Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-AGF

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-AGF

Ser ud til at Bjørn bliver klar til mandag

https://campo.dk/2025/08/14/udgik-i-...-til-agf-kamp/

Han bliver måske vigtig nok mod alle deres fysiske og høje spillere

Det bliver en spændende kamp. Forhåbentlig har vores lidt langsomme forsvar bedre forudsætninger for at følge med Patrick Mortensen, end de havde med Randers' hurtige angribere...

Gætter på 13.000 tilskuere.

Comment

Oprindeligt indsendt af lasselsh Se indlæg
      Det bliver en spændende kamp. Forhåbentlig har vores lidt langsomme forsvar bedre forudsætninger for at følge med Patrick Mortensen, end de havde med Randers' hurtige angribere...

Gætter på 13.000 tilskuere.
      Men hvad med Gift Links

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

Men hvad med Gift Links
        Vi har Gomez. Han er lige så hurtig.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

De spiller i hver sin side af banen jo

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Og Gomez har svært ved at læse spillet.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Gomez gider ikke at løbe

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Gomez gider ikke at løbe
                Jeg synes at det er virkelig underligt, at Gomez nogen gange løber på 80%, når det viser sig, at han kunne have fået indflydelse på spillet, hvis han havde løbet på 100%.
                Jeg tror ikke på at han ikke gider. Jeg tror mere på, at han simpelthen ikke er stærk nok til at vurdere situationer i spillet.

Comment

Det ved jeg.

Comment

Zorniger forventer ikke at skifte målmand igen lige foreløbig

https://campo.dk/2025/08/14/zorniger...g-ob-position/

Comment

Der er helt fornuftigt. Det skaber for meget uro at skifte på den position ofte.
                      Og synes Theo klarede det fint mod Randers. Blev solgt til gange af forsvaret så Randers scoringer gå på ingen måde på hans konto.
                      Han passer også til vores spillestil fordi han er hurtiger end MH og har bedre sweeper-evner.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

Comment

jeg så ikke umiddelbart nogen grund til at skifte Sander ind for Hansen. Men når nu man har lavet skiftet så skal han naturligvis stå, og der skal meget til før man skifter tilbage. Umiddelbart tror jeg der skal en skade til før Hansen kommer til at stå igen. Ellers skal Sanders niveau falde helt enormt - og det tror jeg bare ikke på.

Sander er første keeper nu. Men altså fint hvis Hansen kan holde Sander på tæerne.

Comment

https://www.instagram.com/p/DNYNVJfsi5R/

Næsten udsolgt på halvdelen af tribunen. Mærkeligt man kan lave det til en nyhed.
                          siden 1887

Comment

Jeg håber Askou starter inde istedet for BP. Mener det er tid nu, taget starten af sæsonen i betragtning. Men har på fornemmelsen at det ikke sker.

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
                              Jeg håber Askou starter inde istedet for BP. Mener det er tid nu, taget starten af sæsonen i betragtning. Men har på fornemmelsen at det ikke sker.
                              Det er jo ikke lang tid siden AZ sagde at han forventede at Aschou vil være fast mand om 1-1½ år, men nogen gange går tingene hurtigere og andre gange går det slet ikke. SFÅ spekulerer i om Aschou måske starter inde mod GF for derefter at give BP pladsen mod FCK med al den rutine og erfaring han har gennem en lang karriere. Spændende bliver det i hvert fald, ogsom det siges så er man gammel nok - hvis man god nok

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Working...
                              X