Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt til sæsonen 2025/2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Enig. Men OB bliver nød til at strække budgettet lidt i år hvis man kan få lov af Niels og Enrico.
    Kunne sagtens være at de bliver grebet lidt af stemningen med Zorninger ved roret.
    Det håber jeg bestemt, når man ser klubberne omkring os få store kapitalindsprøjtninger (i forhold til deres nuværende budgetter) !
    Last edited by Online; 28-06-2025, 17:40.

Leave a comment:

• manner
    replied

Enig. Men OB bliver nød til at strække budgettet lidt i år hvis man kan få lov af Niels og Enrico.
    Kunne sagtens være at de bliver grebet lidt af stemningen med Zorninger ved roret.
    det kan vi da håbe på. AZ var “med tilskud” .. måske spillerbudgettet hat plads til en overraskelse endnu

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Ja- det er helt sikkert en balancegang TB er ude i her og det nytter nok ikke for nogen af parterne at forcere comebacket. Det er ingen tjent med

Leave a comment:

• manner
    replied

Okay. Men realistisk set inden han fysisk er klar til Zorninger style med et tilbagefald er det begrænset hvad han får af betydning inden vinterpausen.
    Hvis det havde kørt perfekt havde det nok været oktober. Nu kan det være November inden comeback

Hvis OB vil noget i denne sæson kræver det 2 rigtig gode midtbanespillere. Men da jeg tror vi henter 3-4 stykker mere så passer det også fint
    Ja- det er helt sikkert en balancegang TB er ude i her og det nytter nok ikke for nogen af parterne at forcere comebacket. Det er ingen tjent med

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Det er ikke et ikke noget voldsomt tilbagefald melder Bonde selv. Det er sådan det er, og det er ikke en lang opadgående kurve at komme tilbage fra sådan en skade. Det er ikke noget der spolere hans sommerhumør siger han. Han er optimistisk men kan ikke komme med en dato for et comeback.
    Okay. Men realistisk set inden han fysisk er klar til Zorninger style med et tilbagefald er det begrænset hvad han får af betydning inden vinterpausen.
    Hvis det havde kørt perfekt havde det nok været oktober. Nu kan det være November inden comeback

Hvis OB vil noget i denne sæson kræver det 2 rigtig gode midtbanespillere. Men da jeg tror vi henter 3-4 stykker mere så passer det også fint

Leave a comment:

replied
    Det er ikke et ikke noget voldsomt tilbagefald melder Bonde selv. Det er sådan det er, og det er ikke en lang opadgående kurve at komme tilbage fra sådan en skade. Det er ikke noget der spolere hans sommerhumør siger han. Han er optimistisk men kan ikke komme med en dato for et comeback.
    Jeg er meget spændt på, hvordan han passer ind i AZs stil og hvor hurtigt han kan komme tilbage (uden yderligere tilbagefald) med det nye træningsniveau

Leave a comment:

• manner
    replied

Øv. Gør jo bare behovet for 2 midtbanespillere endnu større

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Bonde ramt af tilbagefald. Håber det bedste for ham, og at det ikke er alvorligt.
    Øv. Gør jo bare behovet for 2 midtbanespillere endnu større

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Bonde ramt af tilbagefald. Håber det bedste for ham, og at det ikke er alvorligt.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Jeg er ikke rigtig enig omkring Owusu. Tilgengæld er jeg enig omkring Yaya. Han bliver ikke midtbanespiller i et Zorniger system. Jeg tror dog stadig han kunne have et fint potentiale som midterforsvarer i en 3-back kæde. Han er stadig ung og måske kunne en udlejning være en god mulighed for, at se om han kan tage nogle flere skridt
    Helt fair

Ja Yaya bør lejes ud. For at se om et eller andet kan ske. Man har jo set mere skøre ting i fodbold verden.

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied

Men det gik langsomt med mange berøringer. Og bestemt ikke noget vi kan bruge under AZ hvis projektet skal lykkedes.
    Det gik ok under Krogh. Men det kommer det ikke til her
    Jeg er ikke rigtig enig omkring Owusu. Tilgengæld er jeg enig omkring Yaya. Han bliver ikke midtbanespiller i et Zorniger system. Jeg tror dog stadig han kunne have et fint potentiale som midterforsvarer i en 3-back kæde. Han er stadig ung og måske kunne en udlejning være en god mulighed for, at se om han kan tage nogle flere skridt

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Sjovt hvor forskelligt vi kan se det. Jeg synes han gjorde det glimrende der inde. Tilbød sig godt, fin positionering og gode fremadrettede afleveringer.
    Men det gik langsomt med mange berøringer. Og bestemt ikke noget vi kan bruge under AZ hvis projektet skal lykkedes.
    Det gik ok under Krogh. Men det kommer det ikke til her

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

I øvrigt også tydeligt, at det ikke går med Owusu på midten. Han kigger for meget ned i bolden i stedet for stor skærm. Han kommer til kort på den plads.
    Sjovt hvor forskelligt vi kan se det. Jeg synes han gjorde det glimrende der inde. Tilbød sig godt, fin positionering og gode fremadrettede afleveringer.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

I øvrigt også tydeligt, at det ikke går med Owusu på midten. Han kigger for meget ned i bolden i stedet for stor skærm. Han kommer til kort på den plads.
    Nej det så bestemt heller ikke godt ud.

I forbindelse med Søren Kroghs fyring siger TB at vi skal have en ind der har øvet sig hele livet på at træne den spillestil vi vil have på banen…..

Er det så for meget forlangt at få nogle midtbanespillere ind der også har øvet sig hele livet på at være midtbanespillere?

Leave a comment:

• claudes1
    replied

Der spillede vi også langsomt. Nu skal det gå lynhurtigt med sprint og afleveringer på 1-2 berøringer. Det syntes jeg ikke han er super god til
    Han er stadig ung og kan selvfølgelig lære. Men når du ser de her 17-18 årige der kommer op fra akademiet som fx Bender, WCM, Hansborg mfl har de bare en hel anden hurtig opfattelse i fødder, tankegang og spilforståelse.
    Han har jo også en voldsom fysik. Men han bruger den jo stort set ikke

Nu skal det ikke blive en Yaya bashing. Han er en super dejlig knægt. Men syntes bare ikke han tager de spring der skal til

Leave a comment:

Working...
X