Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd - Vejle Boldklub - Odense Boldklub 010825

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Håbløs aflevering af Ejdum som giver Vejlekontra

Comment

Owusus indlæg har været rædderlige i dag. Lige i grabberne på Vekic hver evig eneste gang

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
        … men vi er også nødt til at pege lidt på, at Zorniger vil spille noget fodbold vi slet slet ikke har spillerne til, ihvertfald ikke i bagerste kæde, og det bliver vi straffet på i dag.

Ansvaret hænger også lidt ude på sidelinjen, og i sidste ende på sportsdirektøren.

Tag et kig på Vejle og de transfers de har foretaget… sløjt OB ikke har hentet mere kvalitet endnu. Det vil koste point lige til vinduet lukker.
        Enig.
        Men der den ondefløjteme også smidt mange bolde væk på midtbanen...

Og så er der altså noget med indstillingen og med Plan B,C,D....osv hvad gør vi når vi kommer bagud, hvem gør hvad,..
        og ingen har ild i øjnene ...og hvis nogen får krampe eller bløder ud af flere kropsåbninger inden slutfløjtet, så er det en Vejlespiller .. to-tre gear op, tak
        Last edited by Grønvang; 01-08-2025, 20:29.
        Vi skal bare vinde resten ....

Comment

Oprindeligt indsendt af Mfriise Se indlæg

Arh hold op, vi er bagud 0-4 til Vejle.
          Du skriver jo udelukkende for at provokere, vel vidende om at de fleste af os nok er i ret sløjt humør.
          Nej, det gør jeg faktisk ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Refererer bare til jeres egne udtalelser, da jeg/andre foreslog ham
            Til dit forsvar, så ville flere af din gode ven Björn Wesström's opfindelser såsom Buya, Burey, Selvén m.fl. næsten kunne forstærke det her hold i dag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Nej, det gør jeg faktisk ikke
              Så er du bare en særling, fair nok

Comment

Hvor havde Hjulsaget pyntet på det her hold

Comment

Oprindeligt indsendt af Monrad Se indlæg
                  … men vi er også nødt til at pege lidt på, at Zorniger vil spille noget fodbold vi slet slet ikke har spillerne til, ihvertfald ikke i bagerste kæde, og det bliver vi straffet på i dag.

Ansvaret hænger også lidt ude på sidelinjen, og i sidste ende på sportsdirektøren.

Tag et kig på Vejle og de transfers de har foretaget… sløjt OB ikke har hentet mere kvalitet endnu. Det vil koste point lige til vinduet lukker.
                  Havde gerne set CS, Duelund og Hjulsager i dette vindue, da de var indenfor økonomisk rækkevidde og med erfaring, som kunne bidrage fra dag 1.

Comment

Det er jo også åbenlyst, at vi ikke skal spille 5-3-2. Det hænger ikke sammen. De 3 centrale midtforsvarer ikke er gode nok, og der kommer alt for lidt fra midtbanen. Lad os håbe, vi snart kan få spillerne til en 4-4-2.

Men jeg undrer mig stadig enormt over den forfærdelige indstilling.

Comment

Begåede frispark - Vejle 12, os sølle 4. Skærende kontrast til de foregående kampe

Comment

75 min spillet vi har begået 4 frispark?!...
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
                        2025 stadig med armene over kors

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                          Mener at have læst et sted, mener det var Tipsbladet, at han havde takket nej til et par andre Superliga klubber. Vi har sikkert været i blandt.

Comment

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg
                            Vores egen "Hjulsager" er vel også skadet, og jeg vil stadig påstå at Arp er bedre. Men nå han ikke er med, så er der et gabende hul på den del af banen.

Comment

4 afslutninger, det er vel også en præstation...

Comment

Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

Vores egen "Hjulsager" er vel også skadet, og jeg vil stadig påstå at Arp er bedre. Men nå han ikke er med, så er der et gabende hul på den del af banen.
                                Arp er langt bedre. Men det her pinligt. Der skal reageres nu. Det er lidt typisk OB, at tænke; Nu går det godt. Mon ikke det går. Nej, lyt til jeres cheftræner og få handlet.

Comment

Working...
                                X