Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Forventet. Han bør træde et skridt ned for at træde 2 skridt op senere.
    Sådan en ung spiller skal spille noget mere.
    Hvor jeg dog håber, at Hansborg kan lave en aftale med en af de to nedrykkerklubber. Ingen tvivl om, han har talent og arbejdsviljen - så skal han nok få pakket lidt kilo på og få vænnet sig til seniorfodbold.

Han er en pissegod knægt, og jeg håber virkelig han får succes.

Comment

Altså, er jeg den eneste der går og tror ret meget på at der Hansborg han tager en tur over Lillebælt til Fredericia?
      Ligger den ikke lige til højrebenet?

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Altså, er jeg den eneste der går og tror ret meget på at der Hansborg han tager en tur over Lillebælt til Fredericia?
        Tror mere 1/2 år i Middelfart ligger til højrebenet. Men ved intet

Comment

Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
          Han har jo før været i udenlandske klubbers søgelys, i hvert fald i Union Berlins da han var 17 år tror jeg. Fredericia er vel en mulighed på lige fod med Middelfart. Man kunne dog også sagtens forestille sig at han søger en udenlandsk udfordring i de skandinaviske ligaer eller Holland måske. Der skal nok være "butikker" til ham også med den arbejdsomhed, indstilling og personlighed han har. Så alt godt til ham herfra

Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Hvor jeg dog håber, at Hansborg kan lave en aftale med en af de to nedrykkerklubber. Ingen tvivl om, han har talent og arbejdsviljen - så skal han nok få pakket lidt kilo på og få vænnet sig til seniorfodbold.

Han er en pissegod knægt, og jeg håber virkelig han får succes.
            Hvorfor ikke en af de to forventede oprykkerklubber? Afstand til Odense?
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Han har jo før været i udenlandske klubbers søgelys, i hvert fald i Union Berlins da han var 17 år tror jeg. Fredericia er vel en mulighed på lige fod med Middelfart. Man kunne dog også sagtens forestille sig at han søger en udenlandsk udfordring i de skandinaviske ligaer eller Holland måske. Der skal nok være "butikker" til ham også med den arbejdsomhed, indstilling og personlighed han har. Så alt godt til ham herfra
              Kunne godt forestille mig et skifte til en nederlandsk klub a'la GAE

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                af dem

Hvem af dem mener du? Der er vel 6 klubber der kæmper om oprykning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Hvem af dem mener du? Der er vel 6 klubber der kæmper om oprykning.
                  Det var mere generelt .. at gå efter nogen der er på vej op frem for ned ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Jeg tror ikke Hansborgs fysik og kvalitet er på Superliganiveau endnu. Derfor tror jeg også, at han ville have bedst af et år med fast spilletid i 1. division. Hvis han signede for Vejle eller Fredericia, ville han sandsynligvis være en indskifter, men han ville nok få lidt flere indhop end hos os, og så har han (sandsynligvis) et år i 1. division, hvor man kan tro 100% på ham og lade ham blomstre med spilletid.

Men skulle jeg gætte ville jeg tro at klubber med navne som Kolding, Middelfart, Fredericia, B93 og Esbjerg kigger på ham. Det ville alle sammen være gode bud. Jeg tror ikke Hansborg har vist nok til at tage til udlandet.

Comment

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/n...januar-tilgang

Comment

Sjældent TB er så konkret angående transfers. Jeg tror kontrakten er under skrevet.
                        Eller man har en forhåndsaftale med en navngiven spiller.

Comment

Working...
                        X