Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB - AaB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Problemer i Ådalen

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...artere-mod-aab

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Så er der jo allerede lagt op til Kirkeskov på højre back...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Så er der jo allerede lagt op til Kirkeskov på højre back...
        Ja puha. Men det kan umuligt blive mere ringe end kryger...

        Med mindre at TB går ud og siger at Momo nu skal satses på som HB, skal vi simpelthen også have en der har bevist sit værd på pladsen...
        hjælper ikke noget at være så sårbar der når kryger er skadet og så dårligt stillet når han gør

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Så er der jo allerede lagt op til Kirkeskov på højre back...
          Mon dog? Kan godt være JBL er ved at kunne træne med igen, men det er godt nok længe siden han har spillet kamp. Han er næppe i spil allerede. Så skulle det være fordi man rykkede Ari ned på backen igen og det håber jeg ikke. Han har været meget svag på backen og vi kan ikke rigtig undvære ham på midtbanen.

          Hvis de nævnte spillere er ude og vi ikke når at hente flere nye håber jeg, at man f.eks. tør satse på en spiller som Emil P. Jørgensen som jeg godt kunne se komme ind og overraske positivt på backen. Det kunne se således ud:

          Toppel
          EPJ - LN - KL - MK
          LJ/Desler - COB - Ari - Falk
          Spelman
          Emil
          Det er godt nok en meget urutineret højreside, men noget skal der ske. Vil som det ses helst have Bodul på bænken. Det har jeg gjort ved at rykke Emil i angrebet, men man kunne også prøve med Greve.

          Man kunne også kigge på en 3-5-2, f.eks. med Desler og Kirkeskov som wingbacks.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
            Mon dog? Kan godt være JBL er ved at kunne træne med igen, men det er godt nok længe siden han har spillet kamp. Han er næppe i spil allerede. Så skulle det være fordi man rykkede Ari ned på backen igen og det håber jeg ikke. Han har været meget svag på backen og vi kan ikke rigtig undvære ham på midtbanen.

            Hvis de nævnte spillere er ude og vi ikke når at hente flere nye håber jeg, at man f.eks. tør satse på en spiller som Emil P. Jørgensen som jeg godt kunne se komme ind og overraske positivt på backen. Det kunne se således ud:

            Toppel
            EPJ - LN - KL - MK
            LJ/Desler - COB - Ari - Falk
            Spelman
            Emil
            Det er godt nok en meget urutineret højreside, men noget skal der ske. Vil som det ses helst have Bodul på bænken. Det har jeg gjort ved at rykke Emil i angrebet, men man kunne også prøve med Greve.

            Man kunne også kigge på en 3-5-2, f.eks. med Desler og Kirkeskov som wingbacks.
            Tror ikke at JBL er klar til kamp endnu. Så havde han fået spilletid igår på reserveholdet

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Ja puha. Men det kan umuligt blive mere ringe end kryger...

              Med mindre at TB går ud og siger at Momo nu skal satses på som HB, skal vi simpelthen også have en der har bevist sit værd på pladsen...
              hjælper ikke noget at være så sårbar der når kryger er skadet og så dårligt stillet når han gør
              Har Diarra da vist sit værd på højre back? Han har da bestemt heller ikke været imponerende de gange han har spillet der.

              Jeg er ikke så solgt på Diarra som mange åbenbart er. Han er stærk mand-mand, men synes ikke han er god placeringsmæssigt i defensiven. Og offensivt er han klart dårligere end f.eks. Kryger.

              Comment


                #22
                Kampen mod Aab bør indeholde nogle nye tiltag. Der skal komme en chokeffekt og det sker ikke med den sædvanlige tilgang - jeg håber og tror at TB har indset dette (Hvis ikke, så ryger jeg helt med på TB raus vognen, fordi så er den mand virkelig ude af stand til noget som helst)

                Det nye kan enten være en komplet ny opstilling (ala 352/343) eller med flere nye kræfter i startopstillingen. Jeg håber på en kombination, hvor spillerne får lov til at bruge al den energi de har. Vi har trods alt flere spillere, som netop kan yde mange kilometer i løbet af en kamp.

                CR
                KL DH LN
                MK MS AB AS
                RF
                MG EL
                og en bænk med Toppel, Mikkel D, AT, EPJ, LK, COB, JS

                Jeg tvivler på ovenstående og gætter på at både LK, Toppel og DB starter inde :-(

                Att Troels Bech: Gør noget! lad være med at gøre som du/i plejer, men indfør en chokeffekt og gå på kompromis med dine idéer. Giv spillerne mulighed for at fighte og bruge energi, giv dem en synlig og mærkbar ændring for at signalere alvorligheden af vores situation. Gør noget, tak!

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                  Har Diarra da vist sit værd på højre back? Han har da bestemt heller ikke været imponerende de gange han har spillet der.

                  Jeg er ikke så solgt på Diarra som mange åbenbart er. Han er stærk mand-mand, men synes ikke han er god placeringsmæssigt i defensiven. Og offensivt er han klart dårligere end f.eks. Kryger.
                  Jeg er enig i, at han er dårligere offensivt, men så synes jeg til gengæld, at han er væsentligt bedre defensivt, og det får vi virkelig brug for mod Aab. Men jeg er også på "Team Diarra"

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Har Diarra da vist sit værd på højre back? Han har da bestemt heller ikke været imponerende de gange han har spillet der.

                    Jeg er ikke så solgt på Diarra som mange åbenbart er. Han er stærk mand-mand, men synes ikke han er god placeringsmæssigt i defensiven. Og offensivt er han klart dårligere end f.eks. Kryger.
                    Sagde intet om at Diarra var god eller skulle satses på. Eller han har bevist sit værd. Jeg skrev om TB nu vil satse på ham HB..

                    Jeg har hele tiden været tilhænger af at vi hentede rigtig HB eller en der allerede havde bevist sit værd på pladsen

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Mon dog? Kan godt være JBL er ved at kunne træne med igen, men det er godt nok længe siden han har spillet kamp. Han er næppe i spil allerede. Så skulle det være fordi man rykkede Ari ned på backen igen og det håber jeg ikke. Han har været meget svag på backen og vi kan ikke rigtig undvære ham på midtbanen.

                      Hvis de nævnte spillere er ude og vi ikke når at hente flere nye håber jeg, at man f.eks. tør satse på en spiller som Emil P. Jørgensen som jeg godt kunne se komme ind og overraske positivt på backen. Det kunne se således ud:

                      Toppel
                      EPJ - LN - KL - MK
                      LJ/Desler - COB - Ari - Falk
                      Spelman
                      Emil
                      Det er godt nok en meget urutineret højreside, men noget skal der ske. Vil som det ses helst have Bodul på bænken. Det har jeg gjort ved at rykke Emil i angrebet, men man kunne også prøve med Greve.

                      Man kunne også kigge på en 3-5-2, f.eks. med Desler og Kirkeskov som wingbacks.
                      Jeg snakker overhovedet ikke om JBL, men om at Kryger og Diarra måske er skadet, altså vi skal jo have en på højre backen går jeg da ud fra..?

                      Jeg håber ikke man bruger de unge til at satse så meget med, det er heller ikke dem der skal løfte os ud af det her... nu må vi altså også lige holde benene på jorden...
                      Last edited by Kaspernon; 29-07-2014, 10:51.
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #26
                        som truppen så ud i dag gætter jeg på

                        ...................MT
                        Spellman KL LN MK
                        Lukas Azer Ari EL
                        ................RF
                        M Greve
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          #27
                          Og på bænken EG :)

                          Det kunne være stort at have ham med i den kamp :)

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            som truppen så ud i dag gætter jeg på

                            ...................MT
                            Spellman KL LN MK
                            Lukas Azer Ari EL
                            ................RF
                            M Greve
                            Købt!! en opstilling uden Bodul og LK er jeg med på

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                              som truppen så ud i dag gætter jeg på

                              ...................MT
                              Spellman KL LN MK
                              Lukas Azer Ari EL
                              ................RF
                              M Greve
                              DH træner snart med igen og burde træde ind istedet for KL
                              Men ellers ser det fint ud

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Og på bænken EG :)

                                Det kunne være stort at have ham med i den kamp :)
                                alt kan vel lade sig gøre, også en 4-kamps kontrakt tænker jeg. Indtil vinduet lukker
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X