Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om, at Zorniger ikke havde kigget hans vej.
    helt enig

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    På trods af der blev lukket to mål ind - så syntes jeg vi så hvorfor Myhra bør stå - havde nogle vigtige indgreb. Også en fin kamp af Grot efter det han viste i søndags. Og endnu en god kamp af Adam Sørensen - lad os ikke håbe han er for hårdt ramt af skade.

generelt en fin kamp, uden at være prangende - vi sidder på meget af spillet, men skaber for lidt. Efter vi kommer på 2-0 bør det aldrig blive spændende. Men deres reducering og holdets manglende kræfter efter de 65 min. så går det hele pludseligt op i hat og briller - masser af panik og håbløse forsvarsaktioner.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

men det kan jo også være nok. Du skal altså være god hvis der skal være plads til dig som en "luksus" spiller. Prøv at se hvor meget Falk arbejder - og ikke kun frem af banen.

Men godt at Mucolli har fundet et sted hvor han passer ind, har bare svært ved at se vi skulle kunne bruge ham i OB
    Jeg er i hvert fald temmelig overbevist om, at Zorniger ikke havde kigget hans vej.

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Ufortjent, nej - men vi er jo helt væk størstedelen af anden halvleg.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
    Måske til dels det defensive, synes ikke der var problemer med indsatsen på banen. Har set flere som gav mindre og startede inde.
    men det kan jo også være nok. Du skal altså være god hvis der skal være plads til dig som en "luksus" spiller. Prøv at se hvor meget Falk arbejder - og ikke kun frem af banen.

Men godt at Mucolli har fundet et sted hvor han passer ind, har bare svært ved at se vi skulle kunne bruge ham i OB

Leave a comment:

• claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg synes han bliver holdt
    Ok. Kunne man ikke/ se på stadion

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
    Vi vandt - ufortjent. Men der er vundne kampe som denne der kan redde os fra nedrykning - og selvfølgelig et par bedre spillere..
    Arj- jeg synes det er hårdt at kalde sejren for ufortjent. Jeg synes vi spillede bedre end Fredericia i det meste af kampen. Jeg er godt klar over, at Fredericia har nogle chancer, men Ganaus, Grot og Elias havde også store chancer.

Vi kommer under pres og Fredericia finder et højere niveau, men jeg er slet ikke enig i, at det er decideret ufortjent.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Niemiec - hjemmebanedebut, matchvinder og åbenbart også fødselar! Tillykke til ham, og han gav os en god kamp i gave

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg
    Jeg er super super glad for den her sejr. Men men men. Det er jo rystende usikkert efter en lille times tid. Hvad foregår der?
    Den tager jeg på mig. Det var der, jeg begyndte at se med efter endt putning af sønnike.

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    Jeg er super super glad for den her sejr. Men men men. Det er jo rystende usikkert efter en lille times tid. Hvad foregår der?

Leave a comment:

• Mhjortebjerg
    replied
    Vigtig sejr.

vi har momenter af godt spil. Vores forsvar må være det svageste i suppen pt.

Igen må mam undres over DBU og deres linje. Det er et mirakel at FCF var 11 spillere til sidst. Fra min stol lignede det en hel bevidst strategi i om at skade Arp. Takseret til et lunkent gult kort. VAR kalder korrekt dommeren ud og billederne viser tydeligt det mål ikke skal stå. Alligevel gør det. Hvad fanden sker der?
    Last edited by Mhjortebjerg; 19-09-2025, 20:04.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    22 mål lukket ind i 9 kampe - vi nærmer os 2,5 mål/kamp - det er vanvittigt. Men syntes jo også vi så efter de reducerer hvorfor vi lukker så mange mål ind - vi holder helt op med at forsvarer os, sejler rundt...nuij det var sløjt at se på

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes ikke vi skal gøre Mucolli bedre end han var - teknikken fejlede jo ikke, men indsatsen og defenssivt arbejde manglede jo bare - derfor var der ikke plads til ham
    Måske til dels det defensive, synes ikke der var problemer med indsatsen på banen. Har set flere som gav mindre og startede inde.

Leave a comment:

• thelin1337
    replied
    Shit det holdt hårdt. Glad for sejren, MEGET vigtigt og tiltrængt

Leave a comment:

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af koki66 Se indlæg
    En Fredericia spiller holder fast i Myhra, så han ikke kan komme ud. Men det er så ikke strafbart?
    Synes også den sagtens kunne være dømt.

Leave a comment:

Working...
X