Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af jamborg Se indlæg
    Dejligt at OB har sikret sig 8 pladsen

Man har hermed opnået sæsonmålet med at etablere sig i SL igen, tilmed med en Lottokupon om at spille internationalt efter sommerferien... det er da ikke så ringe endda

Glæder mig til at følge transfers sommeren over - forhåbentligt så starter OB i en forbedret udgave efter sommerferien
    Slet
    Last edited by Online; 12-05-2026, 07:24.

Comment

Myhra har vel karantæne i runde 1 i den nye sæson, hvis vi ikke får den ekstra play-off kamp i år ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
        Myhra har vel karantæne i runde 1 i den nye sæson, hvis vi ikke får den ekstra play-off kamp i år ?
        Yes, eller tager den med til what ever norske klub vi sælger ham til

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
          Som jeg har forstået det, så er det 1 eller 2 spilledages karantæne, men det er op til DBU om det bliver det ene eller andet ...

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Yes, eller tager den med til what ever norske klub vi sælger ham til
            Tænker ikke karantæne tages med over landegrænser. Tror heller ikke vi sælger ham på nuværende tidspunkt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Tænker ikke karantæne tages med over landegrænser. Tror heller ikke vi sælger ham på nuværende tidspunkt.
              Gabriel Pereira tog en 60-dages karantæne med sig fra portugisisk fodbold til FCK, så han ikke kunne spille de første to måneder. Heldigt for ham/dem blev dommen appelleret og karantænen annulleret, så han alligevel kunne spille.

Ved ikke om andre landes forbund er lige så rigide som DBU

"DBU har ifølge FCK vurderet at følge det portugisiske fodboldforbund og fortolker desuden FIFA's regler på området således, at karantænen skal overføres til de danske turneringer."

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Gabriel Pereira tog en 60-dages karantæne med sig fra portugisisk fodbold til FCK, så han ikke kunne spille de første to måneder. Heldigt for ham/dem blev dommen appelleret og karantænen annulleret, så han alligevel kunne spille.

Ved ikke om andre landes forbund er lige så rigide som DBU

"DBU har ifølge FCK vurderet at følge det portugisiske fodboldforbund og fortolker desuden FIFA's regler på området således, at karantænen skal overføres til de danske turneringer."
                jeg er ret sikker på man tager sine karantæne dage med sig hvis man skifter til et andet land. Der er jo internationale turneringer - man kan jo skifte til en klub der skal spille i europa.

Men mon dog vi sælger Myhra til sommer? Og vinder FCK i morgen så har han afsonet sine to dage inden næste sæson alligevel

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

jeg er ret sikker på man tager sine karantæne dage med sig hvis man skifter til et andet land. Der er jo internationale turneringer - man kan jo skifte til en klub der skal spille i europa.

Men mon dog vi sælger Myhra til sommer? Og vinder FCK i morgen så har han afsonet sine to dage inden næste sæson alligevel
                  Du har ret, røde kort og karantæne tages med, gule kort bliver annulleret.

Comment

Første gang at jeg nogensinde kommer til at håbe på en FCK sejr... virkelig en flad fornemmelse

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                      Første gang at jeg nogensinde kommer til at håbe på en FCK sejr... virkelig en flad fornemmelse
                      i det mindste er der en grund til at følge med i kampen nu. FCK - FCM uden den potentielle OB vinkel...så havde jeg nok ikke skænket den kamp så meget som en tanke.

Og SKAL jeg vælge et af de to FC hold at støtte, så trods alt hellere fck...

Comment

Vi kommer jo ikke i Europa i år alligevel. Men næste sæson er der 5 pladser at spille om.
                        Så er der ingen undskyldning, så skal vi simpelthen med.

Comment

Jeg har det mere end stramt med at holde med et af de to hold, men er jo nødt til det.

Jeg har yousee play 20 point. Der kan man ændre kanalvalg og jeg har slettet 3+ og tilvalgt viasat sport news. Så nu håber jeg at kunne se pokalfinalen.

Med STORT forbehold for min tekniske kunnen

Men lige pt er der optakt på min skærm, så jeg håber

Comment

Vi kommer jo ikke i Europa i år alligevel. Men næste sæson er der 5 pladser at spille om.
                            6. pladsen kan vel også være nok, når AGF forventeligt vinder CL

Comment

Kommer vi så direkte i CL, når vi vinder mesterskabet næste sæson ? ;-)

Comment

To kampe karantæne for Myhra.
                                Så ude mod Vejle og kvalkamp (hvis vi spiller den) eller første runde i næste sæson.
                                https://www.tv2fyn.dk/odense/efter-s...jSe6wMUcCWLHqQ
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

Comment

Working...
                                X