Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt OB - AaB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå er der jo allerede lagt op til Kirkeskov på højre back...
Med mindre at TB går ud og siger at Momo nu skal satses på som HB, skal vi simpelthen også have en der har bevist sit værd på pladsen...
hjælper ikke noget at være så sårbar der når kryger er skadet og så dårligt stillet når han gør
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSå er der jo allerede lagt op til Kirkeskov på højre back...
Hvis de nævnte spillere er ude og vi ikke når at hente flere nye håber jeg, at man f.eks. tør satse på en spiller som Emil P. Jørgensen som jeg godt kunne se komme ind og overraske positivt på backen. Det kunne se således ud:
Det er godt nok en meget urutineret højreside, men noget skal der ske. Vil som det ses helst have Bodul på bænken. Det har jeg gjort ved at rykke Emil i angrebet, men man kunne også prøve med Greve.Toppel
EPJ - LN - KL - MK
LJ/Desler - COB - Ari - Falk
Spelman
Emil
Man kunne også kigge på en 3-5-2, f.eks. med Desler og Kirkeskov som wingbacks.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægMon dog? Kan godt være JBL er ved at kunne træne med igen, men det er godt nok længe siden han har spillet kamp. Han er næppe i spil allerede. Så skulle det være fordi man rykkede Ari ned på backen igen og det håber jeg ikke. Han har været meget svag på backen og vi kan ikke rigtig undvære ham på midtbanen.
Hvis de nævnte spillere er ude og vi ikke når at hente flere nye håber jeg, at man f.eks. tør satse på en spiller som Emil P. Jørgensen som jeg godt kunne se komme ind og overraske positivt på backen. Det kunne se således ud:
Det er godt nok en meget urutineret højreside, men noget skal der ske. Vil som det ses helst have Bodul på bænken. Det har jeg gjort ved at rykke Emil i angrebet, men man kunne også prøve med Greve.Toppel
EPJ - LN - KL - MK
Spelman
Emil
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa puha. Men det kan umuligt blive mere ringe end kryger...
Med mindre at TB går ud og siger at Momo nu skal satses på som HB, skal vi simpelthen også have en der har bevist sit værd på pladsen...
hjælper ikke noget at være så sårbar der når kryger er skadet og så dårligt stillet når han gør
Jeg er ikke så solgt på Diarra som mange åbenbart er. Han er stærk mand-mand, men synes ikke han er god placeringsmæssigt i defensiven. Og offensivt er han klart dårligere end f.eks. Kryger.
Comment
-
Kampen mod Aab bør indeholde nogle nye tiltag. Der skal komme en chokeffekt og det sker ikke med den sædvanlige tilgang - jeg håber og tror at TB har indset dette (Hvis ikke, så ryger jeg helt med på TB raus vognen, fordi så er den mand virkelig ude af stand til noget som helst)
Det nye kan enten være en komplet ny opstilling (ala 352/343) eller med flere nye kræfter i startopstillingen. Jeg håber på en kombination, hvor spillerne får lov til at bruge al den energi de har. Vi har trods alt flere spillere, som netop kan yde mange kilometer i løbet af en kamp.
og en bænk med Toppel, Mikkel D, AT, EPJ, LK, COB, JSCR KL DH LN MK MS AB AS RF MG EL
Jeg tvivler på ovenstående og gætter på at både LK, Toppel og DB starter inde :-(
Att Troels Bech: Gør noget! lad være med at gøre som du/i plejer, men indfør en chokeffekt og gå på kompromis med dine idéer. Giv spillerne mulighed for at fighte og bruge energi, giv dem en synlig og mærkbar ændring for at signalere alvorligheden af vores situation. Gør noget, tak!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHar Diarra da vist sit værd på højre back? Han har da bestemt heller ikke været imponerende de gange han har spillet der.
Jeg er ikke så solgt på Diarra som mange åbenbart er. Han er stærk mand-mand, men synes ikke han er god placeringsmæssigt i defensiven. Og offensivt er han klart dårligere end f.eks. Kryger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægHar Diarra da vist sit værd på højre back? Han har da bestemt heller ikke været imponerende de gange han har spillet der.
Jeg har hele tiden været tilhænger af at vi hentede rigtig HB eller en der allerede havde bevist sit værd på pladsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægMon dog? Kan godt være JBL er ved at kunne træne med igen, men det er godt nok længe siden han har spillet kamp. Han er næppe i spil allerede. Så skulle det være fordi man rykkede Ari ned på backen igen og det håber jeg ikke. Han har været meget svag på backen og vi kan ikke rigtig undvære ham på midtbanen.
EPJ - LN - KL - MK
Spelman
Emil
Jeg håber ikke man bruger de unge til at satse så meget med, det er heller ikke dem der skal løfte os ud af det her... nu må vi altså også lige holde benene på jorden...Last edited by Kaspernon; 29-07-2014, 10:51.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment