Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Stadig meget sympatisk .. ved ikke hvor han bor men der er trods alt ikke langt fra Fyn til Kolding hvis han ville spille .. han har dog tidligere udtalt at han ikke kan se sig selv spille for en anden dansk klub end OB og hvis han ikke vil/ville flytte pga familie så er det jo sådan det er ..
    Han udtalte også, at han ikke ville spille første division med OB. Det ville han så alligevel gerne. Da der ikke var bedre bud. Hvad fodboldspillere anno 2025 siger, dét kan man trygt ignorere.

Men jo, han fremstår - ovenstående fraset - på manger måder vældigt sympatisk, og jeg kan da godt undre mig lidt over, hvorfor AZ slet ikke har kunne bruge ham som 6er-reserve i mangel af bedre.

Comment

Stadig meget sympatisk .. ved ikke hvor han bor men der er trods alt ikke langt fra Fyn til Kolding hvis han ville spille .. han har dog tidligere udtalt at han ikke kan se sig selv spille for en anden dansk klub end OB og hvis han ikke vil/ville flytte pga familie så er det jo sådan det er ..
      er det ikke bare sådan noget man siger. Sympatisk nok - men når nu OB ikke vil ham mere - mon så ikke det kan ændre hans holdning.

Syntes han har gjort det fint og havde da bestemt regnet med at han ville indgå i truppen i en eller anden form - sådan skulle det så ikke være. Håber man finder en løsning for alle parters skyld. OB kan helt sikkert bruge pladsen i truppen til en spiller som træneren faktisk vil benytte. Og Trybull skal da et sted hen og spille (hvis han vil fortsætte karrieren)

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

er det ikke bare sådan noget man siger. Sympatisk nok - men når nu OB ikke vil ham mere - mon så ikke det kan ændre hans holdning.

Syntes han har gjort det fint og havde da bestemt regnet med at han ville indgå i truppen i en eller anden form - sådan skulle det så ikke være. Håber man finder en løsning for alle parters skyld. OB kan helt sikkert bruge pladsen i truppen til en spiller som træneren faktisk vil benytte. Og Trybull skal da et sted hen og spille (hvis han vil fortsætte karrieren)
        Der er da mange spillere der spiller i mere end en dansk klub? Misforstår jeg ..
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Han udtalte også, at han ikke ville spille første division med OB. Det ville han så alligevel gerne. Da der ikke var bedre bud. Hvad fodboldspillere anno 2025 siger, dét kan man trygt ignorere.

Men jo, han fremstår - ovenstående fraset - på manger måder vældigt sympatisk, og jeg kan da godt undre mig lidt over, hvorfor AZ slet ikke har kunne bruge ham som 6er-reserve i mangel af bedre.
          Var det han der også var ungdomstræner? Havde lavet noget på LinkedIn?

“- Når man har spillet en kamp, er der store følelser i spil, og tankerne kan være et andet sted. Jeg var nok lidt for hurtig og hård dengang, og jeg var også frustreret over situationen, der jo ikke var let. Jeg var nok for hurtig til at sige sådan, men jeg fortryder det ikke, for sådan er det med følelser i fodbold. Jeg siger altid, hvad jeg tænker, og jeg aldrig haft noget dårligt at sige om OB. Jeg har altid været glad for at være i klubben, siger Tom Trybull.”

https://www.tv2fyn.dk/odense/tom-try...rere-noget-her

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Der er da mange spillere der spiller i mere end en dansk klub? Misforstår jeg ..
            det tror jeg

Trybull siger selv han ikke kan se sig selv spille i andre danske klubber.

Og så siger jeg bare; er det ikke bare sådan noget en fodboldspiller siger - som regel når der er kontrakt forhandlinger, det er jo noget fans som udgangspunkt godt kan lide at høre.

Så det er bare noget han siger.

Ikke noget ondt ment med det - det er vel bare proffesionel opførsel.

Stod Trybull og sagde han godt kunne tænke sig at spille i andre danske klubber - måske endda nævner et par stykker - så får han jo let fans på nakken.

Tænker det er ligesom da han sagde han ikke kunne se sig selv i 1 division. Tror som sådan ikke det var så negativt ment. Tænker vi var en del der ikke kunne se OB i spille i 1 division. Men det faldt en del for brystet at han sagde sådan.

Comment

Var det han der også var ungdomstræner? Havde lavet noget på LinkedIn?

“- Når man har spillet en kamp, er der store følelser i spil, og tankerne kan være et andet sted. Jeg var nok lidt for hurtig og hård dengang, og jeg var også frustreret over situationen, der jo ikke var let. Jeg var nok for hurtig til at sige sådan, men jeg fortryder det ikke, for sådan er det med følelser i fodbold. Jeg siger altid, hvad jeg tænker, og jeg aldrig haft noget dårligt at sige om OB. Jeg har altid været glad for at være i klubben, siger Tom Trybull.”

https://www.tv2fyn.dk/odense/tom-try...rere-noget-her
              TT er/var ungdomstræner, mens SK brugte en del tid på indlæg omkring fodboldlivet på LinkedIn.

Comment

Han sagde det vist ikke nær så kategorisk, som du får gjort det til - han stod foran kontraktudløb og sagde, at en fremtid i første division ikke umiddelbart var det,
                der trak (men at han ville gøre alt hvad han kunne på banen for at det ikke blev aktuelt - hvad han faktisk var en af de få på holdet der gjorde). Og ja, så endte han så alligevel efter noget betænkningstid med at tage turen med ned på en ny kontrakt. Det kan man tolke, som du gør, man kan også tænke, at det har spillet ind at han var glad for byen og klubben og derfor valgte at blive trods de mindre spændende sportslige udsigter på den korte bane.
                Og ja, jeg har undret mig meget over at han slet ikke er blevet brugt. Især i nogle af de kampe i starten af sæsonen, hvor vi forsøgte at forsvare føringer hjem med et hold, der var presset i bund fysisk. Jeg føler mig ret overbevist om, at det må være fordi Zorniger har ønsket hans løn frigivet til andre forstærkninger, og så sikkert er blevet irriteret over at TT ikke har takket ja til de tilbud, der har været.

Comment

Mener faktisk at AZ i den her sag har begået en stor fejl. TT har aldrig fået muligheden for at "spille" sig af holdet, det er der derimod andre i truppen der har gjort, optil flere
                  gange uden at de har fået den behandling TT har fået. Jeg siger ikke at TT har det niveau, man på sigt ønsker en midtbanemand skal have i OB, jeg mener TT sgtens kunne
                  have hjulpet holdet de første 7-8 kampe indtil Ouedraogoo kom til, og i den periode have givet mere stabilt niveau, der var godt nok perioder af kampene, hvor det der lignede
                  juniorfodbold.

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                    Mener faktisk at AZ i den her sag har begået en stor fejl. TT har aldrig fået muligheden for at "spille" sig af holdet, det er der derimod andre i truppen der har gjort, optil flere
                    gange uden at de har fået den behandling TT har fået. Jeg siger ikke at TT har det niveau, man på sigt ønsker en midtbanemand skal have i OB, jeg mener TT sgtens kunne
                    have hjulpet holdet de første 7-8 kampe indtil Ouedraogoo kom til, og i den periode have givet mere stabilt niveau, der var godt nok perioder af kampene, hvor det der lignede
                    juniorfodbold.
                    Det er i hvert fald et punkt, hvor han ikke har søgt at få mest muligt ud af den trup, han har til rådighed, og hvor han ofte har kritiseret manglen på kvalitet og rutine. Som sagt tror jeg det har været i forventning om at få frigjort en lønpost og dermed bane vejen for en forstærkning mere, men når det ikke lykkedes, virker det retrospektivt som en fejl.

Comment

Grubbe søger nye græsgange og håber på forståelse fra OB

https://campo.dk/2025/11/12/klubmand...XiwOVuJJkh2wBw
                      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Grubbe søger nye græsgange og håber på forståelse fra OB

https://campo.dk/2025/11/12/klubmand...XiwOVuJJkh2wBw
                        Tjae .. var han bedre startede han nok men engagementet mangler ikke.
                        Går han til vinter skal han jo nok erstattes og der tænker jeg man hellere vil holde på ham og kun skal hente en til midten og ikke to.
                        Alternativt kan det være at han får lov til at gå hvis Bonde er langt nok fremme ..

Comment

Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg
                          juniorfodbold.
                          Jeg er helt enig. Det er ikke smart at have ubøjelige principper, som man dumstædigt holder fast i uanset hvad der sker. Men sådanne tendenser har AZ nok som person.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Han sagde det vist ikke nær så kategorisk, som du får gjort det til - han stod foran kontraktudløb og sagde, at en fremtid i første division ikke umiddelbart var det,
                            der trak (men at han ville gøre alt hvad han kunne på banen for at det ikke blev aktuelt - hvad han faktisk var en af de få på holdet der gjorde). Og ja, så endte han så alligevel efter noget betænkningstid med at tage turen med ned på en ny kontrakt. Det kan man tolke, som du gør, man kan også tænke, at det har spillet ind at han var glad for byen og klubben og derfor valgte at blive trods de mindre spændende sportslige udsigter på den korte bane.
                            Og ja, jeg har undret mig meget over at han slet ikke er blevet brugt. Især i nogle af de kampe i starten af sæsonen, hvor vi forsøgte at forsvare føringer hjem med et hold, der var presset i bund fysisk. Jeg føler mig ret overbevist om, at det må være fordi Zorniger har ønsket hans løn frigivet til andre forstærkninger, og så sikkert er blevet irriteret over at TT ikke har takket ja til de tilbud, der har været.
                            Jo, han sagde det præcis så kategorisk, som jeg “fremlægger”. Faktisk kan det definitorisk ikke blive mere kategorisk.

Citat:

“Han vil ikke tage turen med OB ned i 1.division, hvis det skulle ende med en nedrykning.

Kan du se dig selv i 1.division med OB?

– Nej.”

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-af-nedrykning

Bagefter siger han, at han vil gøre alt for at undgå nedrykning, og det er fint - har aldrig tvivlet på engagementet, men det er stadig rigtigt dumt at udtale ovenstående, når ens arbejdsplads er i kæmpe krise. Så tier man stille og arbejder.

Comment

Jo, han sagde det præcis så kategorisk, som jeg “fremlægger”. Faktisk kan det definitorisk ikke blive mere kategorisk.

Citat:

“Han vil ikke tage turen med OB ned i 1.division, hvis det skulle ende med en nedrykning.

Kan du se dig selv i 1.division med OB?

– Nej.”

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-af-nedrykning

Bagefter siger han, at han vil gøre alt for at undgå nedrykning, og det er fint - har aldrig tvivlet på engagementet, men det er stadig rigtigt dumt at udtale ovenstående, når ens arbejdsplads er i kæmpe krise. Så tier man stille og arbejder.
                              Fair nok. Jeg huskede det anderledes, men burde selvfølgelig have tjekket før jeg kommenterede. Og du har selvfølgelig ret i, at det ikke var en smart kommentar. Jeg vil dog holde fast i, at der kan være flere grunde til at han alligevel blev i klubben, inklusiv at han åbenlyst var og er glad for klubben og byen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Fair nok. Jeg huskede det anderledes, men burde selvfølgelig have tjekket før jeg kommenterede. Og du har selvfølgelig ret i, at det ikke var en smart kommentar. Jeg vil dog holde fast i, at der kan være flere grunde til at han alligevel blev i klubben, inklusiv at han åbenlyst var og er glad for klubben og byen.
                                Det er jo lidt, hvordan man tolker hans udtalelse. For mig siger han, at han ikke kan se sig selv/klubben i 1. division og vil kæmpe for, at det ikke sker. Kun godt, at en spiller ikke allerede havde afskrevet muligheden for at blive i SL... anden holdning ville da være lidt for Odenseagtigt, men måske grunden til de udstødtes ø og specielt de udenlandske spillere blev "lagt for had". Forstår dog ikke, at han er endt i den situation, da jeg føler, han er engageret i klubben (bl.a. som ungdomstræner), stadigvæk kan bidrage til holdet og familien virkelig trives i byen

Comment

Working...
                                X