Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Galamush
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vi skal tabe kampen 0 ud af 100 gange. De fejl vi laver er på serieniveau. Vi skulle have lukket kampen i første halvleg. Han mener vi er uforberedte i de situationer der fører til mål og udvisning, på trods af at vi har fået rigeligt med advarsler i løbet af sæsonen. Han er ikke nervøs for situationen, på trods af vores mange fejl.
    Men han så generelt max frustreret ud
    Han har jo også ret. Vi har giga muligheder i første halvleg og skal vel egentlig være foran 3-0 ved pause. Der er nogle tegninger til noget interessant, så jeg håber vi har tiden til at få det at se.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej ergo bestemmer han ikke alt.
    Som direktør er han ansvarlig for det, så hvis ikke han er tilfreds med hvad der sker har han mulighed for at ændre det.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
    Nogen der vil referere Falks postmatch interview? Er på JYSK Park.
    Vi skal tabe kampen 0 ud af 100 gange. De fejl vi laver er på serieniveau. Vi skulle have lukket kampen i første halvleg. Han mener vi er uforberedte i de situationer der fører til mål og udvisning, på trods af at vi har fået rigeligt med advarsler i løbet af sæsonen. Han er ikke nervøs for situationen, på trods af vores mange fejl.
    Men han så generelt max frustreret ud

Leave a comment:

• ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej, ergo bestemmer han ikke alt. Men ja, han har et med ansvar, men det er ikke sort/hvidt. Men forstår godt den negative stemning, er nok bare ikke så overrasket over hvor vi står.
    Ja, det er da pisse trælst vi spiller en masse flotte 1 halvleg også taber det i anden, men puha der skal mere til, at gøre mig så vred på en søndag. Havde håbet på og spillet de første par kampe, at vi havde flere points, men syntes lidt vi havde AGF stemning, efter de første par runder, nu bliver vi sgu DK mester.. wohooo!!

Leave a comment:

• Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg

Kommer vel an på de forventninger vi har som oprykker?
    Var der nogle der havde: Under nedrykningsstregen, flest mål indkasseret og 5 pladser under Fredericia på bingokortet?

Det er lige før jeg tror, at Søren Krogh kunne have levet op til de forventninger.

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied

Altså er vi HB Køge, der er rykket op og er glade for bare at være med?

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Hjælp mig lige her... er det ironi eller hvordan skal leg tolke dit indlæg...
    Nej det er skam alvorligt ment. Der er jo en generel holdning herinde til TB er ufejlbarlig.

Leave a comment:

• mhbp
    replied

Rigtigt, men utilgivelig er svær og komme tilbage fra.
    tror ikke du skal ligge så meget i ordene - det er frustrationerne der taler i øjeblikket.

Leave a comment:

• ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Når man spiller os til en aktuel nedrykningsplads, så kan man vel ikke forvente andet end kritik, ung eller ej?

Leave a comment:

• BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ja men så lad os da endelig smide Myhra ind og se om han kan gøre det bedre.
    Tvivler på han havde taget det skud ved 1-1, men fint med mig at give ham chancen bagved det samme sløje forsvar.
    Det er ikke kun i denne her kamp han dropper. Han er sikkert en fin målmand i 1 division. I superligaen er han bare ikke god nok. Han kommer ikke til at lave rent bur i én eneste kamp.

Leave a comment:

• Mwape
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Vrøvl. Det er ham der har fået nøglerne.
    Er det ham der bestemmer spille budgettet, står for træningen etc. Nej, ergo bestemmer han ikke alt. Men ja, han har et med ansvar, men det er ikke sort/hvidt. Men forstår godt den negative stemning, er nok bare ikke så overrasket over hvor vi står.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Forstår bare ikke de her to ansigter af holdet. I første halvleg pressede vi stærkt og højt hvad gav bold gevinster og føringen og hvad stressede SIF rigtig meget. Vores genpress fungerede og vi dominerede kampen.
    I anden halvleg var vores press helt, HELT væk. De kunne spille deres opspil og vi løb kun bag uden at sætte press på dem.
    Det var ja de samme elleve spiller på banen og det kan ikke være en ændret taktisk anvisning af Zorniger som sagde i pausen at han var meget tilfreds med vores spil og vi ville fortsætte det. Fatter det bare ikke.
    At udvisning kom til et tidspunkt hvor vi lige var ved at overtage kontrollen af kampen er selvfølgelig pisse ærgerligt. Især når man tager med i betragtning at Yayas første gule kort var en klar fejldom. Måske man kan se det som fejl af Zorniger ikke at skifte Gomez tidligere ind. Han sagde ja flere gange at de unge gør det godt i forsvaret til de bliver trætte hvor de gør fejl. Men det er selvfølgelig let at sige i bagkloghedens klare lys.

Leave a comment:

• ultimatew
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

fair nok - tænker ikke der er nogen der kræver spillerne er fejlfrie - unge eller gamle. Derfor ærgre man sig da over når de laver en stor fejl - altså det er følelser det her.
    Rigtigt, men utilgivelig er svær og komme tilbage fra.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig, det er deprimerende at se på.

Folk vil gerne give Theo Sander skylden for al vores ynk, men det er altså ude i marken vores hold ikke formår at sammensætte noget der ligne 90 minutters superligaklasse.

Det ligner endnu en tur i næstbedste række. Desværre :-(
    på ingen måde - Sander er ikke skyld i at vi taber.

Men nu har vi en erfaren og i mine øjne klart bedre keeper der melder sig klar, så forventer da snart at Myhra står igen.

Mener ikke Sander laver nogle store eller åbentlyse fejl i dag - jeg mangler nogle topaktioner fra ham. Havde Myhra taget den første? Det vil jeg jo mene - men det er trods alt bare en påstand.

Men fra min stol har Sander ikke vist nok til at han skal være 1. valg.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
    Jeg er helt med på, at du ser et stort lys i Theo Sander. Det er bare et kæmpe problem, at der i hver kamp han spiller bliver scoret mål som han skal forhindre. Vi skal minimum lave 2 mål for at vinde, for han dropper med garanti. Det er ikke holdbart. Klart der er andet galt, men målmandsposten er et helt smart sted at begynde.

Ja men så lad os da endelig smide Myhra ind og se om han kan gøre det bedre.
    Tvivler på han havde taget det skud ved 1-1, men fint med mig at give ham chancen bagved det samme sløje forsvar.

Leave a comment:

Working...
X