Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FC Fredericia 19/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Plum
    replied
    Adam Sørensen på rundens hold ..

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ligaen-9-runde

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg
    Findes der noget socialtmedie eller offentligt debatforum der er velfungerende uden en funktion til at mute eller blokere?
    Det står jo enhver frit for at skifte alias og hvis man oplever det som en kæmpe begrænsning af ens meningsudvekslinger.
    Entusiasten var jo tidligere ob fan under et andet alias eksempelvis.
    Ja, de fora, hvor ens konto er kædet sammen med IP-adressen.

Leave a comment:

• laffe
    replied
    Findes der noget socialtmedie eller offentligt debatforum der er velfungerende uden en funktion til at mute eller blokere?
    Det står jo enhver frit for at skifte alias og hvis man oplever det som en kæmpe begrænsning af ens meningsudvekslinger.
    Entusiasten var jo tidligere ob fan under et andet alias eksempelvis.

Leave a comment:

replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

For at runde den af her, så der ikke er mere at misforstå.
    Når en bruger sidder offentligt og kommer med teorier om bla. privat økonomien for en ansat I OB, hans ansættelse etc... så vil det unægteligt kaste reaktioner af sig. Bla. fordi det i sig selv er skørt, agendaen er ulækker og i min verden helt forkert at gøre. Når teorierne så skal gøres til en sandhed, men man ignorere de spørgsmål der stilles, jamen så ligger man sgu som man har redt. Gør man det nok gange, så gider folk ikke høre på en længere. Gør man så også sig selv til offer, bliver det jo bare endnu værre.

Det er ikke kun på et OB debatforum det ville forholde sig sådan. Det vil det også med en kollega, en onkel eller naboen.
    Nu har jeg aldrig nævnt hans privatøkonomi, men virksomhedsøkonomien (som selvfølgelig (in-)direkte påvirker førstnævnte i en mindre virksomhed).

Regnskaberne/tallene er offentlige tilgængelige, så du kan selv tjekke, hvad mine påstande bygger på. Når man har en negativ bruttofortjeneste er man ikke en særlig dygtig køb-/forretningsmand.

At han var med til at anbefale/ansætte sig selv er jo også et faktum, selv om han jo havde forladt fodboldverdenen for at realisere deres italienske drøm, som desværre bristede.
    Last edited by Online; 22-09-2025, 20:17.

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Når en bruger sidder offentligt og kommer med teorier om bla. privat økonomien for en ansat I OB, hans ansættelse etc... så vil det unægteligt kaste reaktioner af sig. Bla. fordi det i sig selv er skørt, agendaen er ulækker og i min verden helt forkert at gøre. Når teorierne så skal gøres til en sandhed, men man ignorere de spørgsmål der stilles, jamen så ligger man sgu som man har redt. Gør man det nok gange, så gider folk ikke høre på en længere. Gør man så også sig selv til offer, bliver det jo bare endnu værre.

Det er ikke kun på et OB debatforum det ville forholde sig sådan. Det vil det også med en kollega, en onkel eller naboen.
    Hvis det så i det mindste blev fremlagt som teorier, så kunne vi da snakke om det.
    Men når man gentagende gange ikke kan bevise sine postulater, så mener jeg i bund og grund det er fair at den enkelte gør op med sig selv om man trykker ignorerer.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Det er lidt som om, det er blevet en trend at synes, at en bestemt bruger argumenterer "forkert" eller svarer provokerende. Jeg har ikke så mange indlæg under bæltet som dig, men jeg læser med her dagligt. Og jeg har simpelthen svært ved at gennemskue, hvad det er, der støder jer så hårdt på manchetten? Det er jo tydeligvis ikke uenigheden - men er det så fordi, man skal argumentere og debattere på jeres "rigtige" måde, eller er der plads til, at vi er forskellige - og har forskellige måder at udtrykke os på? Det er trods alt bare et debatforum for fodboldtosser - det er jo ikke folketingssalen, hvor landets love udfærdiges. Med enkelte undtagelser, falder de fleste herinde fra tid til anden i gryden med provokationer - også dig - sorry to say. Men at skulle fortælle dig, at du argumenterer forkert eller ikke debatterer på mine præmisser, det kommer jeg sgu ikke til at fornedre mig til. Jeg lægger mig til at sove med et saligt smil på læben uanset hvad...

Leave a comment:

• manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Kan du gengive i grove træk?
    Han siger at han havde en lille skade da kampen startede og efter 4 sek. fik blev ramt i ryggen så det hele blev meget værre. Jubelscenen (eller mangel på samme) var private årsager siger, men "jeg var jo skadet" siger han og kun med lægestabens hjælp kunne han holde ca. 70 min.

Leave a comment:

• El Profesor
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lidt fra Arp hvorfor han ikke jublede efter scoring

https://fyens.dk/ob/lagde-du-ogsaa-m...ada02213e02-39
    Kan du gengive i grove træk?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lidt fra Arp hvorfor han ikke jublede efter scoring

https://fyens.dk/ob/lagde-du-ogsaa-m...ada02213e02-39

Leave a comment:

• kroggaard
    replied

Jeg forestiller mig ikke, at en eneste "ignore" herinde er grundet uenigheder. Dem tror jeg faktisk alle har overskud til eksisterer.

Med alt respekt. Når en hel flok har valgt at ignorere en bestemt bruger, så er det nok ikke ignore-funktionen der er "casen"
    Det er lidt som om, det er blevet en trend at synes, at en bestemt bruger argumenterer "forkert" eller svarer provokerende. Jeg har ikke så mange indlæg under bæltet som dig, men jeg læser med her dagligt. Og jeg har simpelthen svært ved at gennemskue, hvad det er, der støder jer så hårdt på manchetten? Det er jo tydeligvis ikke uenigheden - men er det så fordi, man skal argumentere og debattere på jeres "rigtige" måde, eller er der plads til, at vi er forskellige - og har forskellige måder at udtrykke os på? Det er trods alt bare et debatforum for fodboldtosser - det er jo ikke folketingssalen, hvor landets love udfærdiges. Med enkelte undtagelser, falder de fleste herinde fra tid til anden i gryden med provokationer - også dig - sorry to say. Men at skulle fortælle dig, at du argumenterer forkert eller ikke debatterer på mine præmisser, det kommer jeg sgu ikke til at fornedre mig til. Jeg lægger mig til at sove med et saligt smil på læben uanset hvad...

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg ved godt, du ikke spørger mig, men principielt synes jeg, det er forkert, at have en “ignorer”-mulighed.

Jeg har endnu aldrig læst et opslag her på Forum, der har givet mig lyst til at ignorere eller fjerne nogle debattører fra, hvad jeg kunne se. Grænser er individuelle - og jeg er langtfra enig med alle her på Forum. Men jeg synes det er vildt, at vi alle sammen er OB-fans og brænder for at ville klubben det bedste, og alligevel kan blive så fortørnet over andres måder at vurdere tingene på (og deres måde at debattere på), at man helt og holdent ønsker at undvære.

Jeg minder tit mig selv om, at vi jo grundlæggende herinde er på det samme hold, vi har det samme mål og de samme
    ambitioner. Hvis dét ikke er nok til at klappe en anden OB-makker, der siger ting man er uenige i, på skulderen og sige: “den er god med dig du gamle, og så knappe to Odense Classic op og grine af det hele sammen, så ved jeg sgu snart ikke, hvor verden er på vej hen.

Til sammenligning er jeg jo tit drønhamrende uenig med dig Online. Jeg kan også til tider synes, du er lidt kæk - grænsende til det provokerende i tonen - men jeg hjertens gerne byde dig en øl på stadion og en krammer, når OB scorer! Det er grundholdningen for mig.

Det der “ignorer” stinker lidt for meget af ønsket om uniformitet af holdninger. Hvilket ville gøre Forum ligegyldigt.
    Jeg forestiller mig ikke, at en eneste "ignore" herinde er grundet uenigheder. Dem tror jeg faktisk alle har overskud til eksisterer.

Med alt respekt. Når en hel flok har valgt at ignorere en bestemt bruger, så er det nok ikke ignore-funktionen der er "casen"

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ved jeg skylder dig en enkelt eller to, som bestemt ikke er glemt

Hvad synes du selv om ignorerlisten på et debatforum ?
    Jeg ved godt, du ikke spørger mig, men principielt synes jeg, det er forkert, at have en “ignorer”-mulighed.

Jeg har endnu aldrig læst et opslag her på Forum, der har givet mig lyst til at ignorere eller fjerne nogle debattører fra, hvad jeg kunne se. Grænser er individuelle - og jeg er langtfra enig med alle her på Forum. Men jeg synes det er vildt, at vi alle sammen er OB-fans og brænder for at ville klubben det bedste, og alligevel kan blive så fortørnet over andres måder at vurdere tingene på (og deres måde at debattere på), at man helt og holdent ønsker at undvære.

Jeg minder tit mig selv om, at vi jo grundlæggende herinde er på det samme hold, vi har det samme mål og de samme
    ambitioner. Hvis dét ikke er nok til at klappe en anden OB-makker, der siger ting man er uenige i, på skulderen og sige: “den er god med dig du gamle, og så knappe to Odense Classic op og grine af det hele sammen, så ved jeg sgu snart ikke, hvor verden er på vej hen.

Til sammenligning er jeg jo tit drønhamrende uenig med dig Online. Jeg kan også til tider synes, du er lidt kæk - grænsende til det provokerende i tonen - men jeg vil hjertens gerne byde dig en øl på stadion og en krammer, når OB scorer! Det er grundholdningen for mig.

Det der “ignorer” stinker lidt for meget af ønsket om uniformitet af holdninger. Hvilket ville gøre Forum ligegyldigt.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Tænker det er fint nok muligheden er der.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af kentini Se indlæg

Du anfægter vel alles intellekt, når du postulerer at din mening er så indlysende at den er banal. Hvad så hvis man ikke er enig med dig? Er man så dum eller blind?
    Man er vel først og fremmest bare uenig? Analogien med den blinde havde jo intet med mig eller andre herinde at gøre. Den relaterede sig til det åbenlyse i vores spillemæssige kvaler med nogle helt andre bikarakterer. I kan sgu ikke bare rykke målstolperne, når kampen er i gang.

Leave a comment:

replied

At han og andre ignorere dig, skyldes jo blandt meget andet, at du selv ignorerer folk når de forsøger at presse svar/forklaringer ud af dig på de ting du har skrevet. Jeg er selv gået forgæves med dig mange gange, men smider dig dog ikke på ignorer.... der skal jo være nogen der holder øje med dig!

Last edited by Online; 21-09-2025, 14:40.

Leave a comment:

Working...
X