Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - AGF 18/08/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

5-1

Comment

Det forsvar der..

Comment

Det bliver sgu nok tenniscifre
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Jeg tror nok at vi bør overveje et systemskifte, i hvert fald indtil vi får nye spillere ind som kan spille systemet. Især defensivt

Comment

Jeg savner Ivancevic til at uddele nogle glidende tacklinger. Og hvorfor skulle Martin Hansen sættes af?
            OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Derfor spiller Askou ikke fra start.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                Har Sander haft en redning i de 2 kampe?
                nej - de fleste har han ikke kunnet gøre noget ved. Men han har på ingen måde overbevist om at han bør stå

Comment

hvor er det pinligt og amatøragtigt at kigge på. fuck jeg brænder sammen

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

De skulle jo være kommet i sidste uge for reelt at kunne lave et impact. Selv hvis der står tre nye mand klar i morgen så vil de næppe kunne starte inde og vil højest blive brugt som indskiftere. Man har trukket den, og nok for længe - og det ser vi nu.

FCK spiller så også kval kampe og har trods alt nok mere fokus på det
                    Enig, men jeg leder bare efter et sted, hvor vi kan styrke os inden kampen. Systemskifte er nok også en god ide

Comment

Det er hurtigt man kan gå fra håbet om top 6 til frygten for nedrykning

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                        Jeg tror nok at vi bør overveje et systemskifte, i hvert fald indtil vi får nye spillere ind som kan spille systemet. Især defensivt
                        6 i bagkæden eller hvad tænker du?

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Derfor spiller Askou ikke fra start.
                          Første kamp han har spillet dårligt, modsat hans konkurrenter

Comment

Typisk OB når der er momentum, så prøver de at spare sig til succes. Hvad bilder den sportslige ledelse sig ind

Comment

Hvor er det flovt. De udspiller os med så simple midler. Og det er for sløvt af Askou det der, men vi burde aldrig ende i den situation

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

6 i bagkæden eller hvad tænker du?
                                Mere end 3 i hvert fald

Comment

Working...
                                X