Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning tirsdag 29/7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Bestemt. Men at han i det hele taget overvejer den (i tilfælde af, der ikke kommer forstærkninger inden) skriger simpelthen til himlen. Ikke alene er vi ikke gode nok til at sammensætte en trup, vi er også pisse-dårlige til at sammensætte et hold af dén trup.

    Schoop og Skulason med en samlet kampvægt på 133 kg (jævnfør spillerstatik på OB.dk) fordelt på en gennemsnitshøjde imellem dem på 173 cm skal modstå en AaB-midtbane med, går jeg stærkt ud fra, mindst 10 kg mere sammenlagt end de to (i ren muskelmasse) og nok også +5 cm.

    De to skulle så være udstyret med en spillemæssig kapacitet i Xavi/Iniesta klassen før, at de kan kompensere for dét...

    Sat på spidsen selvfølgelig.

    Det skriger til himlen. Men ja, der kan nå at ske meget inden lørdag, men jeg tror ikke indkøbet af to angribere får indflydelse på valget af den centrale midtbane, som Troels Bech åbenbart mener skal indholde to af de ringest præsterende spillere på det ringest præsterende hold her i sæsonstarten.

    De, få, tilskuere der kommer, inklusiv mig selv får serveret en omgang åben hus med mere ydmygelse til dessert.

    Kom så OB - prove me wrong! (They're not gonna, but still)

    MvH ChrisOB

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      Bestemt. Men at han i det hele taget overvejer den (i tilfælde af, der ikke kommer forstærkninger inden) skriger simpelthen til himlen. Ikke alene er vi ikke gode nok til at sammensætte en trup, vi er også pisse-dårlige til at sammensætte et hold af dén trup.

      Schoop og Skulason med en samlet kampvægt på 133 kg (jævnfør spillerstatik på OB.dk) fordelt på en gennemsnitshøjde imellem dem på 173 cm skal modstå en AaB-midtbane med, går jeg stærkt ud fra, mindst 10 kg mere sammenlagt end de to (i ren muskelmasse) og nok også +5 cm.

      De to skulle så være udstyret med en spillemæssig kapacitet i Xavi/Iniesta klassen før, at de kan kompensere for dét...

      Sat på spidsen selvfølgelig.

      Det skriger til himlen. Men ja, der kan nå at ske meget inden lørdag, men jeg tror ikke indkøbet af to angribere får indflydelse på valget af den centrale midtbane, som Troels Bech åbenbart mener skal indholde to af de ringest præsterende spillere på det ringest præsterende hold her i sæsonstarten.

      De, få, tilskuere der kommer, inklusiv mig selv får serveret en omgang åben hus med mere ydmygelse til dessert.

      Kom så OB - prove me wrong! (They're not gonna, but still)

      MvH ChrisOB
      Ja det er egentligt ufatteligt hvis den fejl gentages, men TB begår jo de samme dumheder i nærmest manisk grad, så det ender nok sådan. Men AaB har jo lige spillet CL, så det bliver walk in the park, fornemmer man ligesom at stemningen er, tror vi bliver alvorligt overraskede.

      Comment


        #48
        @ChrisOB

        Du har helt ret, og det kan jeg jo ikke argumentere imod.

        Men tror som flere skriver TB har mistet momentum, og moddet.

        Men håber der kommer nyt frem inden kampen lørdag.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
          @ChrisOB

          Du har helt ret, og det kan jeg jo ikke argumentere imod.

          Men tror som flere skriver TB har mistet momentum, og moddet.

          Men håber der kommer nyt frem inden kampen lørdag.
          Håbet er der altid; ellers var jeg (og ret mange andre) jo skredet forlængst. Det gør bare så ondt at se vores hold sådan; i Slagelse endda så ondt, at jeg til sidst ikke følte noget. Nå, der var et nederlag mere; tænkte jeg, som om grænsen for slag i bollerne forlængst er blevet overskredet, og man nu kan stå og smadre løs på dem, uden at jeg reagerer.

          Det er ydmygelse i sin mest rene form, hvis du spørger mig.

          Det mindste den sportslige stab kan gøre er at gøre deres yderste for, at man ikke bare stiller sig op og siger til AaB: HER! Spark mig i bollerne! Du må godt! Vi gør intet for at stoppe dig!

          Det føler jeg lidt Troels Bech gør ved at overveje dén opstilling. Angribere vil ikke gøre jack shit, hvis ikke vi minimerer antallet af fejl, og størrelsen af det hul, der er på midten af banen.

          Så please OB - ikke flere nosseslag!

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            @ChrisOB

            Du har helt ret, og det kan jeg jo ikke argumentere imod.

            Men tror som flere skriver TB har mistet momentum, og moddet.

            Men håber der kommer nyt frem inden kampen lørdag.
            Håbet er der altid; ellers var jeg (og ret mange andre) jo skredet forlængst. Det gør bare så ondt at se vores hold sådan; i Slagelse endda så ondt, at jeg til sidst ikke følte noget. Nå, der var et nederlag mere; tænkte jeg, som om grænsen for slag i bollerne forlængst er blevet overskredet, og man nu kan stå og smadre løs på dem, uden at jeg reagerer.

            Det er ydmygelse i sin mest rene form, hvis du spørger mig.

            Det mindste den sportslige stab kan gøre er at gøre deres yderste for, at man ikke bare stiller sig op og siger til AaB: HER! Spark mig i bollerne! Du må godt! Vi gør intet for at stoppe dig!

            Det føler jeg lidt Troels Bech gør ved at overveje dén opstilling. Angribere vil gøre jack shit, hvis ikke vi minimerer antallet af fejl, og størrelsen af det hul, der er på midten af banen.

            Så please OB - ikke flere nosseslag!

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #51
              Det som er irriterende med Bech er, among others, at han flittigt henviser til Ricardo, og gerne vil læne sig op af OBs klassiske dyder, f.eks. da han talte om korsettet og stiverne. Men han gør jo overhovedet ikke det, som man skal gøre, nemlig at sikre forsvaret først og fremmest, og så bygge op. Ove P. og lignende trænertyper, var dybt inspireret af Ricardo og overtog nøjagtig den filosofi, men Bech efteraber bare ønsket om at dyrke denne kultur og identitet, men gør det ikke.

              Bech er, heller ikke, løsningen....

              Comment


                #52
                TB raus

                Comment


                  #53
                  TB har tydeligvis mistet omklædningsrummet og respekten blandt spillerne.

                  Spørgsmålet er om han er så stolt så han tror han kan ændre det selv?

                  For det plejer desværre ikke at være vejen frem.

                  Comment


                    #54
                    Det kan lyde barskt, men som det var tilfældet med Lars Olsen (Der også, på sin egen måde, var med til at ødelægge OB), så er det kun resultaterne, der kan gøre en ende på ham. Vi skal med andre ord tabe kampe, før han forsvinder. Og med det kampprogram vi har de næste 5 kampe + Troels Bechs åbenlyse mangler som samler, så er der meget gode chancer for, desværre, at vi står med meget få point efter 7 runder. 1 måske 2, måske endda nul, hvis det går helt galt. Men så tror jeg også Troels Bech er fortid.

                    Upåagtet hvad fyldebøtterne på FS så har at mene om, at Troels Bech skal have noget at arbejde med. Sandt nok, men det har han præsterer han også MEGET langt under med.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Bestemt. Men at han i det hele taget overvejer den (i tilfælde af, der ikke kommer forstærkninger inden) skriger simpelthen til himlen. Ikke alene er vi ikke gode nok til at sammensætte en trup, vi er også pisse-dårlige til at sammensætte et hold af dén trup.

                      ...
                      Jeg deler i høj grad din bekymring ift. den opstilling. Kan også sagtens se os blive kørt rundt på banen af AaB med det hold. Der mangler helt klart fysik. Det er et eller andet sted modigt (men forfejlet), at han på den måde forsøger at holde fast i sit koncept. Og det kan nemt være det der ender med at give ham en fyreseddel hvis vi i flere kampe i træk taber uden at få et ben til jorden.

                      Men vil dog lige skyde ind, at jeg synes i omtaler det som om, at dette er en midtbanekonstellation vi igen og igen har forsøgt og fejlet med. Ari og Schoop har så vidt jeg husker bestemt ikke fået mange kampe sammen i maskinrummet - kampen mod Hobro var måske endda den første? Synes også den midtbane trods alt ser stærkere ud end den vi havde mod FCV, med O'Brien og Schoop.

                      Jeg nægter at sælge en kamp på forhånd. Hvis det bliver sådan holdet ser ud må de jo bare få det til at fungere på banen.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                        Jeg deler i høj grad din bekymring ift. den opstilling. Kan også sagtens se os blive kørt rundt på banen af AaB med det hold. Der mangler helt klart fysik. Det er et eller andet sted modigt (men forfejlet), at han på den måde forsøger at holde fast i sit koncept. Og det kan nemt være det der ender med at give ham en fyreseddel hvis vi i flere kampe i træk taber uden at få et ben til jorden.

                        Men vil dog lige skyde ind, at jeg synes i omtaler det som om, at dette er en midtbanekonstellation vi igen og igen har forsøgt og fejlet med. Ari og Schoop har så vidt jeg husker bestemt ikke fået mange kampe sammen i maskinrummet - kampen mod Hobro var måske endda den første? Synes også den midtbane trods alt ser stærkere ud end den vi havde mod FCV, med O'Brien og Schoop.

                        Jeg nægter at sælge en kamp på forhånd. Hvis det bliver sådan holdet ser ud må de jo bare få det til at fungere på banen.
                        Jeg medgiver, at jeg og andre måske antager at Schoop/Ari er blevet brugt mere end én gang, men det ændrer ikke på bekymringen.

                        Og ja, jeg sælger dén kamp på forhånd, fordi der lige nu ikke er noget som helst tegn på, at vi kan få et brugbart hold ud af de spillere, vi har. Eller også er problemet jo dén der sidder på bænken, og slet ikke kan få nogen til at ville præstere.

                        Når man stiller op med en central midtbane, der i dén grad er i underskud rent fysisk, så beder man selv om pessimismen. Det svarer til at smække et par puder på et hul i dige, og så satse på at det holder vandet ude, efter min mening. Igen, sat på spidsen.

                        Der er intet at have nogen som helst optimisme i. Jo, så længe der står 0-0 på tavlen er dér, men i de to første kamp er vi kommet bagud før klokken har rundet de 10 minutter. Og sidste gang mod AaB kunne vi jo heller ikke modstå dem i 90 minutter, så hvad dælen skulle være anderledes nu?

                        Vi er bare ikke gode nok.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg medgiver, at jeg og andre måske antager at Schoop/Ari er blevet brugt mere end én gang, men det ændrer ikke på bekymringen.

                          Og ja, jeg sælger dén kamp på forhånd, fordi der lige nu ikke er noget som helst tegn på, at vi kan få et brugbart hold ud af de spillere, vi har. Eller også er problemet jo dén der sidder på bænken, og slet ikke kan få nogen til at ville præstere.

                          Når man stiller op med en central midtbane, der i dén grad er i underskud rent fysisk, så beder man selv om pessimismen. Det svarer til at smække et par puder på et hul i dige, og så satse på at det holder vandet ude, efter min mening. Igen, sat på spidsen.

                          Der er intet at have nogen som helst optimisme i. Jo, så længe der står 0-0 på tavlen er dér, men i de to første kamp er vi kommet bagud før klokken har rundet de 10 minutter. Og sidste gang mod AaB kunne vi jo heller ikke modstå dem i 90 minutter, så hvad dælen skulle være anderledes nu?

                          Vi er bare ikke gode nok.

                          MvH ChrisOB
                          Jeg er nu noget mere positiv. Jeg tror nok, vi uanset hvordan vi stiller op, får meget svært ved at hente point mod AAB. Men opstillingen er da netop defensivt stærkere end længe. Forsvaret består for en gangs skyld af fire folk, som har deres forcer i det defensive. Larsen spiller sådan set fornuftig nok bold, men det er klart det ikke bliver en superoffensiv back. Jeg synes at Schoop og Ari fungerer fint sammen.
                          Faktisk synes jeg at Ari fungerer bedst på den defensive midtbane, hvor hans arbejdsindsats fylder meget, og hvor det ikke koster på samme vis, hvis han en enkelt gang laver en defensiv fejl. Han er også en dygtig boldspiller, som kan lægge nogle gode afleveringer frem i banen. Efter min meningen spillede vi bedst i sidste kamp (selvom det ikke siger meget i forhold til standarden), da Ari og Schoop begge lå i maskinrummet. Eneste store minus ved opstillingen er Bodul, da det er ligesom at spille med 10 mand på banen. Jeg håber, at det delvist var pga. hans maveonde, at indsatsen var så pauver sidst, men jeg frygter det ikke forholder sig sådan! Jeg så gerne Greve i stedet for Bodul, men ellers må det være første indskiftning i kampen.

                          Men jeg vil da gerne vide hvilken midtbanekonstellation folk ellers ser. Jeg kan rigtig godt lide Azer, men han kan ikke helt være i kampform, så det ville være noget af en risiko at starte med ham. Hvem ser folk som den rette midtbane?

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Schneider Se indlæg
                            100 % enig
                            Mega enig! Håber snart at se Azer i startformationen igen... Vores mest komplette midt midt efter min mening... Schoop og Ari fylder alt alt for lidt sammen... Ari og Azer klinger dog lækkert i mine ører... tror de kan blive et fantastisk makkerpar....

                            Comment


                              #59
                              Jeg så gerne man brugte Azer i det omfang, han er klar til. Men det er han nok ikke. I så fald så jeg da gerne at Desler fik chancen fra start. Eller at Spellmann kom ned ved siden af Ari. Bare ikke dén opstilling. Schoop skal ikke starte inde.

                              Og så er jeg på ingen måder enig i at Ari er en dygtig boldspiller. Han er habil. Ikke dygtig, ikke ringe, men bare habil. Han smider også alt for mange bolde væk, og har gjort det både på back og på den centrale midtbane.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #60
                                Jeg slet ikke jeres brok tb har jo ingen alternativer.
                                hvis falk rykkes i angrebet hvem tager så højre fløj ?
                                spelmann på midten er ren katastrofe, dårlig passing, dårlig teknik og han kan ikke bruge sin energi
                                spellmann har spillet bedste som fremskudt midtbane aom han spiller nu.

                                greve er ikke klar fra start, men så scopp ud og desler som starter. Men scopp er stadig bedre.

                                Bodul eneste angriber og han sutter røv....

                                hvad har tb af alternativer ? Intet

                                Comment

                                Working...
                                X