Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Han har aldrig været 1.valget. Vi har desuden ikke haft nogen svenskere i OB der har imponeret.
    Ikke en eneste.
    Armin Gigovic og Andreas Johansson?

Comment

Tobias Grahn gjorde det også fornuftigt, da han var her

Comment

Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

Armin Gigovic og Andreas Johansson?
        Og Rami på sine bedste dage

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Og Rami på sine bedste dage
          David Löfquist gjorde det også fint på hans bedste dage .. og sådan kan man blive ved.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
            Nå det blev ikke Thomas isherwood vi hentede han skifter til Elfsborg

https://www.expressen.se/sport/fotbo...-for-elfsborg/
            Samtlige af de “nyheder”, der har været ham de aidstenpar måneder har også bare været antagelser baseret på sommerens interesse. Jeg forestiller mig aldrig, han var førstevalget, og at den manglende transfer i sommers måske i virkeligheden er udtryk for, at man ikke var overbevist nok om, at han var den rette. Men det er selvfølgelig ren spekulation.

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              David Löfquist gjorde det også fint på hans bedste dage .. og sådan kan man blive ved.
              Jeg er med på din pointe.
              Men det synes jeg faktisk ikke han gjorde

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Samtlige af de “nyheder”, der har været ham de aidstenpar måneder har også bare været antagelser baseret på sommerens interesse. Jeg forestiller mig aldrig, han var førstevalget, og at den manglende transfer i sommers måske i virkeligheden er udtryk for, at man ikke var overbevist nok om, at han var den rette. Men det er selvfølgelig ren spekulation.
                Hvad jeg hørte (2. hånd) var, at vi ikke var villige til at betale en mindre transfer til AIK i sommer, når han nu alligevel var "gratis" til nytår/nu.

Tror desværre at vi igen har sovet i timen (uden dog at kende noget specielt til ham... udover de gule bjælker i Tipsbladet og TBs hentydninger).

Spændende, hvad vi finder frem, når vi så åbenlyst igen understreger vores mangler... det gør bestemt ikke det forekommende vindue lettere !

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Det synes jeg lyder særdeles plausibelt, især når TB flere gange har sagt at han hellere siger nej til "to rigtige end ja til tre forkerte". Mange ting kunne sikkert snakke for Isherwood, især hans sikkert hårde, konsekvente og gode defensive arbejde, men hvis han ikke besidder særlig fremdrift og en stærk indlægsfod passer han næppe til AZs filosofi

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det synes jeg lyder særdeles plausibelt, især når TB flere gange har sagt at han hellere siger nej til "to rigtige end ja til tre forkerte". Mange ting kunne sikkert snakke for Isherwood, især hans sikkert hårde, konsekvente og gode defensive arbejde, men hvis han ikke besidder særlig fremdrift og en stærk indlægsfod passer han næppe til AZs filosofi
                    Har aldrig forstået den udtalelse, som umiddelbart for nogle lyder fornuftig, men virker "Christian forklar mig røv"-agtig, når man bagefter fremstår handlingslammet/udspillet

Comment

Working...
                    X