Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Lidt nysgerrig; hvor mange af Viborgs spillere kunne forstærke os, hvis vi havde frit valg - og hvor mange spillere fra OB kunne forstærke dem, hvis de havde frit valg?
Enkeltvis er der ikke mange jeg ønsker at bytte med.
Men de fungerer som et hold og det er faktisk det der gør mest ondt.
Vi ligner igen ikke et hold der kæmper for sidemanden og vil dø med støvlerne på.
Men hold nu op hvor er holdet sat forfærdeligt op taktisk - det system fungerer ikke - og hvor er indsatsen dog blodfattig; det vi ser er jo antitesen til fysisk fodbold.
Hvordan AZ unddrager sig massiv kritik er mig en gåde. Folk synes magisk og ukritisk forblændede af ham på samme måde som BW (i starten).
syntes vi spiller ret meget af den bold massage som Zorniger ikke vil have, ikke noget højt pres eller intensitet. Vi spiller bolden ok rundt - men det fører ikke til noget som helst.
Det spændende spil vi så i starten af sæsonen ihvertfald glimtvis - det er helt væk.
Men hold nu op hvor er holdet sat forfærdeligt op taktisk - det system fungerer ikke - og hvor er indsatsen dog blodfattig; det vi ser er jo antitesen til fysisk fodbold.
Hvordan AZ unddrager sig massiv kritik er mig en gåde. Folk synes magisk og ukritisk forblændede af ham på samme måde som BW (i starten).
Mon ikke at det kommer.
Det kan godt være han var en revolution i Brøndby, nu føles det mere som om vi har en dinosaur stående derude.
Håbløst at spille 5 bagved, når der ikke er folk med fart så kæden kan stå højt.
Burgy skal på bænken og så skal vi over i 4-4-2.
Comment