Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025
Collapse
X
-
Der er ikke megen bevægelse uden bold, det gør det svært at skabe noget offensivt.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Ja vi skal fylde midtbanen og nej vi har heller ikke spillerne til 3 i CF, så ikke bedre at spille med 5 bagerst hvis stilen skal være pres.
Yaya, Askou og Bürgy som startere og så har vi to i BP og Gomez som kan skiftes ind - de er nogenlunde lige gode. Så kan vi diskutere om de er gode nok.
Piller vi Falk eller Ejdum ud og sætter Grubbe ind - så falder niveauet bare markant. Derfor jeg ikke mener vi har truppen til at starte med 4-4-2.
Lad os håbe det ændre sig til januar
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
ja hvis det er til start 11 så måske. Men jeg køber simpelthen ikke den fortælling om at vi ikke kunne forstærke bredden på andre måder - man burde kunne finde eks en midtbanespiller der var bedre end Grubbe - så styrker man ikke start 11 - som jo ser fornuftig ud, men bænken.
Syntes også vi har alt for mange unge akademister rendende som træneren ikke mener er gode nok. Der burde man også kunne finde stærkere "voksne" spillere - så må akademisterne sendes på leje så de kan udvikle sig.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Vi skal nok også betale meget mere for de spillere som kan løfte holdet, da vi ikke har haft mange gode sæsoner de sidste mange år. Det svækker selvsagt tiltræningskraften. Men så håber ledelsen nok på at vi bliver oppe og så kan vi tiltrække dem senere hen. Men det er noget af et sats og jeg er spændt på, hvor mange vi evt får ind til vinter...
Syntes også vi har alt for mange unge akademister rendende som træneren ikke mener er gode nok. Der burde man også kunne finde stærkere "voksne" spillere - så må akademisterne sendes på leje så de kan udvikle sig.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig, kampen kan godt vendes.
Men lige nu er min største bekymring at Viborg kommer alt alt for let til deres chancer. Der mangler sammenhæng i vores defensive organisation.
Leave a comment:
Leave a comment: