Oprindeligt indsendt af Oelle
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd FCM - OB 20/07/2025
Collapse
X
-
- Likes 4
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlægGod halvleg overall.
Vi spiller lige op med dem i 40 minutter. 2 mål inden for et minut er en sjældenhed. Den første gennem et langt var check (dog fair). Nummer 2 er ikke godt.
Det er udtur. Men vi har en hel halvleg. Vi spiller lige op med nummer 2. Vi er som forandret. Voldsomt positivt.
- Likes 5
Comment
-
Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægJamen det var da flot. Men en sejr i Herning er nok også for optimistisk"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 5
Comment
-
Vi spiller lige op med dem i 40 minutter. 2 mål inden for et minut er en sjældenhed. Den første gennem et langt var check (dog fair). Nummer 2 er ikke godt.
Det er udtur. Men vi har en hel halvleg. Vi spiller lige op med nummer 2. Vi er som forandret. Voldsomt positivt.
Men ellers er jeg da enig, der er kommet et meget tydeligt udtryk som der tydeligt navigeres efter, og det giver Midtjylland problemer i flere faser af spillet. Imponerende at have fået det på plads så hurtigt, hvilket også bare understreger hvor grotesk ringe en træner Søren Krogh er, når han kunne bruge halvandet år, det ene endda i 1. Division, uden at komme i nærheden af at have et så klart udtryk over spillet.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er mit problem med VAR - det hed sig det skulle være "clear and obvious" - når man skal bruge 3 min på at trække streger så er den ikke klar og tydelig. Så må man gå med det dømte - enten off side eller mål - og så videre.
Clear and obvious burde betyde at hvis du ikke kan se det på et par replays kan du ikke omstøde. Men sådan er det jo ikke. Dommerne bruger det til forgodtbefindende til at finde eller opfinde forseelser, der passer ind i, hvad de nu ønsker.
Det sagt, ligner det, at Owusu ophæver.Fas est et ab hoste doceri.
- Likes 1
Comment
-
- Likes 1
Comment
-
2 ting:
1) Clear and obvious …(!)
2) Prøv lige at trække luft ind, gider I?
Drengene har spillet flot og godt, og vi hænger i mod dem der nærmest blev mestre sidste år, efter en hel sæson i 1. Division. Altså hallo. Ærligt talt. Hvad er problemet?
Jeg har det som om jeg har set 5 kampe allerede, det er så vildt med fede detaljer i den her kamp! Og om lidt er der en hel halvleg mere ❤️
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Jeg er meget enig generelt.
Clear and obvious burde betyde at hvis du ikke kan se det på et par replays kan du ikke omstøde. Men sådan er det jo ikke. Dommerne bruger det til forgodtbefindende til at finde eller opfinde forseelser, der passer ind i, hvad de nu ønsker.
Det sagt, ligner det, at Owusu ophæver.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Jeg er meget enig generelt.
Det sagt, ligner det, at Owusu ophæver.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mwape Se indlæg
Enig i MF og en cm, som kan give noget kø'ma.
Eller skal man skubbe Arp op som angriber for en ny CM og i så fald, er det så Grot eller Ganaus der skal på bænken?
Skal der være fire på midten, hvilken af forsvarsspillerne skal så ud .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Er vild med udtrykket, men det er desværre stadig tydeligt, at der skal opgraderes nede i forsvaret. På i hvert fald 3 positioner.
Vi må håbe, at vi kan svare igen, men sandsynligheden taler for at vi taber, for når vi skifter ud bliver vi med garanti svagere, mens de bliver stærkere. Jeg håber, jeg tager fejl.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
det er mit problem med VAR - det hed sig det skulle være "clear and obvious" - når man skal bruge 3 min på at trække streger så er den ikke klar og tydelig. Så må man gå med det dømte - enten off side eller mål - og så videre.
Comment
Comment