Oprindeligt indsendt af El Profesor
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægI det mindste er VB en sympatisk gammel traditionsklub fra provinsen. De har et spændende hold og en fin fan base, man under dem en fed fodboldaften med fulde huse på lægterne. Bare ærgerligt at det sker på bekostning af os. og måden det sker på..
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægI det mindste er VB en sympatisk gammel traditionsklub fra provinsen. De har et spændende hold og en fin fan base, man under dem en fed fodboldaften med fulde huse på lægterne. Bare ærgerligt at det sker på bekostning af os. og måden det sker på..
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
TB har ansat AZ til at spille denne form for fodbold og AZ har sagt hvad der skal til … TB må ud og lande de transfers …
Hvis vi endda skal nuancere det endnu mere, knækker Viborg vel på Burgys lykketræffere, mere end at OB satte noget reelt fodbold sammen.
i dag kommer vi bagud på et midterforsvar som ikke står distancen ift. taktikken der er lagt, og dernæst den offensive plan, hvor der vel egentligt også mangler en raket mere, eller en flamboyant type der kan noget på egen hånd.
Ganaus er mere en tonser/hurtig løber, og Groot passer mere på noget dødbold spil.
Midtbanen kunne godt bruge en dynamisk 6’er med fysik og fodbold på samme tid, så falk kan blive skubbet frem.
Men det bliver dyrt.
… og så er vi tilbage til om Thorborg vil det samme som Odense vil.
Uagtet alt ovenstående, er det totalt uacceptabelt at blive flået af Vejle 4-0, uanset at vi er oprykkere eller ej.
Pinlig indsats i dag
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlægKommentatorerne i radioen håner Rasmus Falk …
Det eneste jeg kan rose er at vi trods alt fortsætter det vi gerne vil. Det fungere ikke i dag imod et hold som på dagen også har vundet på taktikbrættet. Vi har ikke fået lov at få de dueller vi ønsker. Det har de bare spillet over og udnyttet den ekstra fart de har haft imod vores tunge stoppere.
Og så har der altså bare været spillere som spiller langt under superliganiveau.
McCoy og Grubbe spiller bare rigtig rigtig dårligt. Det værste er næsten at man ikke kan sætte noget på deres indstilling og arbejdsindsats. De er bare for langsomme og usikre med bolden for fødderne til superligafodbold som de spiller i dag.
Grubbe forventede jeg det af. Han er ikke superligaspiller. McCoy er jeg skuffet over. Hans teknik har meget tilbage at ønske. Mange tæmninger løber fra ham, som eksempelvis ved 0-2, hvor han sætter sig selv i forlegenhed og derefter taber kasketten. Han får heller ikke sat sin fart i spil. Han får flere gange en bold I fart, hvor han jo bare skal tro på det og fare ned af flanken. Her går han ned i tempo og blive for nem at håndtere. Jeg håber Adam finder et højere niveau, for McCoy ligner altså indtil videre en indslifter IMO.
Vi må se at få fundet den forstærkning på midtbanen snarest muligt, så vi ikke er så tynde derinde. I dag blev tabet af Arp for tydeligt og det er ikke holdbart en profil ikke kan undværes en enkelt kamp uden læsset vælter.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
TB har ansat AZ til at spille denne form for fodbold og AZ har sagt hvad der skal til … TB må ud og lande de transfers …
AZ må dog også - ligesom vi tilsvarende har klandret andre trænere herfor - stå på mål for den komplette mangel på vilje, intensitet og ærgerrighed, vi så i dag.
- Likes 1
Comment
-
Det var 90 lange minutter. Vi har ikke en eneste god periode i løbet af kampen. Alle 5 startende i forsvaret var dårlige på hver sin måde. McCoy ved at koste et mål og generelt en mareridtskamp. Bjørn lever op til sit navn for han var om noget tung i dag. Gomez sløsede rundt. Owusus indlæg var syndige i dag, at selv Djævlen tabte kampen da han så indlæg nr 17 ende i Vekics grabber. Bürgy langsom og kostede også et mål. Midtbanen helt usynlig. Ejdum tydeligvis under niveau, og delvist undskyldt pga skade, Falk usynlig, og Grubbe…har vi talt nok om i kamptråden. Ganaus løber og løber, og Grot under niveau. Kun indskifterne Askou og Bojang gjorde det hæderligt i dag. Fiete Arp var savnet i dag, for uden ham bliver Falk for nem at lukke ned for. Jeg håber at TB og kejser Thorborg tager Zornigers plæderen for forstærkninger alvorligt. Vel vidende om vores plads i fodboldens kæde, så kan forstærkningerne ikke komme hurtigt nok!Last edited by El Profesor; 01-08-2025, 21:04.
- Likes 4
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Han har også spillet en dårlig kamp. Han har desværre ikke kunne løfte os op til bare at kunne slippe fra kampen med skindet på næsen.
Det eneste jeg kan rose er at vi trods alt fortsætter det vi gerne vil. Det fungere ikke i dag imod et hold som på dagen også har vundet på taktikbrættet. Vi har ikke fået lov at få de dueller vi ønsker. Det har de bare spillet over og udnyttet den ekstra fart de har haft imod vores tunge stoppere.
Og så har der altså bare været spillere som spiller langt under superliganiveau.
McCoy og Grubbe spiller bare rigtig rigtig dårligt. Det værste er næsten at man ikke kan sætte noget på deres indstilling og arbejdsindsats. De er bare for langsomme og usikre med bolden for fødderne til superligafodbold som de spiller i dag.
Grubbe forventede jeg det af. Han er ikke superligaspiller. McCoy er jeg skuffet over. Hans teknik har meget tilbage at ønske. Mange tæmninger løber fra ham, som eksempelvis ved 0-2, hvor han sætter sig selv i forlegenhed og derefter taber kasketten. Han får heller ikke sat sin fart i spil. Han får flere gange en bold I fart, hvor han jo bare skal tro på det og fare ned af flanken. Her går han ned i tempo og blive for nem at håndtere. Jeg håber Adam finder et højere niveau, for McCoy ligner altså indtil videre en indslifter IMO.
Vi må se at få fundet den forstærkning på midtbanen snarest muligt, så vi ikke er så tynde derinde. I dag blev tabet af Arp for tydeligt og det er ikke holdbart en profil ikke kan undværes en enkelt kamp uden læsset vælter.
- Likes 1
Comment
Comment