Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
-
Det tvivler jeg på sker. Jeg har svært ved at se JJT som en AZ-spiller. JJT har imø "been here - done that" og det er superfint. Skulle det alliwl ske så er det forhåbentlig fordi at AZ/TB m.fl. har vurderet han kan gøre sig gældende i fht. div. startformationer.Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
Når grubbe og trybul smutter tager vi ham ind til bredden.
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jeg tænker vi skal stoppe den der tanke med at tage spillere ind som “Bredde”.Oprindeligt indsendt af andreaslange Se indlæg
Når grubbe og trybul smutter tager vi ham ind til bredden.
Enten henter vi noget der går direkte i startopstillingen, ellers henter vi udviklingspillere. JJ, hører ikke under nogle af kategorierne.
- Likes 7
Comment
-
Det har slet ikke været TB's stil siden han kom til at hente spillere til bredden, og det kommer heller ikke til at ske med JJT. Han er måske en my bedre end Grubbe og Trybull, men stadig for langt fra de tre som starter nu. OB skal ved rekrutteringen af en ny central midtbanespiller have det lidt længere lys på. Fortsætter Ejdum med at levere som nu, så ryger han til sommer. Her vil det være ideelt at få en solid erstatning ind allerede nu, som nok skal få rigeligt med spilletid. De belastes hårdt de tre vi har derinde, og skal aflastes med jævne mellemrum.Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
Jeg tænker vi skal stoppe den der tanke med at tage spillere ind som “Bredde”.
Enten henter vi noget der går direkte i startopstillingen, ellers henter vi udviklingspillere. JJ, hører ikke under nogle af kategorierne.
- Likes 2
Comment
-
Giver mening. Komplet idiotisk skifte til Italien.Tænk hvad det kunne være blevet til for ham, havde han blot taget et år eller to mere i Odense.Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægI følge Farzam på Twitter, så er Slotsager på vej til Silkeborg.
Nu vil jeg hellere satse på JBA og Bojang.
- Likes 5
Comment
-
Hvad jeg hører fra folk der er tæt på Slotsager, så er han slet ikke faldet til i Italien uden for banen, og han vil gerne hjem til Danmark igen - det var nok lige tidligt nok for ham at drage udenlands.
Lige nu vil jeg dog hellere have en Askou end Slotsager, synes han er en bedre forsvarsspiller - tror et skifte til SIF kunne være godt for ham - dog lidt ked af hvis det ender med at være dem der tjener mange penge på ham, hvis de køber ham billigt og sælger ham dyrt, men sådan er det jo.
- Likes 3
Comment
-
Giver meget god mening, men bestemt ikke en rar tanke.Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægI følge Farzam på Twitter, så er Slotsager på vej til Silkeborg.
Det er jo gået meget godt med Klynge og Østrøm der.
Tror først han er interesseret i en retur til Ådalen, når vi får en ny direktør.
- Likes 1
Comment
-
Det kunne være godt for Slots. Han skal til at spille.Oprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlægI følge Farzam på Twitter, så er Slotsager på vej til Silkeborg.
Men det gør ondt, at vores “årti-talent” smuttede mellem fingrene på os.
Om banditten er Bjørn, Troels ellers Slots’ bagland - pas. Jeg har ikke anden viden end den tilgængelige og ud fra den kan intet konkluderes 100 procent.
- Likes 1
Comment
-
Det er jo ikke sikkert, at der er en bandit. Der skal to til en tango, og Slots ville øjensynligt gerne ud. Det blev ingen succes, og måske han også var et nøk overvurderet internt - selvom han bestemt er et stort talent.Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
Det kunne være godt for Slots. Han skal til at spille.
Men det gør ondt, at vores “årti-talent” smuttede mellem fingrene på os.
Om banditten er Bjørn, Troels ellers Slots’ bagland - pas. Jeg har ikke anden viden end den tilgængelige og ud fra den kan intet konkluderes 100 procent.
De fleste danske unge ville have bedre af et modnes flere år herhjemme. Det rimer desværre ikke på begreberne ‘moderne fodbold’ og ‘agentvirksomhed’.
Det vil være mærkeligt at se ham for en anden klub, men jeg kan ikke se, at han vil være en forstærkning ifht vores nuværende unge på pladsen.
- Likes 1
Comment
-
Hvilket er ret vildt for en top100 talent eller hvad det var ..Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
Det er jo ikke sikkert, at der er en bandit. Der skal to til en tango, og Slots ville øjensynligt gerne ud. Det blev ingen succes, og måske han også var et nøk overvurderet internt - selvom han bestemt er et stort talent.
De fleste danske unge ville have bedre af et modnes flere år herhjemme. Det rimer desværre ikke på begreberne ‘moderne fodbold’ og ‘agentvirksomhed’.
Det vil være mærkeligt at se ham for en anden klub, men jeg kan ikke se, at han vil være en forstærkning ifht vores nuværende unge på pladsen.
https://bold.dk/fodbold/stillinger/s...gter-slotsager
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment