Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Oraklet
    replied
    OB har helt styr på kampen, indtil der mangler 1/2 time. Så er OB spillerne trætte, bliver skadet og så sejler det. Forsvaret kommer under pres, fordi angriberne og midtbanen bliver for passive . Så kommer fejlene og dermed målene. Spillerne er ikke i en forfatning der matcher Zorninger spillestil, det ser vi gang på gang. Fiete Arp, var småskadet fra start sagde Zorninger efter kampen. Det er håbløst.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Det er så vildt at målene bliver ved med at vælte ind. Nu må de simpelthen se at få sat en prop i det forsvar.
    Nu er det ude mod Brøndby næste gang og ved snart ikke hvad vi kan forvente.
    altså jeg forventer vi levere godt - plejer vi at gøre mod top hold. Om det så er nok til point...altså vi skal nok op og score en 2-3 mål hvis vi skal gøre os noget håb om at få noget med.

Så forventer jeg mål - begge hold scorer nok, og vi går nok ned i kadence efter 60-70 min.

Yaya er tilbage - håber Arp og Sørensen begge er klar igen...og hvis Ejdum kunne komme tilbage - så ville der også være noget at skifte ind med centralt

Leave a comment:

• Plum
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/gene...n-ender-de-der

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Det er så vildt at målene bliver ved med at vælte ind. Nu må de simpelthen se at få sat en prop i det forsvar.
    Nu er det ude mod Brøndby næste gang og ved snart ikke hvad vi kan forvente.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Men han sagde vel også indirekte at han havde nogle spillere der ikke var gode nok. Jeg håber så at han ikke primært mener udholdenhed. Trætte spillere træffer flere dårlige beslutninger, ja. Men der er også gode spillere der ikke er egnet til at blive hejlet igennem fysisk og mentalt.
    ja - altså spiller for spiller syntes jeg jo vi har en ok trup - særtligt start 11, men som hold forsvarer vi ikke ret godt. Og når vi så bliver trætte så begynder det så at se ekstra sløjt ud. Og her ville Zorniger nok gerne have lidt mere at sætte ind...jeg syntes Bürgy som en rutineret forsvarsspiller har nogle ret skidte aktioner i dag. BP levere jo godt - men bliver udstillet på farten.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Men han sagde vel også indirekte at han havde nogle spillere der ikke var gode nok. Jeg håber så at han ikke primært mener udholdenhed. Trætte spillere træffer flere dårlige beslutninger, ja. Men der er også gode spillere der ikke er egnet til at blive hejlet igennem fysisk og mentalt.
    Enig. Han antydede i øvrigt også, at han gerne havde set 1-2 spillere (tænker transfers), men at han og truppen må få det bedste ud af det, man nu engang har. Ikke usædvanligt at en træner ønsker mere end hvad han kan få, men vi er vel mange, der anser truppen som værende for tynd. I mine øjne er det ikke så meget de unge, der er problemet, men at såkaldte stivere som Bürgy fx ikke er gode og sikre nok til at skabe tryghed eller kompensere for de unges manglende rutine.

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

siger også man laver fejl - og det er hvad det er. Men når man har lavet en fejl - så må man forsøge at rette op på det, og ikke bare acceptere det - tænker han mangler noget genpres og kampvilje.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Jeg er lettet. Den her sejr var virkelig vigtigt.
    Men vores defensive? Der er virkelig katastrofalt. Når Fredericia startede at jagte et mål og begyndte at presse os sejlede vi fuldstændig. En flok hovedløse høns er ja bedre organiseret.
    På positivsiden har Adam som virkelig har spillet sig op, Myhra som viste helt klar at han er vores første målmand og Jona Niemiec. Han havde allerede en god indhop i Silkeborg og idag bekræftede han at han er en forstærkning for holdet: fysisk stærk, teknisk dygtig, tager også de defensive pligter og har et fighterhjerte.

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Myhra glad for at være tilbage og var aldrig i tvivl at han ville stå i striwerne igen
    Fornøjelse. Klassemålmand, leder og menneske.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
    Zorniger om kampen: Ønskede meget mere intensitet, men måtte tage hensyn. Fiete startede kampen småskadet (mærkede noget siden i morges). 4 spillere forbi fysioterapeuten i pausen. For mange spillere håber at en 2-0 føring bare kan køres hjem og det er et problem. Ser frem til at få Yaya tilbage. Falk og Bjørn træffer rigtige beslutninger, men andre spillere gør ikke. Problemet er beslutningstagning hos spillerne. Forventer at de erfarne spillere stepper up, og at holdet ikke bare håber på at det nok skal gå. Holdet er som det er, og der arbejdes på at løfte niveauet.
    Om Myhra: vi har brug for at målmænd redder bolde. Myhra tager et indlæg, husker ikke andre aktioner. Anerkender at han skal bruge tid på at komme i gang. Han står næste kamp, medmindre han bliver skadet eller lignende.
    siger også man laver fejl - og det er hvad det er. Men når man har lavet en fejl - så må man forsøge at rette op på det, og ikke bare acceptere det - tænker han mangler noget genpres og kampvilje.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Myhra glad for at være tilbage og var aldrig i tvivl at han ville stå i striwerne igen

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
    Han er befriende frustreret at lytte til. Det giver mig en følelse af, at der bliver arbejdet benhårdt på at blive bedre.
    Enig

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Zorniger om kampen: Ønskede meget mere intensitet, men måtte tage hensyn. Fiete startede kampen småskadet (mærkede noget siden i morges). 4 spillere forbi fysioterapeuten i pausen. For mange spillere håber at en 2-0 føring bare kan køres hjem og det er et problem. Ser frem til at få Yaya tilbage. Falk og Bjørn træffer rigtige beslutninger, men andre spillere gør ikke. Problemet er beslutningstagning hos spillerne. Forventer at de erfarne spillere stepper up, og at holdet ikke bare håber på at det nok skal gå. Holdet er som det er, og der arbejdes på at løfte niveauet.
    Om Myhra: vi har brug for at målmænd redder bolde. Myhra tager et indlæg, husker ikke andre aktioner. Anerkender at han skal bruge tid på at komme i gang. Han står næste kamp, medmindre han bliver skadet eller lignende.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Han er befriende frustreret at lytte til. Det giver mig en følelse af, at der bliver arbejdet benhårdt på at blive bedre.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Zorniger er ikke tilfreds med indsatsen

Leave a comment:

Working...
X