Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalturnering 2025/26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

Enig. I mine øjne er AGF den værst tænkelige lodtrækning, vi kunne få. Både når det gælder aktuel form, stilling i Superligaen og vores erfaringer med de andre hold, denne sæson. At der nærmest er en lille optimisme over den lodtrækning herinde, undrer mig lidt.
    Du ville hellere møde Fcm/FCK? Forstår simpelthen ikke logikken.
    AGF har ikke en kinamands chance for at vinde mesterskabet. Det er kun et spørgsmål om tid før de knækker.
    Sønderjyske var det bedste hold mod AGF.

Vil kalde den 55-45 i AGFs favør.

Leave a comment:

• Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg

Jeg er da godt nok en af de mere positive/mindre negative herinde.... men 60/40, det er godt nok pænt. Det er jo nærmest en hån mod et suverænt tophold.
    Enig. I mine øjne er AGF den værst tænkelige lodtrækning, vi kunne få. Både når det gælder aktuel form, stilling i Superligaen og vores erfaringer med de andre hold, denne sæson. At der nærmest er en lille optimisme over den lodtrækning herinde, undrer mig lidt.

Leave a comment:

• Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig. Det bliver forhåbentlig 2 spændende kampe imod AGF. Den hedder ca 60-40 i deres favør.
    Jeg er da godt nok en af de mere positive/mindre negative herinde.... men 60/40, det er godt nok pænt. Det er jo nærmest en hån mod et suverænt tophold.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Ligner vi kommer til at spille hjemme mod AGF d.10. december.

Leave a comment:

• JMJ
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Enig. Det bliver forhåbentlig 2 spændende kampe imod AGF. Den hedder ca 60-40 i deres favør.
    Overraskende nok ser vores statistik mod dem ikke forfærdelig ud, hvis man går 10 kampe tilbage i Suppen. Der er den meget lige, med 2 sejre til os, 3 til AGF og 5 uafgjorte.

Når det så er sagt, så levner jeg os slet, slet ikke en chance i det leje, du nævner der - og særligt ikke over to kampe. Det er altså Suppens (fortjente) førerhold, vi skal møde. De lukker meget få mål ind, og så er de enormt afklarede i deres spillestil og roller. Det lyder faktisk som det modsatte af os. Jeg er mere ude i noget 75-25 i deres favør.

Leave a comment:

• OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    tja ikke en drømme lodtrækning - men hvis man vil gå hele vejen så skal der jo slås et par af de store ud, vi kan ikke nøjes med 3. divisionshold.

Ikke det bedste, nok heller ikke det værste

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    FCM mod FCN. Sgu synd for Farum.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    tja ikke en drømme lodtrækning - men hvis man vil gå hele vejen så skal der jo slås et par af de store ud, vi kan ikke nøjes med 3. divisionshold.

Ikke det bedste, nok heller ikke det værste

Leave a comment:

• Ruben
    replied
    AGF. Det kunne have været meget bedre end nuværende tophold. Men spændende bliver det.

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    FCM - FCN og så bliver det EFB - FCK

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    AGF. Hjemmekamp i første "halvleg".

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Viborg - Vejle

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Vi starter med OB mod AGF

Så vi starter hjemme

Leave a comment:

• Wessels er en mur
    replied
    Ugh, vi møder GF. Den bliver svær

Leave a comment:

• Lunderbaum
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    kom nu med den lodtrækning - i kan da gemme interview med taber holdet til bagefter...
    Enig. Men alligevel sjovt at høre Cooper tale om at Brøndby laver for mange fejl. Som nævnt ovenfor. En sølle trøst.

Leave a comment:

Working...
X