Oprindeligt indsendt af Orskov
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).
Collapse
X
-
Jeg troede kun det var Kim Brink der syltede de unge…Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
OB: Danske mestre i 2075/6
- Likes 1
Comment
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hres-kongeloen
“en af de højeste” … hvem tjener +10 mio. i SL? Så bliver det sq nok svært for OB at følge med .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Cornelius og flere af deres udlændinge i fck.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hres-kongeloen
“en af de højeste” … hvem tjener +10 mio. i SL? Så bliver det sq nok svært for OB at følge med ..
Comment
-
der står jo så også at han nok må regne med en markant lønnedgang. 1. det er bare et andet lønniveau i superligaen. 2. hans alder gør at han trods alt nok ikke er SÅ attraktiv at han kan forlange den slags penge.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæghttps://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...hres-kongeloen
“en af de højeste” … hvem tjener +10 mio. i SL? Så bliver det sq nok svært for OB at følge med ..
personligt håber jeg vi kan finde noget lidt yngre. Han nærmer sig 32 når næste sæson skydes igang...levede han ikke ret meget på sin fart? Hastigheden har det jo med at gå lidt ned når spillerne kommer op i årene.
Comment
-
men er han blevet syltet? Han er vel bare ikke god nok som det ser ud nu. Mon ikke han ville have godt af at finde en 1 divisionsklub eller lign. lidt lavere niveau hvor han kan få en masse spilletidOprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Jeg troede kun det var Kim Brink der syltede de unge…
- Likes 1
Comment
-
Det var vel ikke så meget et spørgsmål om at sylte dem som det var hvad hans opgave var: https://sport.tv2.dk/fodbold/2009-05...r-paa-talenterOprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
Jeg troede kun det var Kim Brink der syltede de unge…
Det var som sagt Brink der hev Falk og Høegh op på 1. holdet .. det er til gengæld også de første to talenter jeg har noteret er rykket op ..
Unge spillere inden da var Troest, Kadrii, Ousager, Oliver Feldballe, Matti, Ruud, Mads Timm, AKJ, JensDK, Borring, Jesper Lange, Kasper Thomsen, Michael Larsen (egne rækker) men det er løbende tilbage til 2002 da holdet var:Karim Zaza Lars Jacobsen Michael Hemmingsen Torben Sangild Morten Rasmussen Fernando Derveld Carsten Hemmingsen Adrew Tembo Dennis Siim Mwape Miti Søren Berg Claus Madsen Casper Kruse Kasper Dalgasa Mads Toppel Sune Heilbo Rasmus Johansen Michael Knudsen Jonas Schmidt Claus Pedersen Simon Jørgensen Attached Files"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Vejle*Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægThomas Isherwood, Lukas Lerager, og Mikael Uhre kunne være 3 muligheder.
En til hver kæde.
Vi har åbenlyst vist interesse for de 2, og på rygtebasis for den sidste.
Christian Sørensen har det svært i Fredericia, men kommer ikke til OB så længe TB er ansat.
Ved heller ikke om han er god nok.
Jeg ved så heller ikke om han er Zornigers foretrukne type, især hvis det er til en wingback. Jeg tænker han hellere er til typer med lidt mere tempo i sig.
Comment
-
backen er vel ikke det første sted vi skal lede efter forstærkninger, dernæst er han 33 og kunne da være man kunne kigge på andet end aldrende tidligere OB'er.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægThomas Isherwood, Lukas Lerager, og Mikael Uhre kunne være 3 muligheder.
En til hver kæde.
Vi har åbenlyst vist interesse for de 2, og på rygtebasis for den sidste.
Christian Sørensen har det svært i Fredericia, men kommer ikke til OB så længe TB er ansat.
Ved heller ikke om han er god nok.
Håber man har brugt de sidste par måneder til at få opdateret listen over potentielle signings, så man måske kan finde et par spillere med lidt mere fremtid i sig.
Comment

Comment