Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Vi spiller dårligt mod et pivringe Fredericia hold.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
    Synes desværre at Grot ligner en der fortsætter med den lidt lade attitude. Synes ellers at jeg var positivt overrasket over ham på det punkt i sidste sæson.
    jeg syntes ellers han har haft et par fine aktioner - men er jo ikke meget på bolden, men det samme kan jo siges om Ganaus...

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Michael Hansen ligner det man får, når man køber Morten Harket på Temu. Men meget dygtig træner og ok spiller i sin tid.

Leave a comment:

• tjdebat
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

vel ikke så underligt - vi SKAL vinde. Endnu et nederlag så begynder krisesnakken alt andet lige at melde sig - 1 point i fem kampe, under stregen og den anden oprykker vil være 6 point foran os...

Men altså det er en kamp vi alle dage skal vinde...derfor kan det jo godt gå galt, bolden er rund og alt det der.
    Præcis..... Men man er jo altid nervøs for OB og så en fredagskamp der skal vindes.....

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    fint genpres af sørensen - vinder bolden tæt på mål - det har vi set for lidt af i dag...

Leave a comment:

• Balboa
    replied
    Synes desværre at Grot ligner en der fortsætter med den lidt lade attitude. Synes ellers at jeg var positivt overrasket over ham på det punkt i sidste sæson.

Leave a comment:

• andreaslange
    replied
    Synes godt nok vi spille langsomt

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Godt det der af Adam S. Fight med kø`ma!

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Fredericia forsvarer sig godt - vi har svært ved at spille os igennem....er bange for den kontra de pludselig slår....

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Pivskid men er i samme båd … bare fredagsbar ramt ..
    Carlsberg er begyndt at sælge Elefant øl på 10,5 procent her i Polen, så jeg tog sådan en 6 pack. Så det enten til fest eller gravøl. Hvis Albani solgte giraf øl hernede, så købte jeg naturligvis dem. Ja, jeg er en sand dyreven....
    Last edited by Mwape; 19-09-2025, 18:21.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af tjdebat Se indlæg

Ja det er jeg også. Kom nu med en god start på weekenden.
    vel ikke så underligt - vi SKAL vinde. Endnu et nederlag så begynder krisesnakken alt andet lige at melde sig - 1 point i fem kampe, under stregen og den anden oprykker vil være 6 point foran os...

Men altså det er en kamp vi alle dage skal vinde...derfor kan det jo godt gå galt, bolden er rund og alt det der.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    OB har generelt siddet på spillet det første kvarter, det har set ok ud. Men syntes Fredericia har været farligst, uden det dog er blevet til de helt store chancer

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Bravo, Bjørn

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Jeg er smånervøs før en hjemmekamp imod Fredericia... hvad fanden sker der. Kom så OB!

Pivskid men er i samme båd … bare fredagsbar ramt ..

Leave a comment:

• Hustler
    replied
    Link her - dog uden kommentatorlyd

https://www.camel1.live/game/match-o...65mkyhk7pxdr1g

Leave a comment:

Working...
X