Hvor opruste og beuge penge på målmænd når vi har Casper? Folk vil jo pbenbart ikke have at vi bruger et af dk's største målmandststalenter om et år? Jeg synes skiftet var rigtig godt. Flere penge til angribere og kun 1 år. Fedt fedt
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Officielt: Ousager erstatter Jesper Christiansen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægHvor opruste og beuge penge på målmænd når vi har Casper? Folk vil jo pbenbart ikke have at vi bruger et af dk's største målmandststalenter om et år? Jeg synes skiftet var rigtig godt. Flere penge til angribere og kun 1 år. Fedt fedt
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæget år med Drømme om et Lindegaard retur
OB har mange, spændende unge spillere på vej. Hvis de for alvor skal slå igennem, er der brug for solide støtter.
Lige nu ligner det måske en utopi, men hvis det kan lykkes at hive de rigtige støtter ind, kunne man godt tillade sig at holde gang i en hed drøm om at få AL hjem før han er pensionsmoden.
AL har et kæmpe OB-hjerte. Tror godt han kunne tænde på at være med til at genrejse OB og efterlade et solidt minde isf at varme lukrative bænke i England.
Men det kræver selvfølgelig, at vi lykkes med at få vendt den store skude og også skabe økonomi til at kunne agere.
Jeg tillader mig at drømme:-) Og Matti Lund må også gerne være en del af min drøm. Tænk stort. Så får vi da lidt energi af at drømme:-)Last edited by OB er Gud; 29-07-2014, 14:38.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægUrealistisk eller ej så melder jeg mig sgu også på drømmeholdet.
OB har mange, spændende unge spillere på vej. Hvis de for alvor skal slå igennem, er der brug for solide støtter.
Lige nu ligner det måske en utopi, men hvis det kan lykkes at hive de rigtige støtter ind, kunne man godt tillade sig at holde gang i en hed drøm om at få AL hjem før han er pensionsmoden.
AL har et kæmpe OB-hjerte. Tror godt han kunne tænde på at være med til at genrejse OB og efterlade et solidt minde isf at varme lukrative bænke i England.
Men det kræver selvfølgelig, at vi lykkes med at få vendt den store skude og også skabe økonomi til at kunne agere.
Jeg tillader mig at drømme:-) Og Matti Lund må også gerne være en del af min drøm. Tænk stort. Så får vi da lidt energi af at drømme:-)
Comment
Comment