Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB-AGF
Collapse
X
-
Jeg synes at det er virkelig underligt, at Gomez nogen gange løber på 80%, når det viser sig, at han kunne have fået indflydelse på spillet, hvis han havde løbet på 100%.Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
Gomez gider ikke at løbe
Jeg tror ikke på at han ikke gider. Jeg tror mere på, at han simpelthen ikke er stærk nok til at vurdere situationer i spillet.
- Likes 1
Comment
-
Der er helt fornuftigt. Det skaber for meget uro at skifte på den position ofte.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægZorniger forventer ikke at skifte målmand igen lige foreløbig
https://campo.dk/2025/08/14/zorniger...g-ob-position/
Og synes Theo klarede det fint mod Randers. Blev solgt til gange af forsvaret så Randers scoringer gå på ingen måde på hans konto.
Han passer også til vores spillestil fordi han er hurtiger end MH og har bedre sweeper-evner.
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
jeg så ikke umiddelbart nogen grund til at skifte Sander ind for Hansen. Men når nu man har lavet skiftet så skal han naturligvis stå, og der skal meget til før man skifter tilbage. Umiddelbart tror jeg der skal en skade til før Hansen kommer til at stå igen. Ellers skal Sanders niveau falde helt enormt - og det tror jeg bare ikke på.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægZorniger forventer ikke at skifte målmand igen lige foreløbig
https://campo.dk/2025/08/14/zorniger...g-ob-position/
Sander er første keeper nu. Men altså fint hvis Hansen kan holde Sander på tæerne.
Comment
-
Det er jo ikke lang tid siden AZ sagde at han forventede at Aschou vil være fast mand om 1-1½ år, men nogen gange går tingene hurtigere og andre gange går det slet ikke. SFÅ spekulerer i om Aschou måske starter inde mod GF for derefter at give BP pladsen mod FCK med al den rutine og erfaring han har gennem en lang karriere. Spændende bliver det i hvert fald, ogsom det siges så er man gammel nok - hvis man god nokOprindeligt indsendt af Mwape Se indlægJeg håber Askou starter inde istedet for BP. Mener det er tid nu, taget starten af sæsonen i betragtning. Men har på fornemmelsen at det ikke sker.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
Comment
Comment