Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCM - OB 20/07/2025

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af El Profesor Se indlæg

Delvist enig. Jeg synes vi blev presset i bund de sidste 15-20 minutter af halvlegen, og hvor vi lossede meget væk. Men vores start var meget imponerende, trods at vi var heldige med målene. Det gør ondt at de udligner i løbet af halvandet minut (VAR pause udeladt) og hvad der ligner, at Owusu ophæver offsiden i begge tilfælde. Arp, Ganaus og Falk vores bedste indtil videre.
    syntes også Ejdum har vist sig godt frem.

Syntes så ikke kun det er de sidste 20 min vi bliver presset...de sidder ret meget på kampen - men vi forsvarer os rimeligt godt - de kommer dog ret let igennem et par gange - hvor vi så bliver reddet af off side.

syntes vi gør det så godt som man kunne forvente - men at de når at lave 2 til sidst - den er sgu træls

Comment

Oprindeligt indsendt af Adimus Se indlæg
      2 ting:

1) Clear and obvious …(!)

2) Prøv lige at trække luft ind, gider I?
      Drengene har spillet flot og godt, og vi hænger i mod dem der nærmest blev mestre sidste år, efter en hel sæson i 1. Division. Altså hallo. Ærligt talt. Hvad er problemet?

Jeg har det som om jeg har set 5 kampe allerede, det er så vildt med fede detaljer i den her kamp! Og om lidt er der en hel halvleg mere ❤️
      Tror det mere er dig der lige skal trække luft ind. Hvor er du lige du ser alle dem der sviner 1. halvleg til?

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Er vild med udtrykket, men det er desværre stadig tydeligt, at der skal opgraderes nede i forsvaret. På i hvert fald 3 positioner.

Vi må håbe, at vi kan svare igen, men sandsynligheden taler for at vi taber, for når vi skifter ud bliver vi med garanti svagere, mens de bliver stærkere. Jeg håber, jeg tager fejl.

MvH ChrisOB
        den tanke gik jeg allerede med da vi var foran med to...håber vi kan kæmpe et eller andet med hjem - men det bliver svært

Comment

Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Hvem skal ud for en ny CM? Falk, Ejdum eller Arp?

Eller skal man skubbe Arp op som angriber for en ny CM og i så fald, er det så Grot eller Ganaus der skal på bænken?
          Ejdum. Der er ikke nok fysik på den centrale midtbane. Desuden kræver en hel sæson at vi har en mere bred bænk og lige her ef vi lidt tyndtbesatte. Desuden giver det flere muligheder som du selv beskriver.
          Last edited by Mwape; i går, 18:12.

Comment

Så tydelig en offside skal da bare fløjtes med det samme???

Comment

Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg

Ejdum. Der er ikke nok fysik på den centrale midtbane. Desuden kræver en hel sæson at vi har en mere bred bænk og lige her vi lidt tyndtbesatte. Desuden giver det flere muligheder som du selv beskriver.
              På sigt skal OB spille med 4 i forsvaret og så giver det en ekstra plads på midten.

Comment

Var Buksa offside på den retur ?

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  På sigt skal OB spille med 4 i forsvaret og så giver det en ekstra plads på midten.
                  Er det noget der er bekræftet af Zorniger, eller er det gætværk?

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

syntes også Ejdum har vist sig godt frem.

Syntes så ikke kun det er de sidste 20 min vi bliver presset...de sidder ret meget på kampen - men vi forsvarer os rimeligt godt - de kommer dog ret let igennem et par gange - hvor vi så bliver reddet af off side.

syntes vi gør det så godt som man kunne forvente - men at de når at lave 2 til sidst - den er sgu træls
                    Jeg forstår hvad du mener, men jeg synes at vi blev dårligere og dårligere til at spille os til kontraangreb i modsætning til den rigtige gode periode vi havde i starten og især midten af halvlegen. Jeg er dog enig i, at vi ikke kunne have bedt om meget mere mod vicemestrene.

Comment

Sørensen ud - McCoy ind

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Ja, det vil jeg også være mere tryg ved.

Comment

… 6 min tillægstid, inden VAR showet gik i gang ? Hmm…

Comment

Adam Sørensen - klart OB's dårligste spiller. Superliagen ligner slet ikke hans niveau

Comment

så skal BP vidst ud - bløder efter en duel i feltet - ser lidt omtumlet ud

Comment

Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                                Adam Sørensen - klart OB's dårligste spiller. Superliagen ligner slet ikke hans niveau
                                Han imponerede jo desværre heller ikke i løbet af foråret

Comment

Working...
                                X