, vi mangler bedre spillere. Det kan enhver se.
- Likes 2
Leave a comment:
Leave a comment: