Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCK - OB 23/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

... og når OB så i øvrigt leverer noget godt, så er der total stilhed fra TBs største fan. Det er tilsyneladende ikke værd at kommentere på.
    Ved ikke om du hentyder til mig. Men jeg er meget imponeret af holdet og trænerteamet igår

Men ved ikke hvorfor TB skal blandes ind i kamptråden, da jeg ikke ser noget bidrag fra ham ift. kampen. Hvad skal han roses for, den manglede kvalitet på bænken, så vi ifølge AZ går døde i 2. halvleg og han ikke kan skifte Arp ud
    Last edited by Online; i går, 08:51.

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
      Lidt eftertanker til kampen i går.

Start 11 mod start 11 var OB bedre end FCK - bænken er MEGET tynd - måske den tyndeste i Superligaen,

- ...og, så må jeg sige at det nærmer sig midnat for Ejdum. Usynlig og fylder for lidt. Hér SKAL der forstærkes. Måske endda med 2 spillere.
      - Vores venstre back mangler den samme klasse som Owusu har - også hér skal der forstærkes, hvis man vil rykke holdet.
      - Der mangler en klasse forsvarsspiller som kan støtte vores 2 unge talenter. En med erfaring og klasse.
      - Der mangler en angriber der kan løfte holdet, så OB ikke falder så meget i niveau når der skal skiftes. Det kan være en starter, eller 1 der som minimum er lige å god som Grot og Ganaus

Så alt i alt mener jeg, at OB mangler 4-5 tilgange til holdet. 2 midt, 1 forsvar, 1 angriber, 1 back
      mht midtbanen - enig ville være rart med to tilgange. Ejdum tænker jeg er presset på fysikken, har jo gået og været lidt halvskadet, så mon ikke det spiller ind på hans præstationer. Men er han bare tilnærmelsesvis klar - så er han nødt til at spille, fordi vi ikke har noget andet at bringe.

Så et par tilgange til midten, så Ejdum får tid til at komme ovenpå, og så han kan blive skiftet ud når og hvis han løber tør for kræfter.

Comment

Kan godt lide Ejdum, men det er samme historie som med JJT. For klejn
        OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Studsede i øvrigt over Sander i går. Har han en skavank med bentøjet? Husker ikke et eneste reelt udspark fra ham, hverken dødbold eller udspark. Ingen tvivl om taktikken var at spille os op, men det slog mig bare at det ellers kun var udkast.
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
            Falk har nu gjort det hæderligt med klejn statur.

Selvfølgelig er Ejdum ikke for klejn. Men han ville da - som mange andre - have godt af både støtte og konkurrence (samt mulighed for hvile).

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

mht midtbanen - enig ville være rart med to tilgange. Ejdum tænker jeg er presset på fysikken, har jo gået og været lidt halvskadet, så mon ikke det spiller ind på hans præstationer. Men er han bare tilnærmelsesvis klar - så er han nødt til at spille, fordi vi ikke har noget andet at bringe.

Så et par tilgange til midten, så Ejdum får tid til at komme ovenpå, og så han kan blive skiftet ud når og hvis han løber tør for kræfter.
              Tænker en midtbane mere, så kommer Bonde retur og reelt giver en mere, så vil der være 5-6 spillere om 3 pladser

Comment

Synes godt nok folk er hårde ved Ejdum.

For det første er han altså kun 20 år, og så har han spillet 20 superliga kampe nu, og nogle af dem endda som indskifter. Det er vel ikke så mærkeligt at han lige skal vende sig til tempoet.
                Hvis vi hælder alle talenter ud med badevandet som ikke brænder banen af med det samme, så kan vi lige så godt stoppe med at putte penge i akademiet.

Zorninger sagde i SFÅ at Max var en af dem han så et stort lys i, så kan det godt være at han ikke bliver landsholdsspiller, men han må og skal altså have tiden til at udvikle sig.
                Nu for han endda muligheden for at have en fantastisk lærermester ved siden af sig i Falk.

imo er det fint at vi henter en garderingsspiller for Ejdum, men jeg mener at han bør og skal starte inde, så han kan forsætte sin udvikling.
                Så hellere man kastede pengene efter en CB og en DM så vi har mulighed for at spille en anden formation.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Studsede i øvrigt over Sander i går. Har han en skavank med bentøjet? Husker ikke et eneste reelt udspark fra ham, hverken dødbold eller udspark. Ingen tvivl om taktikken var at spille os op, men det slog mig bare at det ellers kun var udkast.
                  Han sparkede ihvertfald langt da vi gav bolden op i anden halvleg, og havde også et par “befriere” da det brændte på, så det tror jeg bestemt ikke at han havde/har

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ved ikke om du hentyder til mig. Men jeg er meget imponeret af holdet og trænerteamet igår

Men ved ikke hvorfor TB skal blandes ind i kamptråden, da jeg ikke ser noget bidrag fra ham ift. kampen. Hvad skal han roses for, den manglede kvalitet på bænken, så vi ifølge AZ går døde i 2. halvleg og han ikke kan skifte Arp ud
                    Nu hænger TBs præstationer og holdets præstationer jo unægteligt sammen. Efter et blamerende 1-5 hjemmenederlag, tænker jeg en forhandling med en evt. ny spiller, kan være sværere.
                    Var det igår blevet til yderligere et stort nederlag, så var TBs kommende uge nok ikke blevet let. man kan jo håbe at den nu er blevet en anelse lettere, efter holdets flotte præstation. Det er
                    i hvert fald ikke holdet og trænerstaben der ikke har præsteret her i uge 34, hvor der mod forventning ikke skete en disse på transferfronten.

Comment

Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                      Synes folk er lidt hårde ved Ejdum. Jeg synes faktisk han spiller en fantastisk 1. halvleg. Han laver stort set ikke en afleveringsfejl, og så er det altså ham der i mange tilfælde får spillet bolden op på sig i presset, hvor han har en mand i ryggen, hvor han får tempereret bolden perfekt og spillet os væk fra presset.
                      I 2. halvleg falder han i niveau, men det gør resten af holdet jo også.

Også ved jeg godt den her gode start på sæsonen ( i hvert fald bedre end jeg havde frygtet), måske har gjort vi lidt har glemt hvad der blev snakkede om for bare 2-3 måneder siden. Det er en sæson hvor vi skal overleve, og vi har en startegi om at vi gerne vil have 2-3 egne spillere på holdet, så vi får brugt vores akademi. Så kan det ikke hjælpe noget vi ikke bruger dem fordi de har en halv dårlig kamp.

AZ havde dog en pointe i hans interview efter kampen i går. Et par kvalitetsspillere mere ville gavne holdet og specielt de unge rigtig meget, så de har nogen at læne sig op af. Og lige specielt med Ejdum, så har han også være misbrugt lidt i starten af sæsonen. Han har døjet med skader men har ikke fået lov at få pause, fordi vi simpelthen ikke har et alternativ til ham i truppen. En 100 % klar Ejdum skal spille. Ellers kan vi godt pakke snakken om vores talentarbejde væk, og så er vi tilbage i sølvårerne hvor vi prøver at købe os til succes og ikke bruger vores talenter - det vil vi jo heller ikke, vi har lige lavet en strategi og en identitet hvor en del af det er vores egne spillere. De skal være gode nok ja, men synes også kvaliteten bland flere af de unge er der nu, så skal vi ikke være bange for at bruge dem. I 2. halvleg i går har vi 4 akademister på banen samtidig, Ejdum, Yaya, Bertel, Mccoy (og ja Falk er jo også). Sådan et hold vil jeg hellere se på end Helander, Kohler, Al Hajj, Tongya som vi intet forhold har til.

Tror vi har forblændet os lidt af den gode start (mig selv inkl), men da vi rykkede op, tror jeg mange af os ikke havde drømt om at vi stod hvor vi gør i dag. Og nu vil mere have mere, klart nok. Men det var vil egenlig det her vi havde drømt om. Have nogle kvalitetspillere i Falk og Arp, og vores egne talenter i Ejdum, Bertel og Mccoy.
                      Og ja, så skal vi have 2-3 mere end så bredden kan blive styrket og de har nogen af læne sig op af, men håber ikke det er på bekostning af at specielt de 3 nævnte unge (og Yaya efter i går) slet ikke får spilletid.
                      Super godt skrevet!

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg er meget enig og hvis vi får erstattet Trybull, Grubbe og supplerer med en angriber på samme niveau er vi tæt på.
                        Grubbe er uanset strategi for akademi spillere desværre ikke god nok, men jeg er sikker på Middelfart ville elske at have en alsidig spiller på hans niveau
                        Ser ud til at AZ ser Grubbe som en spiller, som kan bruges, hvis noget skal fightes hjem ,men ikke, når der skal hentes et resultat. Og det har han jo ret i. Der er jo ikke 1% offensiv kvalitet i ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
                          Enig i at han PT er for "klejn" men han er jo ikke mindre end Falk. Hvis han kan tillægge sig det fysiske aspekt er han super. Vi skal tænke på at han har 10 (?) superligakampe i alt. Der er et ekstremt spring fra 1. div fysik/fart til SL. Jeg giver ham gerne hele denne sæson til at lægge på. Jeg stoler på, at når AZ siger, at han er et stort talent - så er han det.

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Ser ud til at AZ ser Grubbe som en spiller, som kan bruges, hvis noget skal fightes hjem ,men ikke, når der skal hentes et resultat. Og det har han jo ret i. Der er jo ikke 1% offensiv kvalitet i ham.
                            Det der med at fighte hjem bliver en selvopfyldende profiti når Grubbe kommer ind fordi han er for dårlig med bolden. Skal vi kunne modstå et pres som igår skal vi kunne hvile med bolden i perioder.
                            Grubbe er for mig ikke god nok
                            Last edited by laffe; i går, 11:10.

Comment

Oprindeligt indsendt af Elvic Se indlæg

Tænker en midtbane mere, så kommer Bonde retur og reelt giver en mere, så vil der være 5-6 spillere om 3 pladser
                              Jeg er faktisk ret spændt på, hvad Bonde kan bidrage med i denne spillestil - er han "færdig" ikke mindst efter en sådan skade, eller bliver han endnu bedre, fordi han har fået nogle virkelig dygtige legekammerater på midten og i angrebet?

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Det der med at fighte hjem bliver en del opfyldende profiti når Grubbe kommer ind fordi han er for dårlig med bolden. Skal vi kunne modstå et pres som igår skal vi kunne hvile med bolden i perioder.
                                Grubbe er for mig ikke god nok
                                Helt enig - der er ikke plads til spillere som er så langt fra komplette - altså hvis OB ikke vil blive ved med at blive nummer 8 max.

Comment

Working...
                                X