Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Samtlige af de “nyheder”, der har været ham de aidstenpar måneder har også bare været antagelser baseret på sommerens interesse. Jeg forestiller mig aldrig, han var førstevalget, og at den manglende transfer i sommers måske i virkeligheden er udtryk for, at man ikke var overbevist nok om, at han var den rette. Men det er selvfølgelig ren spekulation.Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlægNå det blev ikke Thomas isherwood vi hentede han skifter til Elfsborg
https://www.expressen.se/sport/fotbo...-for-elfsborg/
Comment
-
Hvad jeg hørte (2. hånd) var, at vi ikke var villige til at betale en mindre transfer til AIK i sommer, når han nu alligevel var "gratis" til nytår/nu.Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Samtlige af de “nyheder”, der har været ham de aidstenpar måneder har også bare været antagelser baseret på sommerens interesse. Jeg forestiller mig aldrig, han var førstevalget, og at den manglende transfer i sommers måske i virkeligheden er udtryk for, at man ikke var overbevist nok om, at han var den rette. Men det er selvfølgelig ren spekulation.
Tror desværre at vi igen har sovet i timen (uden dog at kende noget specielt til ham... udover de gule bjælker i Tipsbladet og TBs hentydninger).
Spændende, hvad vi finder frem, når vi så åbenlyst igen understreger vores mangler... det gør bestemt ikke det forekommende vindue lettere !
Comment
-
Det synes jeg lyder særdeles plausibelt, især når TB flere gange har sagt at han hellere siger nej til "to rigtige end ja til tre forkerte". Mange ting kunne sikkert snakke for Isherwood, især hans sikkert hårde, konsekvente og gode defensive arbejde, men hvis han ikke besidder særlig fremdrift og en stærk indlægsfod passer han næppe til AZs filosofiOprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Samtlige af de “nyheder”, der har været ham de aidstenpar måneder har også bare været antagelser baseret på sommerens interesse. Jeg forestiller mig aldrig, han var førstevalget, og at den manglende transfer i sommers måske i virkeligheden er udtryk for, at man ikke var overbevist nok om, at han var den rette. Men det er selvfølgelig ren spekulation.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
-
Har aldrig forstået den udtalelse, som umiddelbart for nogle lyder fornuftig, men virker "Christian forklar mig røv"-agtig, når man bagefter fremstår handlingslammet/udspilletOprindeligt indsendt af manner Se indlægDet synes jeg lyder særdeles plausibelt, især når TB flere gange har sagt at han hellere siger nej til "to rigtige end ja til tre forkerte". Mange ting kunne sikkert snakke for Isherwood, især hans sikkert hårde, konsekvente og gode defensive arbejde, men hvis han ikke besidder særlig fremdrift og en stærk indlægsfod passer han næppe til AZs filosofi
Comment
Comment