Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

der er 4 målmænd og 21 markspillere inkl. langtidsskadede Bonde og nyoprykkede Magnus Andersen, så man kunne med fordel have sagt farvel til en målmand og hentet en eller to markspillere.
    En ordentlig afsted med Trybull for en erstatning havde heller ikke gjort noget.
    Det forventer jeg som minimum sker til vinter og så forstærkninger efter behov men så skal der nok også nogen ud der ikke kan holde niveau som gamechanger..
    målmands situationen har jo været speget - Myhra nåede vel ikke at erklære sig fit inden vinduet lukkede.

Trybull har det vel også været planen skulle videre, men der skal også være en klub der er interesseret, og Trybull skal også selv ville videre.

Men ellers enig, en midtbane spiller mere havde været rigtig godt, og så skulle man måske betale for at have Trybull gående...men altså sådan må det vel være en gang imellem. Lige nu betaler vi jo for at have Martin Hansen gående...

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

der er 4 målmænd og 21 markspillere inkl. langtidsskadede Bonde og nyoprykkede Magnus Andersen, så man kunne med fordel have sagt farvel til en målmand og hentet en eller to markspillere.
      En ordentlig afsted med Trybull for en erstatning havde heller ikke gjort noget.
      Det forventer jeg som minimum sker til vinter og så forstærkninger efter behov men så skal der nok også nogen ud der ikke kan holde niveau som gamechanger..
      Jeg tænker at man havde gjort noget for at skibe Hansen videre, hvis Myhra havde meldt sig klar lidt tidligere. Gjorde ham ikke først det slut August? Jeg ville være rasende, hvis man havde sendt Hansen afsted 20. August og Myhra så ikke havde meldt sig klar. Så havde gennemsnitsalderen på 1. Og 2.-målmanden vel været 18?

Comment

Er der nogle som ligger inde med et link

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er mennesker - ikke felter i et Excel-ark, man kan klikke på.

Mon ikke men har prøvet alle de ting, og det er så ikke lykkedes? Der skal være fire parter, som er enige, som TB siger.

Alle kan se at truppen er smal og visse steder skæv. For mange målmand, for få på midten.

Det er et langt, sejt træk :)
          Er det rigtigt??

Noget af det har i hvert fald … TT var jo rygtet ud og der var “genpres “ i de sidste par timer af vinduet på en indgang .. men det er lektier til næste vindue når det nu ikke lykkedes og det var egentlig blot det jeg påpegede ..

Men sq også svært når Myhra pludselig melder sig klar .. havde det været et par uger tildligere havde man nok ikke hentet Sander eller forsøgt noget med Hansen ..

Askou og Yaya har også pludseligt udviklet sig .. håber dog at det ikke kommer så pludseligt for trænerteamet som det virker ..

Min store bekymring går nu stadig på TB’s evner i transfers … At han har skilt sig af med en masse spillere der ikke ville være her, hentet et par stykker fra Viborgs bænk og fået Falk ned i skødet samt forlader sig på AZ i Tysklandet råber ikke ligefrem at der sker den store scouting eller det store netværk er i spil … krydser fingre og håber det bedste …
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Working...
          X