15 frispark begået .. det er fint .. gult kort for film der ikke var der …
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 20/07/2025
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlægJeg skynder mig lige at skrive det her mens vi stadig har en uafgjort.
Hvor er det dog nemt at få sympati for et OB hold igen.
Jeg glæder mig allerede til vi skal spille igen.
Og det er efterhånden noget tid siden jeg har haft den følelse så stærkt.
3-3 er et umanerligt flot resultat! En sand holdindsats!
Jo jo, vi mangler et par spillere - men dét her er et hold, man føler for og med! Fede unge spillere, gode folk udefra, Falk hjemme igen. Nerve og vilje.
- Likes 7
Comment
-
Hold nu kæft det holdt hårdt til sidst. Alligevel er man da lidt ærgerlig over at vi ikke kunne holde en af vores føringer. Men alt i alt er det helt klart en godkendt start, både resultatmæssigt og spillemæssigt. Jeg var især svært begejstret for de første 30 min af anden halvleg. Mod slutningen blev styrkeforholdet på de to bænke jo bare udslagsgivende
- Likes 3
Comment
-
Fed fed kamp. Det her er mit OB. Vi kommer til at lave fine resultater.
Falk er virkelig en oppisker. Det rigtige anfører valg. Oh shit hvor kan Arp noget med en bold.
Det bliver en fed sæson.
I øvrigt lidt ærgeligt at den nye regel ikke blev eksekveret. Første gang løssl har den i hænderne holder han den i 11 sekunder. Og lidt vilje kunne koreaneren have fået sit andet gule kort for skridt spark på MH.
- Likes 1
Comment
-
God kamp, flot resultat. Og gode individuelle præstationer, f. eksempel af Falk, Arp, Garaus og McCoy. Vi er tilbage med maner og det er godt for angriberne at vi fik tre angribermål hvis vi regner Arp med som angriber. Første point er sikret, selvtiliden fik et nøk opad og nu skal vi have den første sejr mod Viborg.
Comment
Comment