Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd Silkeborg - OB 14/09/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Desværre et meget velkendt kampforløb…2. halvleg kommer nok også til at gå som så mange gange før
    tænker vi kommer godt ud - plejer vi, 15-20 min. så begynder flere spillere at se trætte ud og så er der her Zorniger skal begynde at skifte. Jona må komme ind og kan forhåbentlig gøre at vi kan holde noget af presset oppe foran. Men altså - inde centralt tager hvor meget kan man reelt skifte der?

Comment

Ved godt min hukommelse ikke er så god. Men er der nogen som kan huske en’redning af Sander i nogen af de kampe han har spillet?
      Han er god ude på banen som extra sweeper. Fin i fødderne. Men det dur jo ikke at modstanderen ikke må skyde på mål, uden at den går ind :-(

Comment

Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
        Ved godt min hukommelse ikke er så god. Men er der nogen som kan huske en’redning af Sander i nogen af de kampe han har spillet?
        Han er god ude på banen som extra sweeper. Fin i fødderne. Men det dur jo ikke at modstanderen ikke må skyde på mål, uden at den går ind :-(
        nej - ikke rigtigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Jeg er egentlig ikke så vred på vores tilgang i slutningen af halvlegen. Vi kører jo meget godt videre på momentum efter vores scoring, men manglede lige den sidste skarphed. Jeg regnede ikke med at vi kunne opretholde det tempo hele kampen, og vi giver jo ingen chancer væk, så hvis bare Sander tager den afslutning, så er vores følelser jo lidt anderledes
          Jo, men markspillerne synes jeg også lige tager det afslappet nok til sidst, vi sidder jo ikke i benene på dem og giver dem lidt for meget plads. Men Sander skal have hænder på den der.

Comment

Oprindeligt indsendt af Stigekongen Se indlæg
            Han har en stor redning mod FCK

Comment

Synes Arp har mistet lidt X-factor de sidste par kampe i spillet på banen

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Han har en stor redning mod FCK
                Ja, det er rigtigt. Men ikke nok.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  I dag har været sløjt fra ham
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Det jo klassisk OB, efter at være kommet foran.
                    Ja det kan sagtens blive en kopi af FCN-kampen, hvor vi starter stærkt og så stopper vi med at spille som et hold og de gange vi har optræk til noget så løber det ud i sandet. Vores mange hjørnespark får vi heller intet ud af. Det virker halvhjertet og uskarpt.

Comment

Altså Sander sweeper jo skidegodt men tror sgu stadig han sidder på bænken til næste kamp
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                      2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af Rapand Se indlæg
                        Jeg er jo ikke lige så klog som alle i andre herinde så det er nok derfor jeg har svært ved at se hvad OB kan bruge Grot til.
                        Jeg synes han er ufatteligt sløv i tanke og handling.
                        Jeg må erklære mig enig, ved ikje om han er sløv... men har også svært ved at se hvad vi skal bruge ham til
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Zorniger tilfreds med første halvleg og håber vi fortsætter
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Ja det kan sagtens blive en kopi af FCN-kampen, hvor vi starter stærkt og så stopper vi med at spille som et hold og de gange vi har optræk til noget så løber det ud i sandet. Vores mange hjørnespark får vi heller intet ud af.Jep, Det virker halvhjertet og uskarpt.
                            Jep, helt enig. Mit håb af derfor også at trænerstaben påpeger det i pausen. Men tvivler på en sejr til os, virker som du skriver halvhjertet og uskarpt plus vi har en tynd bænk.

Comment

Hvis Arp ved at Adam kommer i ryggen på ham, så kan det blive en rigtig stor chance

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Ja, men her i starten ser det ud til at han er Arp i omdrejninger igen....

Comment

Working...
                                X