Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Vejle Boldklub vs. OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
    Jeg spørger måske dumt, men hvor langt er Bonde i sin genoptræning?

Havde faktisk troet, at vi på dette tidspunkt ville være tættere på en klarmelding.
    Han har støvler på og kan løbe solen sort allerede. Han har øvelser med bold og også små vendinger sammen med fys. Men med sådanne skader tager man det roligt så det er nok først engang i sep/okt at han træner med resten af truppen. Comeback forventes i okt/nov

Leave a comment:

replied
    Det kan være utroligt svært at finde parkering ved Vejle Stadion, så jeg plejer at holde ved Nørremarkcentret.

Gratis parkering (ved Netto/Lidl) og kun en kilometer væk fra stadion. Desuden nemt at komme af/på motorvejen, da det ligger tæt på Horsensvej.

Leave a comment:

• koki66
    replied
    Fra skadens start var forventning i løbet af september, hvis alt gik planmæssigt.

Leave a comment:

• Stribetsiden1986
    replied
    Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg

Havde faktisk troet, at vi på dette tidspunkt ville være tættere på en klarmelding.
    Stadigvæk et godt stykke fra at være klar til kamp. Mere end uger.

Leave a comment:

• OensBK
    replied

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

15.000 i snit kan man være på om 2 mdr. såfremt man smeder imens det hele er varmt. 12.400 imod et uinteressant Viborghold, der kommer med et par busser fans det giver henved 20.000 imod topholdene. Deraf min pointe 16.800 er alt alt for småt.
    Jamen fuldstændig enig!
    Tænk hvis det usandsynlige skulle ske. Eriksen vender hjem. Så vil jeg æde min hat på vi har 15.000 resten af sæsonen.
    Så stikker det først helt af

Leave a comment:

• jojo
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

For lille. Der er potentiale i Odense til et snit på 15.000 i løbet af 5 år. Vi er sultne.
    Optimalt set har vi brug for et stadion til 20/22.000. Men økonomien rækker åbenbart ikke til mere pt.
    Eller er det ambitionerne der ikke er større?

Tænker der kommer endnu en renovering inden der er gået ret mange år.
    Alternativt et helt nyt stadion.
    15.000 i snit kan man være på om 2 mdr. såfremt man smeder imens det hele er varmt. 12.400 imod et uinteressant Viborghold, der kommer med et par busser fans det giver henved 20.000 imod topholdene. Deraf min pointe 16.800 er alt alt for småt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Lyder ikke som det passer med Zorniger og Trybull. I de to træninger som har set med Trybull efter hans skade synes han gjorde det godt. Og på indsatsen kunne og kan man ikke sætte en finger på ved Tom.
    Egentlig meget enig. Men han er bare ikke en AZ i denne sene alder specielt.
    Han er langsom, bruger mange touches, spiller sjældent fremad og er generelt ikke super god på bolden

Min mavefornemmelse siger mig at han måske har fået at vide at AZ nok ikke vil satse på ham og han først vil udtale sig om et par uger. For kan han se om 2-3 uger at han stadig er på tribunen, der kommer en ny 6`er og Bonde vender tilbage, er vi nok der hvor han søger væk fra OB hvis det er muligt. Man kunne endda forstille sig at hans kontrakt ophæves. Det ville slet ikke komme bag på mig

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Bliver der ikke rigtig sagt tydeligt. Nok om Ejdum er med eller ej. Han skal overhale sine konkurrenter til træning. Noget i den stil
    Lyder ikke som det passer med Zorniger og Trybull. I de to træninger som har set med Trybull efter hans skade synes han gjorde det godt. Og på indsatsen kunne og kan man ikke sætte en finger på ved Tom.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Hvad er den betingelse de taler om?
    Bliver der ikke rigtig sagt tydeligt. Nok om Ejdum er med eller ej. Han skal overhale sine konkurrenter til træning. Noget i den stil

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Lyder til at Trybull kommer med i truppen hvis Ejdum er skadet. Han vil ikke udtale sig om situation. Måske om 14 dage

https://fyens.dk/sport/han-kender-si...899df2779ce-18
    Hvad er den betingelse de taler om?

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Lyder til at Trybull kommer med i truppen hvis Ejdum er skadet. Han vil ikke udtale sig om situation. Måske om 14 dage

https://fyens.dk/sport/han-kender-si...899df2779ce-18

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af jojo Se indlæg

Hvad mener du så om Odense Stadion der laves til 16.800. Der kom 12.400 til en kamp imod Viborg.........
    For lille. Der er potentiale i Odense til et snit på 15.000 i løbet af 5 år. Vi er sultne.
    Optimalt set har vi brug for et stadion til 20/22.000. Men økonomien rækker åbenbart ikke til mere pt.
    Eller er det ambitionerne der ikke er større?

Tænker der kommer endnu en renovering inden der er gået ret mange år.
    Alternativt et helt nyt stadion.

Leave a comment:

• lasselsh
    replied
    Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
    https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...3-1f6cfa1bec1f

Fiete Arp gået ind før tid efter hvad der lignede et vrid.​
    Hmm, problematisk hvis hverken Ejdum eller Arp kan spille. Hvem kommer så i spil? Martin, Markus Jensen eller Trybull?

Leave a comment:

• Dengsen
    replied
    https://sport.tv2.dk/live/fodbold/20...3-1f6cfa1bec1f

Fiete Arp gået ind før tid efter hvad der lignede et vrid.​

Leave a comment:

Working...
X