Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Officielt: Ousager erstatter Jesper Christiansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Hvor opruste og beuge penge på målmænd når vi har Casper? Folk vil jo pbenbart ikke have at vi bruger et af dk's største målmandststalenter om et år? Jeg synes skiftet var rigtig godt. Flere penge til angribere og kun 1 år. Fedt fedt

    Comment


      #17
      Fantastisk at få Jesper ud af vagten. Helt væk at hive Ousager ind tilgengæld. Hvad har vi imod målmand der rent faktisk kan tage med hænder?

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Hvor opruste og beuge penge på målmænd når vi har Casper? Folk vil jo pbenbart ikke have at vi bruger et af dk's største målmandststalenter om et år? Jeg synes skiftet var rigtig godt. Flere penge til angribere og kun 1 år. Fedt fedt
        Vi er nød til at have 3 målmænd i truppen

        Comment


          #19
          http://tipsbladet.dk/blog/martin-dav...almandsmonster
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            #20
            svært at være uenig. Tror vi henter en ny næste sommer

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              svært at være uenig. Tror vi henter en ny næste sommer
              et år med Drømme om et Lindegaard retur
              JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                et år med Drømme om et Lindegaard retur
                Den er så langt ude at jeg ikke gider at bruge gode drømme på den. Han tjener boksen og ryger han videre bliver han garanteret i England. Men om 5 år måske når bankbogen er fyldt godt op

                Comment


                  #23
                  Var det ikke Ousager der var ret utilfreds sidst han var her, nogen ville måske sige, en prinsesse..?

                  Der er selvfølgelig løbet meget vand igennem åen siden da...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                    Var det ikke Ousager der var ret utilfreds sidst han var her, nogen ville måske sige, en prinsesse..?

                    Der er selvfølgelig løbet meget vand igennem åen siden da...
                    Lyder til alt er glemt. Det er jo en Å dal

                    Comment


                      #25
                      http://www.ob.dk/artikel/ob-tv-et-valg-med-hjertet.aspx
                      JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

                      Comment


                        #26
                        Bla bla bla. Du var arbejdsløs i et svært marked og bor i Odense

                        Comment


                          #27
                          Tja, det er vel ganske rimeligt af ham at sige, at OB er hans hjerteklub. Men det er også billige point - hvor skulle han ellers få chancen på Superliga niveau?

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                            et år med Drømme om et Lindegaard retur
                            Urealistisk eller ej så melder jeg mig sgu også på drømmeholdet.

                            OB har mange, spændende unge spillere på vej. Hvis de for alvor skal slå igennem, er der brug for solide støtter.

                            Lige nu ligner det måske en utopi, men hvis det kan lykkes at hive de rigtige støtter ind, kunne man godt tillade sig at holde gang i en hed drøm om at få AL hjem før han er pensionsmoden.

                            AL har et kæmpe OB-hjerte. Tror godt han kunne tænde på at være med til at genrejse OB og efterlade et solidt minde isf at varme lukrative bænke i England.

                            Men det kræver selvfølgelig, at vi lykkes med at få vendt den store skude og også skabe økonomi til at kunne agere.

                            Jeg tillader mig at drømme:-) Og Matti Lund må også gerne være en del af min drøm. Tænk stort. Så får vi da lidt energi af at drømme:-)
                            Last edited by OB er Gud; 29-07-2014, 14:38.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Hanz Se indlæg
                              Tja, det er vel ganske rimeligt af ham at sige, at OB er hans hjerteklub. Men det er også billige point - hvor skulle han ellers få chancen på Superliga niveau?
                              Fair at OB er hans hjerteklub. Tvivler slet ikke.
                              Men du nævner det selv til sidst

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Urealistisk eller ej så melder jeg mig sgu også på drømmeholdet.

                                OB har mange, spændende unge spillere på vej. Hvis de for alvor skal slå igennem, er der brug for solide støtter.

                                Lige nu ligner det måske en utopi, men hvis det kan lykkes at hive de rigtige støtter ind, kunne man godt tillade sig at holde gang i en hed drøm om at få AL hjem før han er pensionsmoden.

                                AL har et kæmpe OB-hjerte. Tror godt han kunne tænde på at være med til at genrejse OB og efterlade et solidt minde isf at varme lukrative bænke i England.

                                Men det kræver selvfølgelig, at vi lykkes med at få vendt den store skude og også skabe økonomi til at kunne agere.

                                Jeg tillader mig at drømme:-) Og Matti Lund må også gerne være en del af min drøm. Tænk stort. Så får vi da lidt energi af at drømme:-)
                                Matti og Anders forlod klubben ca samtidigt, så de kan vel begge også vende tilbage til deres klub samtidigt ;)

                                Comment

                                Working...
                                X