Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet Vinter 2026 (rygter, ønsker og muligheder).

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Fin spiller og et godt bud, men nok ikke den plads på banen, hvor jeg mener fokusset skal være i det kommende vindue.
    var han så god? Sådan husker jeg ham slet ikke.

Og selv om vi sagtens kunne bruge en angriber mere - så er jeg enig, det er hverken første eller anden prioritet det kommende vindue.

Comment

https://fyens.dk/ob/ob-talent-ser-si...2d45cf45840c-8

Comment

syntes det er helt forventeligt - jeg kan ikke forestille mig at OB forlænger med ham, syntes ikke han har vist nok.

Eneste måde det giver mening er hvis man forlænger og får ham sendt på leje - han skal have noget spilletid, og det får han ikke i OB

Comment

Middelfart kæmper stadig med det i 1. div.
          Der må da være talenter eller spillere i OB på de yderste mandater der trænger til spilletid og kan hjælpe til at holde en fynsk klub oppe .. burde det ikke være en win/win/win?
          Alt andet lige indenfor køretid ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Middelfart kæmper stadig med det i 1. div.
            Der må da være talenter eller spillere i OB på de yderste mandater der trænger til spilletid og kan hjælpe til at holde en fynsk klub oppe .. burde det ikke være en win/win/win?
            Alt andet lige indenfor køretid ..
            Juul-Sandberg er der jo allerede, spiller fuld tid hver gang og er (på stats) en af de bedste spillere stort set hver gang. Men man kan da sagtens forestille sig at der kunne komme et eller to talenter mere på leje der i vinterens vindue, især hvis der kommer lidt mere bredde i vores trup. Jeg tænker William Martin kunne være oplagt, Magnus Andersen måske også.

Comment

Fedt med Juul-Sandberg!

Sagen er jo, at de ikke har et fuldtids-setup. Derfor er det jo en vurdering, om det giver mest mening med træning på højt niveau eller så mange kampminutter som muligt?

Det tænker jeg ikke er et helt nemt spørgsmål.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                Fedt med Juul-Sandberg!

Sagen er jo, at de ikke har et fuldtids-setup. Derfor er det jo en vurdering, om det giver mest mening med træning på højt niveau eller så mange kampminutter som muligt?

Det tænker jeg ikke er et helt nemt spørgsmål.
                Tænkte at det måske var noget for Trybull .. lidt ned i tid, samme hyre, stadig på Fyn osv. Ville give plads til en ny i OB.
                Samme med Hansen for den sags skyld. Det hjælper ingen af dem at de sidder på bænken 8 mdr. mere.
                Dyrt for OB selvfølgelig ..
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

Comment

Tænkte at det måske var noget for Trybull .. lidt ned i tid, samme hyre, stadig på Fyn osv. Ville give plads til en ny i OB.
                  Samme med Hansen for den sags skyld. Det hjælper ingen af dem at de sidder på bænken 8 mdr. mere.
                  Dyrt for OB selvfølgelig ..
                  Men giver vel ikke så meget mening nu, når de først kan deltage i gældende kampe for Middelfart om ca 5 måneder.
                  Så skulle det være sket i sommers.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Men giver vel ikke så meget mening nu, når de først kan deltage i gældende kampe for Middelfart om ca 5 måneder.
                    Så skulle det være sket i sommers.
                    Hvis de stadig ligger på en sidsteplads så tænker jegvatvdet kan være relevant for dem ..

Comment

Hvis de stadig ligger på en sidsteplads så tænker jegvatvdet kan være relevant for dem ..
                      Vi må se om det giver mening for alle parter. Kan ikke se Middelfart overleve i 1.division.
                      De skal helt sikkert ned og vende, og kan måske være bedre rustet til næste gang, hvis de skulle være så dygtige at rykke op igen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Juul-Sandberg er der jo allerede, spiller fuld tid hver gang og er (på stats) en af de bedste spillere stort set hver gang. Men man kan da sagtens forestille sig at der kunne komme et eller to talenter mere på leje der i vinterens vindue, især hvis der kommer lidt mere bredde i vores trup. Jeg tænker William Martin kunne være oplagt, Magnus Andersen måske også.
                        lyder godt - man kan også sige at eftersom de er et bundhold, skal han have nogen mulighed for at vende tilbage til OB så skal han også udmærke sig som en profil nu.

Så godt for ham - uanset om han kommer til at spille for OB igen, så tænker jeg det vil hjælpe ham fremadrettet.

Jeg håber virkeligt det er en vej man bliver bedre til at udnytte fremover, for spillernes egen skyld, men også så vi kan have en bedre sammensat trup, en stærkere trup.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vi må se om det giver mening for alle parter. Kan ikke se Middelfart overleve i 1.division.
                          De skal helt sikkert ned og vende, og kan måske være bedre rustet til næste gang, hvis de skulle være så dygtige at rykke op igen.
                          ifht udlejening i foråret er det jo reelt ligegyldigt for OB om de rykker ned til sommer. Hvis Martin eller andre kunne komme dertil og få små 15 kampe mere eller mindre fuld spilletid - så vil det da være positivt.

Og fra næste sæson så kunne man jo godt kigge lidt ud over Fyn - SÅ langt er der da heller ikke til Kolding som eks. så der er andre muligheder for udleje, ellers så lader man sig godt nok begrænse

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

ifht udlejening i foråret er det jo reelt ligegyldigt for OB om de rykker ned til sommer. Hvis Martin eller andre kunne komme dertil og få små 15 kampe mere eller mindre fuld spilletid - så vil det da være positivt.

Og fra næste sæson så kunne man jo godt kigge lidt ud over Fyn - SÅ langt er der da heller ikke til Kolding som eks. så der er andre muligheder for udleje, ellers så lader man sig godt nok begrænse
                            Hvad blev det egentligt til med samarbejdet med Næstved

Røg det ud med badevandet, da man smed BW på porten, da aftalen ellers er/var gældende til 2027 ?

https://ob.dk/nyheder/2022/september...isk-samarbejde

Comment

Røg det ud med badevandet, da man smed BW på porten, da aftalen ellers er/var gældende til 2027 ?

jeg ved det ikke - de er jo også rykket ned, og 2. division giver nok ikke så meget mening trods alt.

Følger heller ikke så meget med i hvad der foregår i næstved - men mon ikke også de har skiftet ledelse en gang eller to?

Man behøver vel heller ikke have et formelt samarbejde på den måde - hvis ellers netværket er i orden så burde man da kunne leje ud til esbjerg, Kolding, Middelfart når de er i 1 division. Horsens hvis deres nuværende projekt brænder sammen....Vejle eller Sønderjydske hvis de rykker ned for en længere periode...Fredericia hvis de tager turen ned igen er da også oplagt.

Comment

Det virkede til at være dødt længe før BW røg på porten. Jeg tror det var en af de gode ting, han fik sat i gang, men aldrig rigtigt fulgt op på. Dem var der vist desværre en del af.

Comment

Working...
                                X