For mig er dagens kamp desværre som forventet. Det er ikke på vestegnen jeg regner med point. Men det ser skidt ud og jeg synes vi mangler en mand på midten, samt en masse mere. Kontroversielt! Jeg har Yaya som vores bedste i 1 halveg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlægMon ikke Bojang skal tages ud i pausen. Er ikke helt rolig ved ham, når han løber rundt med et gult.
Fiete spiller som en der stadig har ondt i ryggen. Smider relativt simple bolde væk.
Niemiec afløser nok også Grot snart.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det tror jeg nu nok vi er en del der har sagt hele tiden. Sander var i sig selv ikke problemet, jeg kunne godt tænke mig han havde lavet nogle af de redninger som man ikke kan forvente han laver - han tog for lidt.
Og det samme kan jo siges om Martin Hansen - jeg syntes da heller ikke han spillede sig af - men han manglede også nogle redninger, og så havde man i Sander en målmand der var bedre med fødderne.
Men uanset hvem vi havde stillet med på kassen i dag, eller en hvilken som helst anden dag er det jo ligegyldigt når holdet forsvarer så ringe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Synes vi kom bedre med i løbet af første halvleg. Og Bundby scorede nu på 3 af deres kun 4 afslutninger. Så helt dårligt var vi ikke.
Problemet er at vores individuelle fejl så ofte koster
Og alligevel er vi nede med to, har lukket tre ind på 4 afslutninger - det er bare ikke godt nok, og det er ikke kun individuelle fejl - det er måden vi (ikke) forsvarer på som hold
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Arrghhh syntes han får enorm god hjælp af især Adam Sørensen
Adam er virkelig ringe. Og hvordan kan man klare en lang aflevering af modstanderen blind til midten???
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Synes vi kom bedre med i løbet af første halvleg. Og Bundby scorede nu på 3 af deres kun 4 afslutninger. Så helt dårligt var vi ikke.
Problemet er at vores individuelle fejl så ofte koster
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Der var bare nogle stykker som mente at Sander var problemet. Det er det jo tydeligvis ikke.
2 mål mere til BIF - og det er jo ikke umuligt som det ser ud nu, så har vi lukket 3 ind i snit pr kamp....fuck det er ringe
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDe spoler videoen helt tilbage for at se om Fukura var offside. Det var han, men der ses bort fra det???
Vi er der bare ikke. Vi snorksover ved 1-0 hvor Bojang sættes i forlegenhed i sin forkerte side, fordi vi ikke løber på plads.
Ved 3-1 skal Adam være skarpere. Ud over sidelinjen og ikke ind over midten på en omstilling.
Forsvaret er historisk ringe og så kan det godt være Brøndby scorer på 3/4, men chancerne var så store at det snildt kunne have været 4 på 4.
Jeg kan godt lide Bojang og ham tror jeg går en flot fremtid i møde, men det er med for stor risiko han går ind i den ved 3-1. Der er nogle dyrt tjente lærepenge vi får betalt nu her, for at få en rigtig god spiller ud af ham, men for filan hvor har han også mange flotte aktioner, hvor han lukker ned og erobre bolde
højt i banen, og så kan han spille fodbold.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægFor mig er dagens kamp desværre som forventet. Det er ikke på vestegnen jeg regner med point. Men det ser skidt ud og jeg synes vi mangler en mand på midten, samt en masse mere. Kontroversielt! Jeg har Yaya som vores bedste i 1 halveg.
Syntes også Yaya har vist gode takter - det koster bare dyrt når en forsvarspiller laver fejl...ligesom da Adam snorksov ved første mål.
Men uanset - tag Yaya ud så han ikke trækker sit andet røde kort på 3 runder
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
Helt enig - Sander var aldrig problemet, jeg syntes så heller ikke han var løsningen og syntes Myhra har vist i dag han er en klasse keeper. Men igen med det forsvar foran sig, Sander, Myhra eller Hansen - det er ligegyldigt.
2 mål mere til BIF - og det er jo ikke umuligt som det ser ud nu, så har vi lukket 3 ind i snit pr kamp....fuck det er ringe
Comment
Comment