Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2025/2026
Collapse
X
-
Jeg er i hvert fald også glad for at typer som Hjulsager, Amon m. fl. ikke havnede hos os, når vi ser hvad vi har fået i stedet for. Det kan næsten kun være p.gr.a. tidligere meritter de er havnet i VB. "Has beens" og "lottokuponer" på jagt efter en sidste kontrakt i SL er ikke hvad vi havde brug for så stort tak til TB og AZ for ikke at hente disse spillere. Uden i øvrigt at forholde mig til VB-spillernes individuelle kvaliteter så må en type som Wahid Fagir dog være interessant for nogen klubber i sl og med den rigtige træner og på det rigtige hold kan han måske være en mulighed, men det overlader jeg trygt til TB m.fl. at vurdere.
Last edited by manner; i dag, 06:47.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
- Likes 1
-
Deres største problem er 100% sikkert uden for banen. Underlige valgt af trænere koster dem dyrt.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
Ja, det er ellers ikke længe siden, at der af ubegribelige grunde var folk der kiggede misundeligt mod VB...... men mon ikke det handlede om noget "andet"... Hvor om alting er, så er jeg glad for at det "andet" ikke hoppede med på den galej og handlede ind med hovedet under armen. Det var et frygteligt vindue de præsenterede.
Det er gået dem som forventet. Egentlig foretrækker jeg dem i Suppen fremfor andre, men denne gang tror jeg ikke rigtig på de redder sig.
Kielstrup redder dem sidste sidste efter prelec havde kørt dem i sænk.
Så smider de gud hjælpe mig Kielstrup på porten og ansætter Prelec igen.
Fyrer Prelec efter han endnu engang har kørt dem i sænk. Ansætter Kielstrup midlertidigt, vinder over FCK i første kamp, tror han får en kamp mere, de ansætter en ny permanent træner, og har været lort siden.
Mon ikke det bliver en dyr omgang når de skal en tur i 1.division?
Så kan det hygge sig dernede sammen med Aab og Esbjerg
Comment
-
Muligt Fagir kan være interessant for Fredericia eller Silkeborg. Tænker ikke han har mulighed for andre klubber tilbyder ham kontrakt.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg er i hvert fald også glad for at typer som Hjulsager, Amon m. fl. ikke havnede hos os, når vi ser hvad vi har fået i stedet for. Det kan næsten kun være p.gr.a. tidligere meritter de er havnet i VB. "Has beens" og "lottokuponer" på jagt efter en sidste kontrakt i SL er ikke hvad vi havde brug for så stort tak til TB og AZ for ikke at hente disse spillere. Uden i øvrigt at forholde mig til VB-spillernes individuelle kvaliteter så må en type som Wahid Fagir dog være interessant for nogen klubber i sl og med den rigtige træner og på det rigtige hold kan han måske være en mulighed, men det overlader jeg trygt til TB m.fl. at vurdere.
Comment
-
Tror det bedste vil være, at FcN bare gør rent bord mod FcK og Viborg. Vi har sikkert også større chance mod FcK end FcM. Så lad bare FcN tage den ene plads, så napper vi den anden direkte i opgøret mod FcKOprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægFc København - Fc Nordsjælland om lidt.
Har stor betydning for vores chancer for top 6.
Men er faktisk usikker på hvad der er bedst for os.
Er kommet til den konklusion det er bedst vi bare vinder de 3 sidste kampe i grundspillet.
Så er vi sikker på et sjovt forår.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
- Likes 1
Comment
-
altså vi kan stort set selv bestemme om vi vil i top 6. Sejr over FCK i næste runde og så over Sdjr - så ender vi over FCK og med ret stor sandsynlighed i top 6 - tænker ikke Viborg vinder over BIF i denne runde.Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægNu er Fcn sikker i top 6. De har Vejle næste gang. Pis.
Prøv lige at forestille dig at ende i top 6 - OG have skubbet FCK ud af det, det ville da være
Sker det? Næppe - men presset er sgu på dem nu
Comment
-
jeg er ikke nervøs med McCoy - jeg syntes så omvendt heller ikke han virker til at være klar endnu til at være klart 1. valg. Så en forlængelse med Owusu giver så meget mening, alternativt skal man ud og finde en anden back.Oprindeligt indsendt af Christian89 Se indlæg
Jeg er ikke helt så nervøs for den sommer.
Det virker som om Owusu og OB har svært ved at blive enige om, hvad det er, man gerne vil med hinanden fremadrettet. Muligvis også fordi OB gerne vil se McCoy slå igennem på den højre back. Det har jeg det egentlig fint med, Owusu er en knalddygtig højreback, og jeg ville da hjertens gerne beholde ham, men jeg er ikke nervøs ved Marcus - det er bare sådan dynamikkerne er i fodbold.
Grot har jeg det omvendt rigtig stramt med. Jeg føler ikke hans attitude gavner nogen, og han virker som om, han er rigtig træt af alt og alle. Han er jo et eminent stort brød, men ham og Zorniger er åbenbart ikke et rigtig godt match. Vi har i hvert fald svært ved at få det bedste ud af Grot, på samme måde som da han startede sidste vinter.
Ganaus tror jeg ikke på man sælger til sommer. Jeg tror Noah trives i Odense, og det virker som om, der kan være gensidig ræson i at beholde ham.
Julius er på vippen. Jeg tror ikke han forlanger top-6 spil, men han vil nok også gerne bekræftes i, at man tror på ham og vil spille med ham inden han sætter sine kruseduller på 2-3 år mere. Det må vi håbe Troels og Zorniger kan overbevise ham om i dette forår.
Jeg ved ikke om vi skal forvente Ejdum er væk til sommer. Han kan meget vel være det, men jeg er ikke enig i, at den er lukket og det er stensikkert. Der er mange spændende ting i gang på Fyn, og det virker til Falk har taget Ejdum lidt under sine vinger, hvilket virker rigtig fedt.
Personligt håber jeg på, at vi får skibet Grot afsted, jeg lever med at vi mister Owusu, og så vil jeg gerne have 1-2 nye angribere, en back-reserve (hvis sådan én ikke forefindes i akademiet). Vi kan passende forlænge med Julius og Bojang, og så få en ny ung centerback (Adam Amrani?) ind i stedet for Bjørn, der stopper.
Grot tænker jeg skal videre - men jeg beholder ham gerne, typemæssigt er han bare så vigtig for vores spil.
Ganaus virker ikke som en spiller der har travlt med at komme videre (selvf svært at vurdere når man aldrig hører fra ham) men fortsætter han med at score mål - og ender vi i bund 6 mon så ikke han vil nærme sig 20 kasser, så kan interessen og pengene bare blive for store.
og så det highlightede til sidst; Grot afsted og 2 nye angribere ind, fint (naturligvis afhængig af kvaliteten der bliver hentet) men så syntes jeg også kæden hopper lidt af for mig - ihvertfald hvis man skal have nogle ambitioner om bare et eller andet der minder om top 6. Én back reserve evt fra akademiet? Ikke nok - Sørensen har en del mangler i sit spil og skulle Owusu smutte så er det slet slet ikke nok.
Kan man holde på Julius, Ejdum (og Bojang) så ser det fint ud.
Og så bør der igen kigges på midtbanen. Grubbe smutter, hans plads kan fint overtages af Friis. Men vi spiller med 4 inde centralt - og har pt reelt 5 at vælge imellem. Det er heller ikke nok
- Likes 1
Comment
-
Jeg tror sgu Viborg slå Brøndby, synes ikke Brøndby virker skræmmende endnu og Viborg spiller en god gang fodboldOprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså vi kan stort set selv bestemme om vi vil i top 6. Sejr over FCK i næste runde og så over Sdjr - så ender vi over FCK og med ret stor sandsynlighed i top 6 - tænker ikke Viborg vinder over BIF i denne runde.
Prøv lige at forestille dig at ende i top 6 - OG have skubbet FCK ud af det, det ville da være
- Likes 1
Comment
-
Viborg mangler desuden AGF og FCN...så igen forudsat vi selv kan vinde som min. de sidste to - så ser det ret godt ud - tvivler på Viborg laver ret mange point i de tre opgørOprindeligt indsendt af Larsbo79 Se indlæg
Jeg tror sgu Viborg slå Brøndby, synes ikke Brøndby virker skræmmende endnu og Viborg spiller en god gang fodbold
Comment
-
Ok så. Jeg vender den lige om. Prøv og tænk vi misser top 6, (det er mest realistisk) men vi får FCK med ned.Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
altså vi kan stort set selv bestemme om vi vil i top 6. Sejr over FCK i næste runde og så over Sdjr - så ender vi over FCK og med ret stor sandsynlighed i top 6 - tænker ikke Viborg vinder over BIF i denne runde.
Så er 7.pladsen lige pludselig ikke så realistisk.
Vi kan jo starte i morgen med at vinde.
Comment
Comment