Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 2025/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja de spiller en lækker lækker gang fodbold under Tullberg. De er ved at sætte en helt ny standard i dansk klubfodbold.
    Hvor er det bare seværdig fodbold.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Midtjylland ved at klapse Nordsjælland for anden gang på en uge … avs ..
    Ja de spiller en lækker lækker gang fodbold under Tullberg. De er ved at sætte en helt ny standard i dansk klubfodbold.
    Hvor er det bare seværdig fodbold.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Midtjylland ved at klapse Nordsjælland for anden gang på en uge … avs ..

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af capone Se indlæg

Den første kamp afvikles torsdag 11. december hjemme i Bolbro med kampstart klokken 19, oplyses det på Oddset Pokalens hjemmeside.

Returopgøret spilles på AGF's midlertidige stadion i Vejlby 14. december klokken 15.
    Takker

Leave a comment:

• capone
    replied
    Den første kamp afvikles torsdag 11. december hjemme i Bolbro med kampstart klokken 19, oplyses det på Oddset Pokalens hjemmeside.

Returopgøret spilles på AGF's midlertidige stadion i Vejlby 14. december klokken 15.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    https://fyens.dk/ob/foererholdet-i-s...9be3a4ea037-18

Nogen der har adgang?

Leave a comment:

• hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg

Jeg tænker da, at AGF i en håndevending sagtens kunne bruge både Ganaus/Grot, Ejdum og Askou. Så er jeg lidt på at keeper-positionen er 50/50, hvis nogen gav mig muligheden for at bytte Jesper Hansen for Myhra i OB, så ville jeg sige nej - men han er en god keeper på dagen. Jeg kan godt lide Arnstad, Tingager, Solbakken, Bech og Links. De er nok et niveau højere end, hvad vi kan tilbyde. Mortensen og Poulsen er ok, men de er gamle, og deres kvalitet for AGF består i kendskab og kulturbærer. De præsterer på et højt niveau, FORDI de er på et homogent AGF-hold de har spillet for i evigheder - ikke fordi deres individuelle kvalitet er tårnhøj - jeg ville ikke bytte hverken Grot eller Odrauogo for nogen af dem.
    Lide Tingager

Jeg er enig i han er god, men han er fandme også utålelig. Det samme kan i øvrigt siges om Nikolaj Poulsen. Begge spillere troede jeg egentlig var toppet, da de begge lavede fejl i deres dårlige forår under Uwe. De er dog blevet genfødt under Jacob Poulsen, og det er slet ikke til at holde ud. Jeg håber inderligt FCM spiller dem baglæns ud af banen i aften.

Leave a comment:

• Christian89
    replied
    Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Det ved jeg ikke om det er, ligaplacering og statistikken er ikke noget jeg har fundet på.
    Høre da gerne hvilke OB spillere du mener ville starte for AGF?
    Jeg tænker da, at AGF i en håndevending sagtens kunne bruge både Ganaus/Grot, Ejdum og Askou. Så er jeg lidt på at keeper-positionen er 50/50, hvis nogen gav mig muligheden for at bytte Jesper Hansen for Myhra i OB, så ville jeg sige nej - men han er en god keeper på dagen. Jeg kan godt lide Arnstad, Tingager, Solbakken, Bech og Links. De er nok et niveau højere end, hvad vi kan tilbyde. Mortensen og Poulsen er ok, men de er gamle, og deres kvalitet for AGF består i kendskab og kulturbærer. De præsterer på et højt niveau, FORDI de er på et homogent AGF-hold de har spillet for i evigheder - ikke fordi deres individuelle kvalitet er tårnhøj - jeg ville ikke bytte hverken Grot eller Odrauogo for nogen af dem.

Leave a comment:

• BLS
    replied
    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
    Mht trækningsheld, så kunne man også argumenter for at FCK vil være den værste at få i finalen i Parken. Så selvom de nok er en sværere modstander end AGF, kunne det være en fordel at trække dem mens de stadig spiller i Europa.. Og så hellere AGF i en eventuel finale.
    Bestemt ikke - FCK skal vi kun møde i pokalfinalen - der vinder vi hver gang!!

Leave a comment:

• Mfriise
    replied

Lige så uinteressant som hvilke agf spillere der ville starte for OB.
    Feks synes Ole Spion at vores 3.målmand Martin Hansen er top 6 målmand. Og at agf ikke har en top 6 målmand.
    Og nu skal jeg se fodbold.

God aften
    Jamen du må da undskylde at jeg prøvede at have en debat med dig, på et debatforum.
    det var da første og sidste gang.

God aften

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Zorniger siger i post match interview at arbejdet er hårdere i OB end forventet. Uden at ville uddybe det

hov - forkert tråd

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    efter at have set FCN kampen giver det et ret godt billede af vores chancer mod AGF. Ser vi holdet fra 1 halvleg ryger vi ud ingen tvivl. Holdet fra 2. halvleg - så har vi en chance

Leave a comment:

• Kielberg
    replied

Det ved jeg ikke om det er, ligaplacering og statistikken er ikke noget jeg har fundet på.
    Lige så uinteressant som hvilke agf spillere der ville starte for OB.
    Feks synes Ole Spion at vores 3.målmand Martin Hansen er top 6 målmand. Og at agf ikke har en top 6 målmand.
    Og nu skal jeg se fodbold.

God aften

Leave a comment:

• mhbp
    replied

ingen tvivl om at AGF er favoritter - særligt når det er over to kampe, og med den nuværende form taget in mente.

Men syntes generelt vi har det bedre med at møde AGF. FCK - kampen i parken mod dem ville vi jo nærmest have tabt på forhånd.

Så er det en drømme lodtrækning? Nej - men syntes det kunne have været værre, og jeg forventer(og håber på) et par tætte opgør. Og så kommer det jo også an på hvilket OB hold der møder op på dagen. Er det det hold vi har set et par gange mod Brøndby nu - ja så har vi ikke en chance. Så vi skal ramme dagen, præstere på vores topniveau, som er ganske godt - så har vi da helt sikkert en chance.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Garn Se indlæg
    Mht trækningsheld, så kunne man også argumenter for at FCK vil være den værste at få i finalen i Parken. Så selvom de nok er en sværere modstander end AGF, kunne det være en fordel at trække dem mens de stadig spiller i Europa.. Og så hellere AGF i en eventuel finale.
    nu skal vi lige til finalen først

Leave a comment:

Working...
X