Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Viborg - OB 19/10/2025
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlægNiemiec og Ganaus’ niveau i anden halvleg har da været lidt tættere på Ballon d’Or niveau
Kan også nævne muligheder, hvor især Ganaus får for lidt ud af det.
Men nuvel, det er bestemt positivt vi er foran med deres hjælp. Lad os se om vi kan holde det. Fra 80 minut og frem er det som regel det går galt for OB.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
argh come on - hvad bidrog Ganaus og Niemich med de første 50 min?
Han holder fint i bolden - er en god opspilsstation, der skal bare være folk i nærheden han kan lægge den af til...og så skal han score noget mere
- Likes 1
Leave a comment:
-
Kan vi holde dem fra at score i 20 minutter? Synes vi har tabt momentum.
- Likes 2
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlægHvad bidrager Grot med? Fuldstændig fri header foran mål. Header den op i luften.
Han holder fint i bolden - er en god opspilsstation, der skal bare være folk i nærheden han kan lægge den af til...og så skal han score noget mere
- Likes 6
Leave a comment:
-
Hvad bidrager Grot med? Fuldstændig fri header foran mål. Header den op i luften.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Engang imellem tror jeg at jeg får lyden fra en film om anden verdenskrig ind over kampen, men så kom jeg i tanke om at vi har en tysker på sidelinjen....
- Likes 1
Leave a comment:
-
Man ved bare den der afbrænder kan blive så dyr. Den skal lukkes inden man begynder at trække sig tilbage og kommer under tryk.
- Likes 1
Leave a comment:
Leave a comment: