Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-Randers

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt OB-Randers

Sguda fint med 3 fridage oven på den gode kamp i går....

Burde måske tænke lidt på kampen. Gad vide om Sander får chancen på kassen? Og kommer der nogle udskiftninger af de bagerste 3?
    siden 1887

Kæft der er længe til til mandag den 11. aug, men jeg glæder mig allerede til jeg skal på stadion igen!
    siden 1887

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Burde måske tænke lidt på kampen. Gad vide om Sander får chancen på kassen? Og kommer der nogle udskiftninger af de bagerste 3?
      Jeg tænker det er fint at være lidt fleksibel på træningsmængden når den er skruet op på mængde og intensitet.
      Håber på udskiftning i de 3 bagerste så alle ved at gode træninger og indhop er vejen til spilletid.
      Jeg synes klart at Julius har vist han fortjener chancen fra start

Comment

Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Jeg har selv tænkt tanken omkring keeper-pladsen. Tror dog man vurdere han blev ladet så meget i stikken, at det ikke bliver på denne baggrund han skal smides af.
        Det spændende bliver hvad man finder på nede bagved. Randers har jo som vejle en raket på toppen. Randers har 100% set hvordan Vejle relativt nemt kunne sætte Bismark i scene og vende på særligt Bürgy og Paulsen, så de lignede Old boys-spillere.
        Er alle klar kunne man måske forestille sig at man prøver en 4-4-2 af. Man har jo forsøgt sig lidt med Bürgy som 6'er i de tidlige træningskampe. Det var vidst ikke med stor succes, men det var vejle-kampen omvendt heller ikke, og man kan jo bare ændre det til 3-5-2 hurtigt, hvis det er helt til hest. Hentes der ikke nye spillere ind, tror jeg ikke der ændres blandt stopperne. De har spillet fint i de første par kampe, og rammer så en kollektiv offday i Vejle. Tænker de får lov at bevise det blot var en offday.
        McCoy tror jeg til gengæld får en pause. Han er impliceret i to mål, og slap generelt bare ikke godt fra kampen. Han er nem at presse, fordi han mangler noget teknisk finesse når han modtager bolden. Det bliver modstanderholdene ikke mindre opmærksomme på efter sådan en kamp, og derfor tror jeg man gør ham en tjeneste ved at give Adam Sørensen chancen igen, som nu også lige har fået vished for at hans plads som ellers eneste venstrebenet VB, altså ikke er garanti for en startplads. Der skal steppes op!
        Arp må forventes klar igen og rykkes ind foran Falk og Ejdum.

Comment

Oprindeligt indsendt af laffe Se indlæg

Jeg tænker det er fint at være lidt fleksibel på træningsmængden når den er skruet op på mængde og intensitet.
          Håber på udskiftning i de 3 bagerste så alle ved at gode træninger og indhop er vejen til spilletid.
          Jeg synes klart at Julius har vist han fortjener chancen fra start
          Man kunne jo lave teknisk træning, helt basisk børnetræning ville være nyttigt

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

Man kunne jo lave teknisk træning, helt basisk børnetræning ville være nyttigt
            Enig !

Håber de bruger fridagene på, at hente én eller to forstærkninger, der allerede kan være med fra næste træning.

Comment

Jeg håber OB stiller 11 der er fysisk og mentalt klar til at spille en superligakamp, i Vejle starter man med 2 på midten der ikke var klar.
              Det må betyde Grubbe og Ejdum ud og ind med Arp og Trybull, såfremt de er klar.

Comment

Lader til at Randers tager points i dag (også SE).

Vi skal nok være glade for de fire vi allerede har fået !

Comment

Håber godt nok vi hopper over i en 4 back kæde, så vi minimerer antallet af spillere vi har, som er markant langsommere end Randers forreste linje.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                    Lader til at Randers tager points i dag (også SE).

Vi skal nok være glade for de fire vi allerede har fået !
                    Fcn har skiftet Hjalte Bo Rasmussen tidligere ind. 17 år.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Fedt. Så er der en bonus på vej

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Super - tror bare ikke at vi som en selvfølgelig skal regne med tre points mod Randers i næste kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Super - tror bare ikke at vi som en selvfølgelig skal regne med tre points mod Randers i næste kamp.
                          Næ fuldstændig enig. Tror ikke vi skal regne med at være favorit i ret mange kampe.
                          Som man kunne forvente er ligaen ikke rigtigt faldet på plads endnu. Svært at vurdere hvor de forskellige hold vil ligge om 2 måneder.
                          Forventer kun der er Fck/Fcm og alle os andre.

Comment

Working...
                          X