Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Brøndby IF - OB 28/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
    Skidt af myhra
    syntes det er en fin refleksredning - lige ud til en Brøndbyspiller som Adam Sørensen overhovedet ikke markerer...det er Sørensens mål det der

Comment

Det lignede at han lige tog indkastet 15 meter længere fremme. Det er jeg da lidt træt af ikke bliver taget om.

Comment

Fin assist af Myhra

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
          Det er et virkelig træls mål...
          Udstiller hvor ufattelig ringe et indkøb Adam er.
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

Comment

Hvordan kan de får lov til at tage et indkast flere meter væk fra hvor bolden røg ud. Virkelig dårligt dommer arbejde

Comment

Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
              Skidt af myhra…..ej okay den tager jeg tilbage….det var sgu en svær bold
              Giver den mere til Adam som tabte manden.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

Comment

Frygtelig start. Vi er overmachet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
                  Sover på et hurtigt indkast, og Adam Sørensen har ikke styr på sin mand, flot
                  Ja og Myhra ser heller ikke fantastisk ud.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes det er en fin refleksredning - lige ud til en Brøndbyspiller som Adam Sørensen overhovedet ikke markerer...det er Sørensens mål det der
                    Enig, jeg synes ikke det er nogen stor fejl af ham. Han kunne måske have skubbet den lidt mere bredt ud, men jeg føler også den ligger mere på Adam Sørensen den der

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Enig, jeg synes ikke det er nogen stor fejl af ham. Han kunne måske have skubbet den lidt mere bredt ud, men jeg føler også den ligger mere på Adam Sørensen den der
                      Helt enig, der er ikke meget hjælp fra forsvaret inkl. AS der.

Comment

Desværre dårlig første berøring af Groth efter en flot aflevering af Arp.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Det er for håbløst det der, Grot

Comment

Ligner 0-4 igen.

Comment

Grot smider bolden væk igen.

Comment

Grot, Sørensen, Paulsen, burgy, det er bare ikke gode nok spillere hvis man skal spille superliga
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                                2025 stadig med armene over kors

Comment

Working...
                                X